Підсумкова контрольна робота з української мови 11 клас

Про матеріал
Зміст підсумкової контрольної роботи спрямований на дослідження індивідуального мовлення учнів, використання мови для учнівської мовної творчості, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.
Перегляд файлу

11-В клас

Комплексна підсумкова робота з української мови .

Лексикологія. Фразеологія. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. Синтаксис і пунктуація.

 

_______________________________________________________________

Україна вшановує свого в..ликого сина  свого славетного К/каменяра.

Окрім ..сього Львів дорогий нам ще й тим що це місто Франка місто його

т..таніч..ної праці.

Світанок Ф/франкового жи..я поч…нався біля мален..кого вогн.. закур..ної бат..кової куз..ні. Його ж високий жи..євий захід догоряв у пром...нях Є/євро пейс..кої слави. З плином літ слава Франка росте. Пам..ят.. в..ликого сина українс..кого народ.. вшановує..я в ус..ому світі.

Після Шевченка не/було в/у нас такої постаті. Отже  не/буде пер..біл..ше..ям ..казати  що Шевченко й/і Франко  це справді ті два могутні крила які вин..сли У/українс..ке слово  У/українс..ку кул..туру на простори світові.

Не/можна не/..х..литис.. у довічній пошані перед не/спокійним розумом

генія, перед тими роботящ..ми руками  які так не/всипущо  так самозр..чено до самого скону трудилис.. за/для України  за/для свого народ...

Спадщина Ф/франкова невиче́рпна він стоїт.. серед тих в..ликих порадників  м..слителів-гуманістів  до яких люд..о завжди буде звертатис..  .

 

За О. Гончаром

 

1. Прочитати текст. Записати заголовок. ( 0,5 б.)

2. Уставити пропущені орфограми та правильно поставити розділові знаки (2 б.)

3. Підкреслити словосполучення з переносним значенням слів.(0,5 б.)

4. Дібрати ДВА синоніми до слова «титанічної»_________________________________________________( 1 б.)

5. Дібрати ДВА антоніми до слова «роботящі» _____________________________________________________________(1 б.)

6. Дібрати ДВА фразеологізми зі значенням «віддано трудитись»___________________________________________________(1 б.)

7. Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків збігається: (0,5 б.)

А) роботящ..ми, пер..біл..ше..ям

Б) ..падщина, генія

В) .. вропейс..кої, стоїт..

8. Укажіть рядок, у якому  в усіх словах букви я, ю, є, ї позначають 2 звуки: ( 0,5 б.)

А) вшановує, К/каменяра, вогню

Б) Україна, пам..ят.., бат..кової

В) жи..євий, т..таніч..ної, такої

9. У якому рядку поєднання слів не є словосполученням? ( 0,5 б.)

А) закур..ної бат..кової куз..ні, буде звертатис.. 

Б) Україна вшановує, на простори

В) свого в..ликого сина , після Шевченка

10. У якому відмінку вжито в реченні слово «постаті  » _____(0,5 б.)

11.Установіть відповідність між реченням та його видом: (1, 5 б.)

1) Україна вшановує свого в..ликого сина  свого славетного К/каменяра.

2) Спадщина Ф/франкова невиче́рпна він стоїт.. серед тих в..ликих порадників  м..слителів-гуманістів  до яких люд..о завжди буде звертатис..  .

3) Отже  не/буде пер..біл..ше..ям ..казати  що Шевченко й/і Франко  це справді ті два могутні крила які вин..сли У/українс..ке слово  У/українс..ку кул..туру на простори світові.

А) складнопідрядне

Б) безсполучникове

В) просте ускладнене

12. Створити фонетичний запис  слів «могутні», «завжди», «спадщина», «людство» ( 0,5 б.)

13. Поставте слова у формі Р.в.  «Львів», «вогонь», «народ», «світанок»  ( 0,5 б.)

__________________________________________________________________

14. Виконати синтаксичний розбір виділеного речення, вказати до якої частини мови належить кожне слово в реченні.(1,5 б.)

Світанок Ф/франкового жи..я поч…нався біля мален..кого вогн.. закур..ної бат..кової куз..ні.

 

 

docx
Додав(-ла)
Жданова Наталя
До підручника
Українська мова (академічний та профільний рівень) 11 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
15 грудня
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку