Сасостійні роботи з теми "Алгоритми та їх види"

Про матеріал

У матеріалі міститься кілька самостійних робіт: Лінійні алгоритми, Алгоритми з розгалуженням та Циклічні алгоритми. У самостійних роботах є завдання і теоретичного і практичного спрямування.

Перегляд файлу

10 клас

Курс за вибором  Excel

Контрольна робота   №1

Контрольну роботу учні виконують за трьома варіантами а, б, в. Відповіді на теоретичні питання дають у зошитах для контрольних робіт, а п’яте практичне завдання виконують за комп’ютерами. Бали за практичне та теоретичні завдання сумують  і учень отримує одну оцінку за контрольну роботу.

 

  1. Які функції називаються    а) логічними

                                                     б) вбудованими

                                                     в)  математичними?

  1. Які адреси називають    а) абсолютними

                                                 б) відносними

                                                 в) змішаними

  1. Як у табличному редакторі Excel створити  а) тестове завдання

                                                                                  б)  приховану примітку

                                                                                  в) гіперпосилання

  1. Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці

                  а)  у = х2+5х+4

                  б) D =  в2 - 4ас

                  в) Е = mс2

  1. Створити відповідний  запис  для розв'язування на комп'ютері  у табличному редакторі Excel дане завдання

                   а) квадратного рівняння

                   б) лінійного рівняння

                   в) середнього балу учнів з певного предмету

 

 

І Варіант

 

  1. Які функції називаються    логічними?
  2. Які адреси називають   абсолютними?
  3. Як у табличному редакторі Excel створити тестове завдання?
  4. Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці

                    у = х2+5х+4

  1. Створити відповідний  запис  для розв'язування на комп'ютері  у табличному редакторі Excel  квадратного рівняння.

 

 

ІІ Варіант

  1. Які функції називаються   вбудованими?
  2. Які адреси називають  відносними?
  3. Як у табличному редакторі Excel створити  приховану примітку?
  4. Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці

                  D =  в2 - 4ас

  1. Створити відповідний  запис  для розв'язування на комп'ютері  у табличному редакторі Excel лінійного рівняння.

 

 

 

 

 

ІІІ Варіант

  1. Які функції називаються   математичними?
  2. Які адреси називають   змішаними?
  3. Як у табличному редакторі Excel створити  гіперпосилання?                                                           
  4. Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці

                   Е = mс2

  1. Створити відповідний  запис  для розв'язування на комп'ютері  у табличному редакторі Excel середнього балу учнів з певного предмету

 

 

 

Контрольна робота

10 клас

Лінійні алгоритми та алгоритми розгалуження.

І  ВАРІАНТ

  1. Що таке модель? Яких видів моделі ви знаєте? Дайте їх основні характеристики.
  2. Скласти словесний алгоритм і блок-схему для завдання:

— Відомо кількість учнів у кожному із двох класів, а також кількість дівчаток у кожному із цих класів. Визначити скільки всього хлопчиків в цих класах.

  1. Складіть алгоритм з використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:

                                                            

  1. Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.

— У гості до Марини прийшли три подруги. Господиня пригощає їх чаєм з тортиком. Покажіть як Марина роздає шматошки торта своїм гостям.

 

 

ІІ  ВАРІАНТ

  1. Що таке алгоритм? Де і для чого їх використовують? Наведіть приклади де у повсякденному житті ви зустрічаєтеся із алгоритмами.
  2. Скласти словесний алгоритм і блок-схему для завдання:

— Мама купила в магазині півкілограма масла, S грамів сиру, М кг муки і К1 кг і К грам цукерок. Визначити вагу всіх покупок у кілограмах.

  1. Складіть алгоритм з використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:

                                                    у=

  1. Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.

— Дівчинка зірвала квіточку із сімома пелюстками різного кольору. Відриваючи кожну пелюстку вона отримує своє бажання. Покажіть як із відриванням пеюстки відбувається поява бажаних іграшок для дівчинки.

ІІІ  ВАРІАНТ

  1. Що таке об'єкт? Які характеристики може мати об'єкт? Наведіть приклади об'єктів, які ви використовуєте в інформатиці.
  2. Скласти словесний алгоритм та блок-схему для завдання:

— Саша з'їв на перерві Р тістечок по С копійок за штуку і випив К 200-грамових склянок соку 1л якого коштує S1  гривень S2 копійок. Скільки грошей (в гривнях) витратив Сашко?

  1. Складіть алгоритм із використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:

У=

 

  1. Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.

— Двоє мисливців пішли на полювання до лісу. По черзі здійснюючи постріли вони мають поцілити у пташку, що летить. Покажіть як відбувається влучний постріл та промах мисливців.

ІV  ВАРІАНТ

  1. Що називають комп’ютерною програмою? Для чого призначені ці програми? Наведіть приклади із життя, де на вашу думку,вони можуть використовуватися.
  2. Скласти словесний алгоритм та блок-схему для завдання:
  • Варвара для малювання купила набір акварельних фарб за Р гривень і М копійок, три пензлі кожен з яких коштує відповідно N, S і K копійок та полотно паперу за Т гривень і Н копійок. Знайдіть суму потрачену в магазині і результат подайте у гривнях та копійках.
  1. Складіть алгоритм із використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:

  1. Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.

— Андрійко почав складати нову картинку-пазл, яка складається з 9 частин. Для того, щоб отримати правильний малюнок він по черзі складає фрагменти картинку зліва направо. Покажіть послідовний процес складання картинки Андрійком.

 

Самостійна робота

 

Циклічні алгоритми

 

І варіант

  1. Скласти блок-схему для визначення суми квадратів  усіх чисел від 1 до N.
  2. В чайник налили воду кімнатної температури (200С) і поставили на газ нагріватися. Щохвилини вода нагрівалася на 100С. Черех який час вода закипить.

ІІ варіант

  1. Скласти блок-схему для таблиці множення на число N, яке вводиться з клавіатури при умові 1≤N≤9.
  2. Відома маса кожного з п’яти предметів, що звантажують в автомобіль. Визначити загальну масу вантажу в автомобілі.

ІІІ варіант

  1. Скласти блок-схему для переведення відстані з дюймів у сантиметри для довжини від 1 до 20 дюймів. (1 дюйм = 2,54 см)
  2. В області є 12 районів, в кожному із яких відома кількість жителів. Знайти загальну кількість жителів області.

ІV варіант

  1. Скласти блок-схему для обчислення виразу   для а=1,2,…..100
  2. Автомобіль почав рухатися з місця і щосекунди його швидкість збільшувалась на 7 км/год. Яка буде швидкість цього автомобіля через 12 с?

V варіант

  1. Скласти блок-схему для обчислення  Vкуба, що має ребро а, яке може змінюватися від 0,5 до 5 з кроком 0,5.
  2. Із бочки об’ємом 350 л  через отвір щохвилини витікає 3 л води. Через скільки часу бочка буде напівпорожня?
docx
Додано
5 травня 2018
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку