1. Наслідком підписання якого договору стали події, описані в уривку з історичного джерела?
«Німецьке населення одностайно вітає рішення радянського уряду взяти під захист братнє радянському народові білоруське та українське населення Польщі, залишене напризволяще польським урядом...»
АВерсальський договір між Німеччиною та США, країнами Антанти, Японією
БМосковський договір між СРСР і Німеччиною (пакт «Молотова–Ріббентропа»)
ВБрест-Литовський договір між УНР, Німеччиною та її союзниками
ГРапалльський договір між РСФРР і Німеччиною
2. Які заходи радянізації західноукраїнських земель у 1939 — 1941 рр. були позитивно сприйняті українським населенням?
А2, 4, 5 Б1, 3, 6 В1, 2, 5 Г3, 4, 6
3. Що є вагомим прикладом політики радянізації західних областей Української РСР у 1939–1941 рр.?
Алояльне ставлення влади до священиків греко-католицької церкви
Бнаціоналізація промисловості, торгівлі, земель великих власників
Взалучення «буржуазних спеціалістів» до процесу індустріалізації
Гналагодження співробітництва влади з українськими партіями
4. Установіть послідовність укладення міжнародних договорів (угод).
АПідписання Московського договору між СРСР і Німеччиною про ненапад (Пакт «Молотова — Ріббентропа»).
БПідписання РСФРР та УСРР Ризького мирного договору з Польською Республікою.
ВПідписання Брест-Литовського договору між УНР, Німеччиною та її союзниками.
ГУкладення Мюнхенської угоди між Німеччиною та Великою Британією, Францією, Італією.
5. Коли було підписано цитований нижче документ?
«…При підписанні договору між Німеччиною та Союзом Радянських Соціалістичних Республік… уповноважені обох сторін обговорили у суворо конфіденційному порядку питання про розмежування сфер обопільних інтересів у Центрально-Східній Європі…»
А23 серпня 1939 р. Б1 вересня 1939 р. В17 вересня 1939 р. Г22 червня 1941 р.
6.Якою була мета реалізації завдань Центрального штабу партизанського руху:
«...Штаб вимагає від партизанських загонів на весняно-літній період 1943 р. спрямувати всі свої сили на параліч роботи залізничних вузлів в тилу групи армій «Південь», руйнування залізниць, мостів, нищення ешелонів...»?
Азірвати перекидання німецьких військ у Західну Європу під час відкриття Другого фронту
Бунеможливити будівництво «Східного валу» напередодні загального наступу радянських військ
Вдезорганізувати евакуацію й відступ німецьких військових частин з-під Сталінграда
Гпорушити постачання живої сили і техніки вермахту на фронт у район Курської дуги
Авідновлення радянської влади.
Бздобуття незалежності Україною.
Ввідновлення Української Народної Республіки.
Гвигнання нацистських окупантів із території України.
Апідпільної та партизанської боротьби проти загарбників.
Бучасті регулярних українських армій у складі військ Антигітлерівської коаліції.
Взагальнонаціонального антифашистського та антирадянського повстання.
Гстрайків робітників і масових акцій громадської непокори.
Амобілізацію до лав Червоної армії, збирання коштів та матеріальних цінностей для потреб фронту
Бпостачання продовольства населенню окупованих територій, організація баз постачання для українського підпілля
Вустановлення контактів з Українською Повстанською Армією (УПА) та Армією Крайовою (АК) для спільної збройної боротьби проти окупантів
Грепрезентацію радянської влади, нейтралізацію впливу на цих територіях ОУН та її збройних формувань
Арейхскомісаріат «Україна»
Бдистрикт «Галичина» у складі Генерал-губернаторства
Ввійськова адміністрація німецького командування
Грейхскомісаріат «Остланд»
Дпровінція «Трансністрія» під управлінням румунської адміністрації
Асерпень–вересень 1941 р. Бчервень–липень 1942 р. Ввересень–листопад 1943 р. Гсічень–лютий 1944 р.
Напис на плакаті:«П'ємо воду рідного Дніпра, будемо пити з Прута, Немана та Бугу! Очистимо радянську землю від фашистської нечисті!»
А1941 р.
Б1942 р.
В1943 р.
Г1944 р.
Асерпень 1941 р. Бвересень 1942 р.
Влистопад 1943 р. Гжовтень 1944 р.
АПольщі, Румунії, Чехословаччини. БЧехословаччини, Литви, Румунії.
ВНімеччини, Польщі, Угорщини. ГЛитви, Німеччини, Угорщини.
1лібералізація та демократизація суспільно-політичного життя в Українській РСР
2зростання автономістських настроїв у партійно-радянському керівництві Української РСР
3об’єднання основного масиву українських етнічних земель у межах однієї держави
4припинення бойових дій загонів УПА та діяльності підпілля ОУН
5вихід республіки на міжнародну арену, вступ до Організації Об’єднаних Націй
6чисельні людські втрати та матеріальні збитки народного господарства Української РСР
7надання Українській РСР статусу союзної республіки у складі Радянського Союзу
Авідновлення зовнішньополітичної діяльності України.
Бприєднання України до Антигітлерівської коаліції.
Ввідкриття посольств України в країнах Європи.
Гвихід України з Другої світової війни.
Алегка промисловість Бхарчова промисловість Всільське господарство
Гважка промисловість
Аширокомасштабне залучення висококваліфікованих європейських спеціалістів
Бпершочергова відбудова галузей важкої промисловості, транспорту, енергетики
Ввикористання західної фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла»
Гспрямування основних капіталовкладень у сільське господарство, соціальну сферу
Апроведення урядом Польщі депортації українців із Закерзоння до західних і північних областей Польщі (операція «Вісла»)
Бучасть делегації УРСР у роботі Установчої конференції Організації Об’єднаних Націй у Сан-Франциско
Вприйняття Президією Верховної Ради СРСР Указу «Про передачу Кримської області зі складу РРФСР до складу УРСР»
Гухвалення I-им з’їздом Народних комітетів Закарпатської України Маніфесту про возз’єднання Закарпаття з УРСР
Апоширення голоду на території УСРР у 1932 — 1933 рр.
Брозгортання масових репресій в УРСР у 1937 — 1938 рр.
Вголоду в більшості областей УРСР у 1946 — 1947 рр.
Гбойових дій проти загонів УПА в 1944 — 1946 рр.
20. Наприкінці 1950-х рр. у СРСР розпочалася реформа шкільної освіти, одне з положень якої передбачало вибір батьками мови навчання дітей.
Українська інтелігенція виступила проти цього положення, тому що воно
Асприяло русифікації системи освіти в УРСР.
Бсуперечило Закону «Про мови в Українській РСР».
Встворювало умови для дискримінації російської мови.
Гвідновлювало практику політики «українізації» 1920-х рр.
Апереконати суспільство в необхідності ведення здорового способу життя
Бпропаганди успіхів однієї з кампаній, здійснених у сільському господарстві
Вмобілізувати колгоспників на здійснення відбудови народного господарства
Гпродемонструвати молоді престижність та почесність праці жінок-колгоспниць
Авідмова держави від антицерковної політики та атеїстичної пропаганди
Бліквідація політико-ідеологічного контролю та цензури в галузі культури
Ввихід на літературний і суспільний обрії плеяди талановитої творчої молоді
Гприпинення політики русифікації та ідеологізації системи народної освіти
23.До компетенції органів влади Української РСР у період «відлиги» були передані питання
А1, 3 Б2, 3 В1, 2 Г1, 2, 3
АЗакарпаття БСхідна Галичина ВКрим ГПівнічна Буковина
25. Які наслідки для соціально-економічного розвитку УРСР в 1954—1964 рр. мав процес, зображений на плакаті?
А скорочення посівних площ зернових культур Б зростання безробіття серед сільського населення
В підрив продуктивних сил сільського господарства
Г випередження США у виробництві молока і м’яса
26. Із якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР наприкінці 1950-х — на початку 1960-х рр. розповсюджувало зображений плакат?
А переконати суспільство в необхідності ведення здорового способу життя
Б пропаганди успіхів однієї з кампаній, здійснених у сільському господарстві
В мобілізувати колгоспників на здійснення відбудови народного господарства
Г продемонструвати суспільству престижність та почесність праці в колгоспі