Перспективний план з гурткової роботи на тему «Паперові фантазії»

Про матеріал
Данний матеріал стане Вам у нагоді для роботи з дітьми старшого віку для планування гурткової роботи. Метою цього гуртка для дітей є формування компетентності особистості у процесі створення виробів із паперу.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України
Лисичанський міський відділ освіти
КЗ «Лисичанський дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок) № 4 «Росинка»

 

 

 

 

Перспективний план
гурткової роботи
групи № 7 «Вінні-Пух»
дітей старшого дошкільного віку
на 2019-2020 н.р.

 

 

Вихователь:
Душанова К.С.

 

 

 

 

 

 

Лисичанськ 2019 р.

 

 

 

Тема: «Паперові фантазії»

Мета: формування компетентності особистості у процесі створення виробів із паперу

Задачі гуртка:

  • Формувати інтерес до роботи з папером
  • Практично знайомити з властивостями паперу.
  • Сприяти оволодінню найпростішими технічними прийомами роботи з різними матеріалами.
  • Розвивати уяву, бачити незвичайне у звичайних предметах.
  • Розвивати взаємозв'язок естетичного і художнього сприйняття у творчій діяльності дітей.
  • Виховувати посидючість, акуратність в роботі, бажання доводити розпочату справу до кінця.
  • Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційними техніками, через оволодіння більш складними прийомами роботи.
  • Навчити дітей попередньо продумувати зміст образу, засобів, послідовності його втілення.
  • Стимулювати активність, самостійність, ініціативу дітей у придумуванні змісту і способів зображення.
  • Розвивати у дітей навички самоаналізу, необхідних для оцінки власних і чужих робіт.
  • Формувати турботливе ставлення до природи через дбайливе ставлення до дерев
  • Виховувати допитливість, ощадливість та любов до рідної природи, усвідомлення себе як її часточки

 

 

 

Вересень

Тема

Мета

 

  1. Знайомство з папером. Бесіда про аплікацію, оригамі, паперову пластику

Знайомити дітей з властивостями паперу: легко мнеться, скочується, рветься. Формувати прості форми з паперу - товсті джгути різної довжини, кулі; ознайомити дітей з мистецтвом  оригамі; виховувати інтерес до нового виду діяльності; розвивати дрібну моторику рук.
 

  1. Гриби і травичка

Продовжувати ознайомлювати дітей з технікою оригамі; закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та склеювання їх; розвивати дрібну моторику рук.

 

  1. Жучок «сонечко»

Удосконалювати вміння складати кружечки, викладати за зразком та наклеювати їх; розвивати окомір, дрібні мязи рук; виховувати спостережливість.

 

  1. Їжачок

Вчити аплікувати їжачка, використовуючи техніку оригамі;

закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та наклеювання їх; розвивати інтерес до створення нових образів, зорову пам'ять, творчу уяву; виховувати любов до природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Тема

Мета

 

  1. Обривна аплікація
    «Осінній пейзаж» 

Ознайомити дітей з технікою зображення – обривна аплікація; вчити створювати осінній пейзаж за допомогою клаптиків кольорового паперу; привчати до акуратності в роботі з клеєм та ножицями.

  1. Кошик з квітами

Вдосконалювати прийоми роботи з папером; навчити робити з паперу кошик з квітами; розвивати навички роботи з ножицями та клеєм, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до квітів, посидючість та терпіння.

 

  1. Осінь в гості до нас прийшла

Продовжувати знайомити дітей з властивостями паперу, зі способом – обривання  паперу(відривати від аркуша паперу невеликі шматочки,

наносити на них клей і наклеювати на основу);розвивати інтерес до створення образу.

  1. Подарунок для Осені

Розширювати знання дітей про різновиди дерев; познайомити з відмінними ознаками забарвлення берези, клена; розвивати творчі здібності дітей; виховувати естетичні почуття радості, любові до природи
та   рідного краю.

 

  1. Ягідки горобини

Вдосконалювати навички в паперовій пластиці, вміння формувати форму кулі; розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу.

 

 

Листопад

Тема

Мета

 

  1. Знайомство  з  технікою «квілінг»

Ознайомити дітей з новим видом бумагокрутіння – Квілінгом;  показати готові роботи, необхідні матеріали; познайомити з елементами (формами) квілінгу – “щільна спіраль”, “вільна спіраль”;розвивати пізнавальну активність.
 

  1. Дозріли яблука в саду

Закріплювати знання дітей про квілінг,його елементи; вчити дітей скручувати смужку кольорового паперу в «щільну спіраль»; розвивати дрібну моторику; виховувати самостійність, акуратність.

  1. Дощик, дощик, крап, крап, крап …

Вчити скручувати елемент (форму) квілінгу – «крапля»; розвивати конструкторські здібності; вводити в активний словник дітей слова, що позначають назву елементів (форм) квілінгу; виховувати естетичний смак.
 

  1.  Пролісок

Продовжувати закріплювати вміння виконувати елемент «крапля»; вчити передавати характерні здібності будови і забарвлення квітки; дати уявлення про те, що проліски занесені до Червоної книги України; розвивати почуття кольору, форми, пропорції; виховувати почуття любові і поваги до своїх рідних.

 

 

 

 

 

 

Грудень

Тема

Мета

 

  1. «Півник-золотий гребінець»

Познайомити дітей  з технікою площинне торцювання; навчити основним прийомам роботи; розвивати моторику, почуття смаку, уяву, творче мислення; виховувати інтерес до роботи з гофрованим папером, бажання порадувати композицією близьких.

  1. Гілочка мімози

Вчити дітей обривати невеличкі шматочки з паперових серветок, скочувати з них кульки між долонями коловими рухами; з кульок викласти гілочку мімози відповідно до кольору та форми; змазувати клеєм площину квітки; розвивати естетичне сприймання образу.
 

  1. Зимова картина

Удосконалювати вміння дітей створювати композицію з готових форм; вміти розташовувати композицію на папері; закріпити вміння самостійно створювати аплікацію за задумом; навчати дітей користуватися різними видами паперу.
 

  1. Снігури

Закріплювати вміння дітей працювати у техніці «торцювання»; вчити виготовляти снігурів за допомогою шаблонів; вдосконалювати навички роботи з папером, картоном; розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.

 

 

 

 

 

 

 

Січень

Тема

Мета

 

  1. Зимовий ліс

Закріпити вміння дітей створювати аплікацію із цілих кружечків та кружечків, складених навпіл; виховувати інтерес до аплікації; закріпити вміння самостійно   створювати  аплікацію за задумом; учити складати кружечки у різних  напрямах; виховувати самостійність.

  1. Гілка горобини

Вчити  дітей  аплікувати  гілку  горобини  з  використанням складання паперу; закріпити вміння складати кружечки і одержувати півкола та трикутники (листя), викладати форми на тло та наклеювати; розвивати естетичний смак (почуття кольору, форми, пропорції, ритму); виховувати вміння слухати вихователя.
 

  1. Ошатна ялинка в гості до нас прийшла
  • Закріплювати вміння передавати будову дерева виразними засобами паперової пластики, формувати трикутну форму з паперу; закріплювати прийоми ліплення з паперу простих форм; формувати турботливе ставлення до природи через дбайливе ставлення до дерев.

 

  1. Кошеня

Удосконалювати вміння складати з кружечків різні геометричні форми -півколо, трикутник; розвивати увагу, посидючість, наполегливість.
 

  1. Янголятко

Вчити дітей виготовляти  виріб (ангел) з готових форм; виховувати інтерес до аплікації;  закріпити вміння самостійно  створювати  аплікацію за задумом; виховувати самостійність.

 

Лютий

Тема

Мета

 

1. Бурульки на даху

Познайомити дітей з стрічковою аплікацією; викликати у дітей емоційний відгук на художній образ зимового пейзажу,асоціації з власним досвідом сприйняття зимової природи; вчити дітей самостійно придумувати композицію та зображати її, виділяючи передній і задній план.

 

2. Валентинка

Познайомити дітей зі святом усіх закоханих-Днем Святого Валентина; удосконалювати вміння дітей робити стрічкову аплікацію за зразком; виховувати інтерес до ручної праці.

3. Вітальна листівка для тата

Вчити дітей робити подарунок татові з паперу у вигляді об'ємної аплікації; закріплювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності, фантазію дітей.

4. Новорічна гірлянда

Ознайомити учнів з технікою складання паперу для виготовлення гірлянд, навчити виготовляти новорічні ялинкові гірлянди; навчати підбирати кольорову гаму та закріплювати вміння працювати з ножицями, олівцем, клеєм, кольоровим папером; розвивати творчі здібності дітей, просторове уявлення; виховувати любов до праці, почуття прекрасного.

 

 

 

 

 

 

 

Березень

Тема

Мета

 

 

  1. Подарунок мамі

Ознайомити дітей  із видами витинанок, дати поняття про оберегові символи у витинанках, показати різноманітність форм і візерунків витинанок; виховувати розуміння взаємозв'язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки та естетичне ставлення до народного мистецтва.

 

  1. Квіткова композиція

Удосконалювати навички дітей видозмінювати   базові форми — склеювати, розрізати, вміти правильно розташовувати композицію з квітів на папері.

  1. Панно «Конвалії»

Продовжувати вміння дітей  працювати з папером, згинати його лініях; виховувати працьовитість, інтерес до роботи.

  1. Лебідь

Закріплювати вміння дітей виконувати роботу з готових форм; вміння використовувати смужки для аплікації,згинати їх для отримання образу;

виховувати естетичний смак.

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

Тема

Мета

 

  1. Аквариум

Ознайомити дітей  з паперовим мистецтвом,а саме виробу в стилі
«Tunnel book»; розширити і уточнити знання про паперову техніку; формувати уявлення про виготовлення поробок,

  1. Вербова гілочка

Закріпити вміння дітей  створювати композицію відповідну за задумом; поєднувати  папір та вату; виховувати естетичний смак, та посидючість.

  1. Пасхальне курчатко

Продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями про звичаї та традиції українського народу – святкування свята Великодня; викликати у дітей бажання виготовити тематичну листівку для батьків; розвивати творчу уяву, асоціативну пам'ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості; виховувати інтерес до образотворчої діяльності.
 

  1. Метелики у лузі

 

Продовжувати знайомство дітей з метеликом; створити уявлення про техніку «аплікація з ниток», познайомити з етапами роботи над виконанням виробу; розвивати творчі можливості дітей, дрібну моторику рук; викликати позитивні емоції у дитини до образотворчої діяльності і її результатів; любов до природи, бажання охороняти її, милуватися нею.
 

  1. Підсніжники

Продовжувати вміння працювати з папером, згинати його  по лініях; виховувати працьовитість, інтерес до роботи.

 

 

 

 

Травень

Тема

Мета

 

 

  1. Квітуча яблуня

Розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – квітучі фруктові дерева; учити відтворювати побачене в аплікації; продовжувати тренувати моторику рук; закріпити вміння працювати у техніці  «квілінг»; формувати вміння композиційно,правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.

  1. Пташка

Закріплювати вміння дітей перегинати і складати папір, виготовляти аплікацію способом згинання і складання паперу стріли, пташки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи.
 

  1. Прикрасимо вазу

Вчити дітей використовувати  набуті знання, вміння для створення образу, сюжету; розвивати творчу самостійність, об'ємно-просторове мислення.

  1. Соняшники

Удосконалювати вміння дітей виділяти характерні  образи засобами паперової пластики; закріплювати прийоми скочування паперу в товсті джгути і тонкий джгутик, закручування в джгут; доповнювати деталями зображення; розвивати просторову уяву.

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
1887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку