Підсумкова діагностувальна робота з української мови 3 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови 3 клас. У цій діагностувальній роботі зібрані завдання , що перевірити знання учнів здобутих за навчальний рік.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з української мови

3 клас

Прізвище та імя ________________________________

І варіант

1. Списування.

Квітковий годинник

Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час

згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі.

Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти,

що прокидаються пізніше.

Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають

пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

2. Познач рядок із правильною відповіддю.

З яких частин складається текст?

а) зачину, основної частини, кінцівки

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) заголовка, зачину, основної частини.

3. Головними членами речення є:

а) підмет і присудок

б) присудок із залежним словом

в) підмет із залежним словом.

4. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) зима

б) подруга

в) зелений

5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник • •             дія предмета

Прикметник • •     ознака предмета

Дієслово • •            назва предмета

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Село, дерево, пшениця, телефон, стакан, сукня, газета, стіл, поле.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе варення.

Пісні (народ), зима (холод), сік (апельсин), повидло (яблуко).

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

8. Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).

Оселилися, мостять, намалює, прочитав, буде співати, будують.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Весело, на, щебетали, деревах, пташки.

______________________________________________________________________

Підсумкова діагностувальна робота з української мови

3 клас

Прізвище та імя ________________________________

ІІ варіант

1. Списування.

Квітковий годинник

Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час

згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі.

Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти,

що прокидаються пізніше.

Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають

пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

2. Познач рядок із правильною відповіддю.

Текст складається з:

а) заголовка, зачину, основної частини

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) зачину, основної частини, кінцівки.

3. Підмет і присудок – це:

а) службові слова

б) головні члени речення

в) залежні слова.

схема4. Познач слово, яке відповідає схемі:

 

а) розмова

б) морський

в) весна.

5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник • •         дія предмета

Прикметник • • ознака предмета

Дієслово • •      назва предмета

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Місто, книжка, озеро, казка, хлопчик, газета, стіл, поле, лимон.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе варення.

Будинок (цегла), літо (сонце), сік (виноград), повидло (слива).

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

8. Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).

Зробить, ходили, готує, малюватиме, танцювала, слухає.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Діти, на, радісно, грались, вулиці.

_____________________________________________________________________

docx
Додано
4 жовтня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку