19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Підготовка вхідних даних та тестування програм

Про матеріал

Даний матеріал допомагає:навчити учнів створювати ігри в середовищі Скретч;

розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

(Можна використати як підготовку ,до оберяння проекту)

Перегляд файлу

23.04.18 6 А-Б

Тема:Підготовка вхідних даних та тестування програм

             Мета: навчальна: навчити учнів створювати ігри в середовищі Скретч;

             розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

             виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор. 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1.   Привітання із класом (слайд 1)

2.   Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3) ІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1 Що таке скретч??

2 Що таке Алгоритм??

3Як можна подати алгоритм,в якому вигляді?

4А як ви важаєте чи можна в Скретч створити міні гру???

III. Вивчення нового матеріалу

 

Створення гри у Скретч

У середовищі Скретч передбачена можливість створювати конструкції які можна використати при створенні ігор. Скретч має можливість відслідковувати натискання клавіш, перевіряти чи доторкаються спрайти один до одного, до визначеного кольору та ін.. Розглянемо приклад руху спрайту по лабіринту.

 

Для цього намалюємо нескладний лабіринт засобами самого Скретчу. Особливітсю є те, що при розробці ігор подібного характеру слід врахувати які образи матиме персонаж під час руху в чотирьох основних напрямках. Тут головним є те, що при наближенні до межі лабіринту та зміні образу спрайт не повинен потрапити на саму межу лабіринту.

Намалюємо 8 образів, по 2 для кожного напрямку, для імітації руху. Зобразимо рух нашого персонажу з виглядом «зверху».

 

Для того, щоб персонаж рухався у правильному напрямку використовуючи відповідні

образи, необхідно встановити режим повороту Не повертати.  

Тепер розглянемо скрипти для руху персонажа. Відразу зауважимо, що рух у кожному напрямку буде відрізнятись лише напрямком та зміною образів. Решта ж блоків будуть ідентичними. Також додамо до скрипту блок який постійно буде контролювати

«випадкове» доторкання персонажу до границі лабіринту. Якщо така ситуація трапиться, то персонаж переміститься у протилежному напрямку на відповідну кількість кроків.

 

 

Завдання: перевірте чи будуть працювати коректно скрипти руху, якщо з них прибрати

перевірку на доторкання до границі. 13

 

Додамо до нашої гри персонажів, які будуть перешкоджати руху нашого персонажа

Привида.  

Напишемо для нього скрипт який дасть змогу привиду хаотично рухатись по території лабіринту.

 

Додамо також спрайт, який буде відображати кількість життів персонажа в залежності від того, скільки разів він зіткнувся із Привидом. Намалюємо 5 образів із відповідною кількістю сердечок, додамо змінну Життя яка буде рахувати кількість зіткнень та додамо наступні скрипти.

 

Також для персонажу додамо скрипт що відслідковуватиме зіткнення з Привидом.

 

Таким чином ми реалізуємо модель руху по лабіринту, та маємо можливості для реалізації перешкод. На даному етапі залишається додати додаткові «засоби», що дозволять перетворити просту модель на дієздатну гру.

 

V. Підсумок уроку

 

                   Пиання для самоперевірки:

1. Наведіть приклад застосування алгоритмічної структури для створення гри  в навчальної діяльності.

2.Які типи алгоритмім ми використовували для створення гри?

3.Наведіть приклад застосування алгоритмічної структури для створення гри з життя та навчальної діяльності.

4.Як виконувати в середовищі Скретч проект, що містить базову алгоритмічну структуру?

  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кузьменко Ірина Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Забазна Світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
4945
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку