Аналіз та планування роботи вчителя
ПІБ вчителя |
Методична робота вчителя (публікації власних розробок, участь у конкурсах фахової майстерності) за останні 5 років та планування на 2023 рік |
Підвищення кваліфікації за останні 5 років та планування на 2023 рік |
Методична проблема, над якою працює вчитель |
Форми, інноваційні методи роботи, які використовує вчитель на своїх уроках |
Робота з обдарованими (участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН) за останні 5 років та планування на 2023 рік |
Пропозиції щодо ліцею |
|||
|
2020 Міжнародна наукова онлайн конференція Ректор всеукраїнські тренінги «Практика навчання в умовах 2020-2021 року. Сучасна методологія педагога. Інклюзія» 20-21 вересня 2020 Публікація на сайті ВСЕОСВІТА «Планування роботи вчителя на час карантину у 4 класі» «План виховної роботи у школі», Тест з природознавства«Природа України», «Методичне об’єднання вчителів початкових класів», Завдання для учнів 4 класу під час дистанційного навчання,
|
2020 ХАНО «Використання гри в освітньому процесі початкової школи»
Видавництво Ранок 04.03.2020 на 6 годин Дидактико-методичний супровід реалізації Типової освітньої програми у 3 класі НУШ Всеосвіта на 2 год 15.04.2020 «Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн – сервіси» Вебінар на ВСЕОСВІТА «Проєктна діяльнісьб в освітньому процесі. З чого почати?» на 2 год 09.04.2020 Вебінар на ВСЕОСВІТА «Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн сервіси» на 2 год 15.04.2020 |
|
|
участь школярів у традиційних предметних заходах: «Кенгуру» (математика), «Колосок-осінній», «Колосок-весняний» (природничі науки), «Путівка в науку», \/ІІ Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» .
|
|
|||
Гаврилова Юлія Вікторівна |
2021 Сертифікат учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції «Рівні серед рівних: Інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми проблемами». 17 грудня 2021 на 8 год |
МОН України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «Єднаймося заради дітей», ГО «Дитячий фонд Здоров’я через освіту» Онлайн-модуль «Безпечна і дружня до дитини школа» 07.08.2021 18 год Edera 30.05.2021 на 30 год «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Edera 17.01.2021 на 50 год «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл
|
|
|
Участь дітей в онлайн олімпіадах |
|
|||
|
|
2022 |
|
|
|
|
|||
|
|
ХАНО 30 год 30.03.2022 «Професійний стандарт учителя:загальні та професійні компетентності вчителя початкових класів Нової української школи». Академія «Х’ЮМАН”Онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи «XUMAN» 28.06.2022 12 год Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» на 10 год 26-28.12.2022 «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти : пеалії та перспективи».Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН Укрїни участь у проходжені вебінару на 3,5 год «Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП, питання та відповіді», на 3,5 год « Інтелектуальні труднощі у ООП: критерії визначення та рівні підтримки», 3,5 год « Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма», 3,5 год « Як складати висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи» з 12,02 по 18.03.2022
|
«Впровадження інноваційних технологій в початкових класах, як засіб розвитку інтересу до навчання»
|
ігрові форми; групову, парну або індивідуальну роботу; самостійну діяльність учнів; проблемне навчання; постановку питань, які активізують діалог; проектну діяльність; метод дискусії; ІКТ.
|
Участь дітей в онлайн олімпіадах на урок та всеосвіта |
|
|||
|
|
Плани на 2023 |
|
|
|
|
|||
|
Публікація на всеосвіті «Виховна робота у початковій школі», «Потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти». 18.01.2023 |
ХАНО 30 год Освітні інновації в професійній діяльності вчителя початкових класів» |
«Впровадження інноваційних технологій в початкових класах, як засіб розвитку інтересу до навчання»
|
|
Участь дітей в онлайн олімпіадах на урок та все освіта, участь у традиційних олімпіадах |
Залучення дітей та вчителів до спільних тренінгів, круглих столів |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||||||