Міністерство освіти і науки України
Лисичанський міський відділ освіти
КЗ «Лисичанський дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок) № 4 «Росинка»
Перспективний план
гурткової роботи
групи № 7 «Вінні-Пух»
дітей старшого дошкільного віку
на 2019-2020 н.р.
Вихователь:
Душанова К.С.
Лисичанськ 2019 р.
Тема: «Паперові фантазії»
Мета: формування компетентності особистості у процесі створення виробів із паперу
Задачі гуртка:
Вересень
Тема |
Мета
|
|
Знайомити дітей з властивостями паперу: легко мнеться, скочується, рветься. Формувати прості форми з паперу - товсті джгути різної довжини, кулі; ознайомити дітей з мистецтвом оригамі; виховувати інтерес до нового виду діяльності; розвивати дрібну моторику рук. |
|
Продовжувати ознайомлювати дітей з технікою оригамі; закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та склеювання їх; розвивати дрібну моторику рук.
|
|
Удосконалювати вміння складати кружечки, викладати за зразком та наклеювати їх; розвивати окомір, дрібні м’язи рук; виховувати спостережливість.
|
|
Вчити аплікувати їжачка, використовуючи техніку оригамі; закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та наклеювання їх; розвивати інтерес до створення нових образів, зорову пам'ять, творчу уяву; виховувати любов до природи.
|
Жовтень
Тема |
Мета
|
|
Ознайомити дітей з технікою зображення – обривна аплікація; вчити створювати осінній пейзаж за допомогою клаптиків кольорового паперу; привчати до акуратності в роботі з клеєм та ножицями. |
|
Вдосконалювати прийоми роботи з папером; навчити робити з паперу кошик з квітами; розвивати навички роботи з ножицями та клеєм, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до квітів, посидючість та терпіння.
|
|
Продовжувати знайомити дітей з властивостями паперу, зі способом – обривання паперу(відривати від аркуша паперу невеликі шматочки, наносити на них клей і наклеювати на основу);розвивати інтерес до створення образу. |
|
Розширювати знання дітей про різновиди дерев; познайомити з відмінними ознаками забарвлення берези, клена; розвивати творчі здібності дітей; виховувати естетичні почуття радості, любові до природи
|
|
Вдосконалювати навички в паперовій пластиці, вміння формувати форму кулі; розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу. |
Листопад
Тема |
Мета
|
|
Ознайомити дітей з новим видом бумагокрутіння – Квілінгом; показати готові роботи, необхідні матеріали; познайомити з елементами (формами) квілінгу – “щільна спіраль”, “вільна спіраль”;розвивати пізнавальну активність. |
|
Закріплювати знання дітей про квілінг,його елементи; вчити дітей скручувати смужку кольорового паперу в «щільну спіраль»; розвивати дрібну моторику; виховувати самостійність, акуратність. |
|
Вчити скручувати елемент (форму) квілінгу – «крапля»; розвивати конструкторські здібності; вводити в активний словник дітей слова, що позначають назву елементів (форм) квілінгу; виховувати естетичний смак. |
|
Продовжувати закріплювати вміння виконувати елемент «крапля»; вчити передавати характерні здібності будови і забарвлення квітки; дати уявлення про те, що проліски занесені до Червоної книги України; розвивати почуття кольору, форми, пропорції; виховувати почуття любові і поваги до своїх рідних. |
Грудень
Тема |
Мета
|
|
Познайомити дітей з технікою площинне торцювання; навчити основним прийомам роботи; розвивати моторику, почуття смаку, уяву, творче мислення; виховувати інтерес до роботи з гофрованим папером, бажання порадувати композицією близьких. |
|
Вчити дітей обривати невеличкі шматочки з паперових серветок, скочувати з них кульки між долонями коловими рухами; з кульок викласти гілочку мімози відповідно до кольору та форми; змазувати клеєм площину квітки; розвивати естетичне сприймання образу. |
|
Удосконалювати вміння дітей створювати композицію з готових форм; вміти розташовувати композицію на папері; закріпити вміння самостійно створювати аплікацію за задумом; навчати дітей користуватися різними видами паперу. |
|
Закріплювати вміння дітей працювати у техніці «торцювання»; вчити виготовляти снігурів за допомогою шаблонів; вдосконалювати навички роботи з папером, картоном; розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак. |
Січень
Тема |
Мета
|
|
Закріпити вміння дітей створювати аплікацію із цілих кружечків та кружечків, складених навпіл; виховувати інтерес до аплікації; закріпити вміння самостійно створювати аплікацію за задумом; учити складати кружечки у різних напрямах; виховувати самостійність. |
|
Вчити дітей аплікувати гілку горобини з використанням складання паперу; закріпити вміння складати кружечки і одержувати півкола та трикутники (листя), викладати форми на тло та наклеювати; розвивати естетичний смак (почуття кольору, форми, пропорції, ритму); виховувати вміння слухати вихователя. |
|
|
|
Удосконалювати вміння складати з кружечків різні геометричні форми -півколо, трикутник; розвивати увагу, посидючість, наполегливість. |
|
Вчити дітей виготовляти виріб (ангел) з готових форм; виховувати інтерес до аплікації; закріпити вміння самостійно створювати аплікацію за задумом; виховувати самостійність. |
Лютий
Тема |
Мета
|
1. Бурульки на даху |
Познайомити дітей з стрічковою аплікацією; викликати у дітей емоційний відгук на художній образ зимового пейзажу,асоціації з власним досвідом сприйняття зимової природи; вчити дітей самостійно придумувати композицію та зображати її, виділяючи передній і задній план.
|
2. Валентинка |
Познайомити дітей зі святом усіх закоханих-Днем Святого Валентина; удосконалювати вміння дітей робити стрічкову аплікацію за зразком; виховувати інтерес до ручної праці. |
3. Вітальна листівка для тата |
Вчити дітей робити подарунок татові з паперу у вигляді об'ємної аплікації; закріплювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності, фантазію дітей. |
4. Новорічна гірлянда |
Ознайомити учнів з технікою складання паперу для виготовлення гірлянд, навчити виготовляти новорічні ялинкові гірлянди; навчати підбирати кольорову гаму та закріплювати вміння працювати з ножицями, олівцем, клеєм, кольоровим папером; розвивати творчі здібності дітей, просторове уявлення; виховувати любов до праці, почуття прекрасного. |
Березень
Тема |
Мета
|
|
Ознайомити дітей із видами витинанок, дати поняття про оберегові символи у витинанках, показати різноманітність форм і візерунків витинанок; виховувати розуміння взаємозв'язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки та естетичне ставлення до народного мистецтва.
|
|
Удосконалювати навички дітей видозмінювати базові форми — склеювати, розрізати, вміти правильно розташовувати композицію з квітів на папері. |
|
Продовжувати вміння дітей працювати з папером, згинати його лініях; виховувати працьовитість, інтерес до роботи. |
|
Закріплювати вміння дітей виконувати роботу з готових форм; вміння використовувати смужки для аплікації,згинати їх для отримання образу; виховувати естетичний смак. |
Квітень
Тема |
Мета
|
|
Ознайомити дітей з паперовим мистецтвом,а саме виробу в стилі |
|
Закріпити вміння дітей створювати композицію відповідну за задумом; поєднувати папір та вату; виховувати естетичний смак, та посидючість. |
|
Продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями про звичаї та традиції українського народу – святкування свята Великодня; викликати у дітей бажання виготовити тематичну листівку для батьків; розвивати творчу уяву, асоціативну пам'ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості; виховувати інтерес до образотворчої діяльності. |
|
Продовжувати знайомство дітей з метеликом; створити уявлення про техніку «аплікація з ниток», познайомити з етапами роботи над виконанням виробу; розвивати творчі можливості дітей, дрібну моторику рук; викликати позитивні емоції у дитини до образотворчої діяльності і її результатів; любов до природи, бажання охороняти її, милуватися нею. |
|
Продовжувати вміння працювати з папером, згинати його по лініях; виховувати працьовитість, інтерес до роботи. |
Травень
Тема |
Мета
|
|
Розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – квітучі фруктові дерева; учити відтворювати побачене в аплікації; продовжувати тренувати моторику рук; закріпити вміння працювати у техніці «квілінг»; формувати вміння композиційно,правильно розміщувати зображення на аркуші паперу. |
|
Закріплювати вміння дітей перегинати і складати папір, виготовляти аплікацію способом згинання і складання паперу стріли, пташки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи. |
|
Вчити дітей використовувати набуті знання, вміння для створення образу, сюжету; розвивати творчу самостійність, об'ємно-просторове мислення. |
|
Удосконалювати вміння дітей виділяти характерні образи засобами паперової пластики; закріплювати прийоми скочування паперу в товсті джгути і тонкий джгутик, закручування в джгут; доповнювати деталями зображення; розвивати просторову уяву. |