Підсумкова контрольна робота

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр, 6 клас: досліджує мовлення (ГР 4).

Перегляд файлу

Підсумкова робота з української мови за І семестр

Досліджує мовлення (ГР4)

1-4 завдання по 0,5 б.

1. Укажіть рядок, у якому вказано лише власне українські слова:

А Багаття, мрія, минути, чарівний.

Б Філологія, скеля, суниці, дочка.

В Бандура, школа, траса, баскетбол.

Г Паляниця, чорний, революція, держава.

2. Знайдіть рядок, у якому наведено лише застарілі слова:

А Жупан, кирея, студент, багатство.

Б Булава, щит, хорунжий, ратуша.

В Десятник, сто, світ, пташина.

Г Намітка, сито, очіпок, хліб.

3. У якому рядку всі слова є іменниками?

А Біг, мільйон, угорі;         

Б Лісостеп, п’ятеро, зранку;

В Вечеря, десяток, свято;  

Г Сміливий, перший, улітку.

4. У якому рядку всі слова є іменниками спільного роду?

А староста, лікарка, інженер;   

Б суддя, психологиня, незнайко;

В канікули, зозуля, плакса;   

Г бідолаха, непосида, забіяка.

5-8 завдання по 1 б.

5.Установити відповідність між. словами-іменниками і суфіксами, які слід писати при додаванні суфікса -ськ- у прикметниках.

1 Кривий Ріг, Запоріжжя.   А -цьк-,

2 Кременчук, Бахмач.    Б -ськ-.

3 Павлиш, Волох.    В -зьк-.

4 Токмак, Овруч.

5 Острог, Новий Буг.

6.Установіть відповідність між словом та способом його творення (1бал)

           Слово                                                    Спосіб творення

1 зелень, спів                                       А складання основ

2 землетрус, хмарочос                        Б префіксально-суфіксальний

3 лікар, джерельний                            В суфіксальний

4 правнук, прибігти                             Г префіксальний

5 безробітний, нарукавник

7.Утворити іменники з суфіксом -ин від прикметників:

Миколаївський, харківський, німецький, галицький, кіровоградський, німецький, львівський, вінницький.

8. Установіть відповідність між фразеологізмом і його тлумаченням

1 дати перцю                                   А масний

2 дурне сало без хліба                    Б приємно, радісно

3 як салом по губах                         В  пісний

4 на комариному салі                       Г вилаяти, побити

                                                            Д нерозумний

 

9-11 завдання по 2 б.

9. Запишіть подані слова, знявши риску.

Електро/поїзд, світло/водо/лікування, двох/сот/ліття, авто/фургон, магазин/салон, кіно/репортаж, мікро/економіка, мово/знавство,  макро/світ, Кам’янець/Подільський, максі/спідниця, всюди/хід, пів/аркуша, пів/години,  пів/коло, пів/місяця, пів/Києва, пів/огірка, напів/сон,  напів/фабрикат, пів/острів.

10. Запишіть слова, розкриваючи дужки.

(Ч, ч)орне (М, м)оре; (С, с)узір’я (Ч, ч)умацький (Ш, ш)лях; (Б, б)іблія, (Д, д)ень (Ш, ш)ахтаря; (С, с)офійський (С, с)обор; (М, м)айдан (Н, н)езалежності; (П, п)ерун; (В, в)еликдень; (В, в)ерховна (Р, р)ада; (Б, б)іла (Ц, ц)церква, (А,а)втомобіль (О,о)пель, (Ш,ш)околад (М,м)уза), (К,к)азка (К,к)олобок, (Р,р)іздвяна (П,п)існя.

11. Визначити рід іменників, дібравши до них прикметники.

Тюль, гуаш, біль, шампунь, продаж, степ, дріб, путь, висип, суміш, вермішель, степінь, бандероль.

 

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку