Підсумкова контрольна робота 5 клас,І семестр.Інтегрований курс"здоров'я,безпека та добробут.За підручником Воронцова та ін"

Про матеріал
Контрольна робота розділена на блоки за рівнем навчальних досягнень.Може використовуватись для дітей,що навчаються на сімейному навчанні.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

І семестр, 5 клас( Підручник Воронцова, Пономаренко  та ін)

Розділи: Вступ,1,2,3.

І. Початковий рівень (4 бали)

 1.Назвіть складові здоров’я

 А. Фізичне, Духовне, Соціальне, Інтелектуальне, Емоційне

 Б. Фізичне, Духовне, Інтелектуальне.

 В. Міцне, Розумне, Високе.

 2. Установіть відповідність між телефонами екстренних служб порятунку та небезпекою:

А 101                                                                      1.відібрали телефон

Б 102                                                                       2. пожежа

В 103                                                                       3. запах газу у під’їзді

Г 104                                                                       4. різке погіршення самопочуття

                                                                                5. виклик таксі

3. Дороги, де транспорт рухається по кількох смугах у різних напрямках, називають

 

а) односмуговими;                                                             б) двосмуговими;

в) багатосмуговими;                                                          г) малосмуговими

 

4. Зупинка — це місце підвищеної небезпеки. Що заборонено робити на зупинці?

а) стояти на відстані трьох великих кроків від дороги.

б) підходити до автобуса, коли він ще рухається.

в) проштовхуватися в салон, щоб зайняти вільне місце.

г) спокійно стояти в черзі на посадку.

д) бігати, гратися на зупинці.

 

ІІ .Достатній рівень(4 бали)

 

5. Що таке тайм-менеджмент?

а) керування часом;

б) порівняння оцінок;

в) створення правил.

 

6.Поділи на чотири групи перелік небезпек, які можуть загрожувати тобі вдома, надворі, у школі, на дорозі.

-переохолодження,                                          -гра з м’ячем,

-небезпечна компанія,                                     - ДТП,

- пожежа,                                                          - бігти через дорогу,

- удар електричним струмом,                         - натовп,

- гроза ,                                                              -загроза вибуху,

- крадіжка,                                                         - падіння з вікна,

- заблукати,                                                       - аварії в системі тепломережі,

 -отруєння хімічними речовинами,                  - відсутність світлофора.

 

Удома

Надворі

У школі

На дорозі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Встанови відповідність:

1)  шкіра                 а) чути звуки;

2) вуха                    б) бачити форму і колір;

3) ніс                       в) відчувати смак;

4) язик                     г)  відчувати запахи;

5) очі                       д) дізнаватися про температуру, твердість предмету

 

8.Запишіть

А)Переваги активного способу життя.

Б)Наслідки малорухливого способу життя.

 

ІІІ Високий рівень(4 бали)

 

9. Установіть відповідність:

А) імунітет                                     1) захворювання, спричинене ВІЛ

Б) ВІЛ                                             2) захисна функція організму

В) ВІЛ-інфекція                             3) синдром набутого імунодефіциту

Г) СНІД                                          4) вірус імунодефіциту людини

 

10.Запиши,яким видам відпочинку ти надаєш перевагу.

Зроби висновок: Я відпочиваю переважно активно/пасивно.

 

11. Створи хмарку слів «Мої хобі»    

                                                                      

12.Придумай та запиши три хештеги(#) до матеріалу, вивченого в І семестрі.

 

Успіхів!

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку