Підготовка молодших школярів до творчих робіт ( з досвіду роботи)

Про матеріал
Підготовка молодших школярів до творчих робіт ( з досвіду роботи). Основою навчання учнів зв`язного мовлення та складання та написання творів є ціла система різних вправ,які комплексно забезпечують успіх: словникова робота,логічні вправи,складання речень за власними спостереженнями ,складання описів за малюнками ,творче списування , заучування текстів та словникове малювання.
Перегляд файлу

imageмолодших image до творчих p06iT

                               ( з               роботи )

Мова — одне з див , за допомогою якого люди передають      думок i . Вона душу народу , його    Збагнути таемницю мови , прочитати        , а   — та явищ , може   той , хто знае мову .

Для того ,щоб мот       знали мову ,        вправно користуватись словом , я   ним , вивчаю й imageйого , словосполучення i речення Основою навчання язного мовлення та складання й написання TBOPiB е    система вправ    комплексно забезпечують

:словникова робота     , пояснення значення       ,    речень ) ,      вправи , складання речень за власними спостереженнями ,регадування речень , перекази ,складання      за малюнками ,творче списування , заучування TekcTiB, словесне малювання .

При imageдо зв' язних висловлювань про imageприроду , зокрема про весну робимо так : 1) словникова робота ; а ) пояснюю значення слова .

Жайворонок — image птах з родини image,що живе переважно на полях та луках б )       слова.

Жайворонок — , жайворонення жайворонковий в ) словосполучення .

image , молодий ,       , голосистий жайворонок , жайворонкова     , жайворонковий

image, почути жайворонка , милуватися imageжайворонка . г ) будують речення

Лунае imageжайворонка . СвоТм передзвоном жайворонки будять землю глибокого сну

           2 )         такоТ роботи        складають текст.

           Важливе значення мае                            означень до

. Наприклад : 6epi3ka — струнка , , кучерява , ; хмари — ,      ,

, ,      ; зелень — ясна ,       , , соковита , шжна , зелена . З)    , влучно передають якусь       . Наприклад , шум весняноТ води:

image , шумить , дзюрчить , , булькотить , imageвирус , клекотить .

предмети i явища

image                                       , немов перший        , немов на

землю впала хмаринка , вата розкидана по image ; жайворонка лунае , немов передзвонюються cpi6Hi та image .

           5) вчу           вживати у своему imageзвороти .

Скаэють , якою стае земля , коли тане ? (Мокрою , зволоженою ) . Отже можна сказати напоена вологою . Сонце HaBecHi imageЗемля яка? ( imageсонцем ) .

imageтакоТ роботи imageскладають речення .

imageНапоена вологою ,    сонцем ,       теплом земля починае        сонцем imageimage являеться , шовковиста травичка .

imageimageзапам'ятовують речення , використовують Тх як в усному ,так i при написаннј TBOPiB ,

Пропоную imageвправи.

Про що так можна сказати ?

imageimageглибина i чистота; блищить як рухаеться, кипить, вируе(життя).Пахне першою зеленню, молодим листячком ,веснянимиimage

image

та слуховим диктантам .Речення Taki ,щоб сподобались i запам я яталися учням.Мова може бути гарною багатою, точною лише в тому imageнею вчитель i використовуе Taki речення, mci згодом XOTiB би почути imageimageсвоТхimage

Речення для слухових та зорових imageimageдо року, imageзапам' ятовують

Тх i вдало використовують у своТх творах.

imageА ще проводжу гру,яку дуже люблять швидше запам' ятае? »Спочатку руки дваповторюемо класом i майже в ycix речення

Уроки розвитку мовлення- це навчання молодших бачити i imageпрекрасне в передавати своТ враження i почутгя в   та формах. У творах на ocH0Bi власних спостережень почуття, узагальнювати. Так   час екскурсй звертаю увагу на скласти речення з чиста,як перший фата    вимита весняними водами.Кульбаби   з маленькими сонечками,розкиданими на TpaBi.

image

Так час екскурсй не лише встановлюють pi3Hi 3ak0H0MipHocTi у та пояснюють pi3Hi явища ,а й вчаться зв' язно про побачене,дотримуючись

Важливого значення у своТй p060Ti над розвитком мовлення надаю imageTekcTiB та словесним малюнкам до них . Пропоную    покласти голови на парти i заплющити оченята . Я читаю текст , а imageмають image , яку картину вони c06i уявили .

Твори для заучування imageроку . imageтексти допомагають не лише збагачувати влучними висловами та реченнями мову

imageimage , а й виховувати у них любов до природи i бережливе до нет ставлення .

Твори    пишуть за зачином , за image , за основною частиною , за спостереженнями .

Дуже вдало сказав про слово видатний педагог В. imageСухомлинський : « Слово — це найтонший , здатний доторкнутися до рисочки людського характеру » . користуватися ним imageвелике мистецтво . Словом можна створити красу image, а можна спотворити й .

pdf
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку