Підсумкова діагностична робота з української мови 4 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота 4 клас з теми: "Частини мови" . Перевірити знання і вміння учнів за ІІ семестр.
Перегляд файлу

 

Підсумкова діагностична робота з української мови 4 клас

Прізвище,ім’я______________________________________Дата_____________

                                                 

 1. Позначте правильне твердження.

 а) У реченні дієслово найчастіше є підметом;

 б) у реченні дієслово найчастіше є присудком;

 в) у реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.

 

2. Познач НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.

а)  Прислівник – це частина мови, що вказує на ознаку, час та місце дії.

б) Прислівники відповідають на запитання як? де? коли? куди? звідки?

 в)  Прислівники вгорі – внизу є синонімами

 

3.Вибери рядок ,у якому  записані антоніми до слова веселий;

а) радісний , жартівливий;

б)сумний , зажурений;

в) веселиться, веселун;

                                                                                             .                                                              4.Вибери рядок у якому записані займенники.

а) я, ми, біля, всі, нас

б) я, ти, вони, ви, ми

в) нас , через,ми, над                                                                                                         

 

5.    Встав пропущені числівники, запиши їх.

У моєму класі ______________________________ учнів. Серед них ____________________ хлопчиків і ____________________ дівчаток.

6.Поєднай слова з позначками.

 

Дипломная работа: Вивчення морфемної будови слова у початковій школі -  BestReferat.ru               

  7. Розбери слова за будовою.

Розмова,  безхмарний                                                                                                                      

8.Із ряду слів добери синоніми .

Дрімає, защебече, пробудиться ,встане, куняє,зацвірінькає,

Спить-___________________________________

Заспіває-__________________________________

Прокинеться-______________________________

 9. Від поданих дієслів утвори дієслова минулого, теперішнього і майбутнього часів.

Зразок: Знати – знав, знає, буде знати.

Малювати, грати, хворіти.                                                                                                                                                           ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.  З’єднай лініями слова з відповідними синонімічними висловами.
червоніти •           • лускати зі сміху
базікати •              • пекти раків
реготати •              • молоти язиком

11.Прочитай речення , визнач граматичну основу. Над кожним словом запиши частини мови.

Восени   калина  над  рікою  стелить  листя  золоте.

12.Вибери в дужках найбільш  влучні прикметники і запиши речення.

( Синє, блакитне, чисте) небо закрили (важкі, чорні, грозові, білі) хмари. Пішов (весняний, теплий,рясний) дощ. Він напоїв (Молоду, зелену,прив’ялу) травичку.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

                                                                                                             

docx
Додано
8 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку