10 клас
Курс за вибором Excel
Контрольна робота №1
Контрольну роботу учні виконують за трьома варіантами а, б, в. Відповіді на теоретичні питання дають у зошитах для контрольних робіт, а п’яте практичне завдання виконують за комп’ютерами. Бали за практичне та теоретичні завдання сумують і учень отримує одну оцінку за контрольну роботу.
-
Які функції називаються а) логічними
б) вбудованими
в) математичними?
-
Які адреси називають а) абсолютними
б) відносними
в) змішаними
-
Як у табличному редакторі Excel створити а) тестове завдання
б) приховану примітку
в) гіперпосилання
-
Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці
а) у = х2+5х+4
б) D = в2 - 4ас
в) Е = mс2
-
Створити відповідний запис для розв'язування на комп'ютері у табличному редакторі Excel дане завдання
а) квадратного рівняння
б) лінійного рівняння
в) середнього балу учнів з певного предмету
І Варіант
-
Які функції називаються логічними?
-
Які адреси називають абсолютними?
-
Як у табличному редакторі Excel створити тестове завдання?
-
Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці
у = х2+5х+4
-
Створити відповідний запис для розв'язування на комп'ютері у табличному редакторі Excel квадратного рівняння.
ІІ Варіант
-
Які функції називаються вбудованими?
-
Які адреси називають відносними?
-
Як у табличному редакторі Excel створити приховану примітку?
-
Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці
D = в2 - 4ас
-
Створити відповідний запис для розв'язування на комп'ютері у табличному редакторі Excel лінійного рівняння.
ІІІ Варіант
-
Які функції називаються математичними?
-
Які адреси називають змішаними?
-
Як у табличному редакторі Excel створити гіперпосилання?
-
Як правильно в Excel ввести дану формулу у комірку таблиці
Е = mс2
-
Створити відповідний запис для розв'язування на комп'ютері у табличному редакторі Excel середнього балу учнів з певного предмету
Контрольна робота
10 клас
Лінійні алгоритми та алгоритми розгалуження.
І ВАРІАНТ
-
Що таке модель? Яких видів моделі ви знаєте? Дайте їх основні характеристики.
-
Скласти словесний алгоритм і блок-схему для завдання:
— Відомо кількість учнів у кожному із двох класів, а також кількість дівчаток у кожному із цих класів. Визначити скільки всього хлопчиків в цих класах.
-
Складіть алгоритм з використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:
-
Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.
— У гості до Марини прийшли три подруги. Господиня пригощає їх чаєм з тортиком. Покажіть як Марина роздає шматошки торта своїм гостям.
ІІ ВАРІАНТ
-
Що таке алгоритм? Де і для чого їх використовують? Наведіть приклади де у повсякденному житті ви зустрічаєтеся із алгоритмами.
-
Скласти словесний алгоритм і блок-схему для завдання:
— Мама купила в магазині півкілограма масла, S грамів сиру, М кг муки і К1 кг і К грам цукерок. Визначити вагу всіх покупок у кілограмах.
-
Складіть алгоритм з використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:
у=
-
Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.
— Дівчинка зірвала квіточку із сімома пелюстками різного кольору. Відриваючи кожну пелюстку вона отримує своє бажання. Покажіть як із відриванням пеюстки відбувається поява бажаних іграшок для дівчинки.
ІІІ ВАРІАНТ
-
Що таке об'єкт? Які характеристики може мати об'єкт? Наведіть приклади об'єктів, які ви використовуєте в інформатиці.
-
Скласти словесний алгоритм та блок-схему для завдання:
— Саша з'їв на перерві Р тістечок по С копійок за штуку і випив К 200-грамових склянок соку 1л якого коштує S1 гривень S2 копійок. Скільки грошей (в гривнях) витратив Сашко?
-
Складіть алгоритм із використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:
У=
-
Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.
— Двоє мисливців пішли на полювання до лісу. По черзі здійснюючи постріли вони мають поцілити у пташку, що летить. Покажіть як відбувається влучний постріл та промах мисливців.
ІV ВАРІАНТ
-
Що називають комп’ютерною програмою? Для чого призначені ці програми? Наведіть приклади із життя, де на вашу думку,вони можуть використовуватися.
-
Скласти словесний алгоритм та блок-схему для завдання:
-
Варвара для малювання купила набір акварельних фарб за Р гривень і М копійок, три пензлі кожен з яких коштує відповідно N, S і K копійок та полотно паперу за Т гривень і Н копійок. Знайдіть суму потрачену в магазині і результат подайте у гривнях та копійках.
-
Складіть алгоритм із використанням розгалуження для обчислення математичного виразу:
-
Скласти алгоритм та виконати його за допомогою комп'ютера. Виконувати алгоритм можна у будь-якій програмі, яку ви оберете.
— Андрійко почав складати нову картинку-пазл, яка складається з 9 частин. Для того, щоб отримати правильний малюнок він по черзі складає фрагменти картинку зліва направо. Покажіть послідовний процес складання картинки Андрійком.
Самостійна робота
Циклічні алгоритми
І варіант
-
Скласти блок-схему для визначення суми квадратів усіх чисел від 1 до N.
-
В чайник налили воду кімнатної температури (200С) і поставили на газ нагріватися. Щохвилини вода нагрівалася на 100С. Черех який час вода закипить.
ІІ варіант
-
Скласти блок-схему для таблиці множення на число N, яке вводиться з клавіатури при умові 1≤N≤9.
-
Відома маса кожного з п’яти предметів, що звантажують в автомобіль. Визначити загальну масу вантажу в автомобілі.
ІІІ варіант
-
Скласти блок-схему для переведення відстані з дюймів у сантиметри для довжини від 1 до 20 дюймів. (1 дюйм = 2,54 см)
-
В області є 12 районів, в кожному із яких відома кількість жителів. Знайти загальну кількість жителів області.
ІV варіант
-
Скласти блок-схему для обчислення виразу для а=1,2,…..100
-
Автомобіль почав рухатися з місця і щосекунди його швидкість збільшувалась на 7 км/год. Яка буде швидкість цього автомобіля через 12 с?
V варіант
-
Скласти блок-схему для обчислення Vкуба, що має ребро а, яке може змінюватися від 0,5 до 5 з кроком 0,5.
-
Із бочки об’ємом 350 л через отвір щохвилини витікає 3 л води. Через скільки часу бочка буде напівпорожня?