Підсумкова контрольна робота ІІ семестр

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з Всесвітньої історії за ІІ семестр для учнів 9 класу.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота

з Всесвітньої історії 9 клас

2 семестр

Початковий рівень

 1. Визначте події, які відбувалися в останній третині XIX ст.

1) Російсько-турецька війна;

2) війна Пруссії проти Австрії;

3) війна Пруссії проти Франції;

4) похід «тисячі» Дж. Гарібальді;

5) остаточне об’єднання Італії;

6) утворення Троїстого союзу;

7) Друга парламентська реформа в Англії;

8) громадянська війна у США ;

9) визвольний рух в іспанських та португальських колоніях;

10) II Інтернаціонал;

11) прийняття Конституції Третьої Республіки у Франції;

12) прийняття Конституції Японії.

 

Середній рівень

2. Дайте визначення термінам

  1. Військово-політичний союз
  2. Романтизм
  3. Дуалістична монархія
  4. Експансіонізм

3. Про яку історичну постать йдеться?

А. Індійський поет і письменник, патріот, активний прихильник реформ і розвитку індійської культури. Перший лауреат Нобелівської премії на Азійському континенті.

Б. Засновник одного з видів абстрактного мистецтва, так званого супрематизму. Автор картин «Англієць у Москві», «Композиція з Моною Лізою», «Чорний квадрат».

В. Французький художник, іспанець за походженням. В його творчості виділяють «блакитний» і «рожевий» періоди. Він був основоположником кубізму. Автор полотен «Дівчинка на кулі», «Герніка».

Г. Американський письменник, публіцист. У своїх творах поєднує реалізм з натуралістичними принципами творчості. Його романи «Сестра Керрі» і «Джені Герхардт» — про долі простих дівчат.

Д. Нідерландський живописець, представник постімпрессіонізму. Створив трагічні образи у хворобливо-напруженій, гранично експресивній манері, побудованій на контрастах кольору і поривчастого ритму. Автор полотен «Дорога з кипарисами і зірками», «Пейзаж в Овері після дощу».

Ж. Французький письменник. Майстер короткої розповіді. Вирізнявся тверезістю й гостротою соціального аналізу. Автор романів «Життя», «Милий друг».

 

Достатній рівень

  1. Установіть відповідність між діячами та країнами.
  1. Німеччина                                          а) Вільям Гладстон
  2. Велика Британія                                б) Микола ІІ
  3. США                                                   в) Теодор Рузвельт                               
  4. Російська імперія                               г) Муцухіто
  5. Японія                                                 д) О. фон Бісмарк
  6. Франція                                               

 

5. Знайди помилку. Яке твердження помилкове?

1. Фраза «Німеччина буде об’єднана залізом і кров’ю» належить О. Бісмарку.

2. Німеччина стала другою країною після Франції, де було розроблено соціальне законодавство.

3. Остаточне об’єднання Італії відбулося після франко-прусської війни.

4. Дж. Гарібальді проголосив створення Італійського королівства.

5. В останній чверті XIX ст. Англія продовжувала зберігати панівні позиції у світі за рівнем економічного розвитку.

6. В Англії значного резонансу набула «справа Дрейфуса».

7. Колоніальна імперія Франції створювалася за умов жорсткої конкуренції з Німеччиною і Великобританією.

8. Францію вразила фінансова афера, пов’язана з будівництвом Панамського каналу.

9. У США було прийнято антимонопольне законодавство.

10. Генрі Форд почав виробництво пароплавів.

11. 1861 р. у Росії було скасоване кріпацтво.

12. Основним завданням колоніальної політики Росії стало завоювання території Китаю.

 

Високий рівень

6. Розгляньте візуальні джерела та виконайте завдання.

1. Назвіть відкриття, які ілюструють ці джерела.

2. Кому належать ці відкриття та в чому полягала їхня суть?

3. Яким, судячи з джерел, було ставлення суспільства до цих відкриттів?

4. Які зміни в житті людей спричинили ці відкриття?

https://uahistory.co/lesson/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect.files/image085.jpg

 

 

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
7076
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку