Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

Про матеріал
Річна контрольна робота з біології 6 клас І – варіант 1 рівень ( За кожну правильну відповідь – 0,5 б.) 1. Укажіть, представники якого відділу утворюють плоди: А – паперотоподібні Б – мохи В – покритонасінні Г – голонасінні 2. Укажіть тип плодів, характерних для представників родини Пасльонові: А – кістянка Б – зернівка В – біб Г – ягода 3. Укажіть, які родини належать до класу Дводольні: А – лілійні Б – айстрові В – цибулеві Г – злакові 4. Одноклітинними водоростями є: А – дріжді Б – хламідомонада В – хлорела Г - евглена 5. Тілом живої природи є: А – свічка Б – птах В – каміння Г – комп’ютер 6.Воду найбільш інтенсивно випаровують: А – корені Б – стебло В – листки Г – бруньки ІІ рівень ( За правильно виконане завдання – 1 бал ) 7. Визначте правильність наведеного твердження: Рослини які здатні витримувати тривалі періоди низьких температур, називають холодостійкими ( ячмінь, овес, пшениця ). - так ; - ні 8. Визначте правильність наведеного твердження: Бактерії – паразити живляться органічною речовиною відмерлих організмів або або виділеннями живих організмів. - так ; - ні 9.Укажіть причину, за якою виникає необхідність озеленяти населені пункти: А – досягнення естетичного вигляду Б – збільшення кількості лікарських рослин як сировини для фармацевтичної промисловості В – збільшення кількості кисню в атмосфері Г – зменшення загазованості та запиленості повітря ІІІ рівень ( За правильно виконане завдання – 1,5 б.) 10. Укажіть ознаки характерні для грибів: А – група безхлорофільних організмів Б – окреме царство В – однолітні організми Г – клітини містять одне або кілька ядер 11. Установіть відповідність між грибами та їх групами за джерелами надходження поживних речовин: Гриби: А – Підберезовики 1 – паразити Б – Дощовики 2 – симбіонти В – Фузарій 3 – сапротрофи ІY рівень ( За правильну відповідь – 3 б.) Прочитайте текст та напишіть назву рослини, про яку йдеться: Це багаторічна рослина, гігантська трава, яка росте в тропіках і субтропіках. Стебло її несправжнє, його утворюють піхви листків, які щільно обгортають одна одну. Листки величезні, вони досягають 8 м. завдовжки. Річна контрольна робота з біології 6 клас 2 – варіант І рівень ( За кожну правильну відповідь – 0,5 б.) 1. Укажіть, що є обмежуючим фактором у розмноженні спорових рослин: А – світло Б – Вода В – повітря Г – грунт 2. Укажіть тип плода, характерний для представників родини Злакові: А – сім’янка Б – стручок В – зернівка Г – коробочка 3. Укажіть, які родини належать до класу Однодольні рослини: А – капустяні Б – бобові В – розові Г – лілійні 4. В клітинах грибів немає: А – мітохондрій Б – ядра В – цитоплазми Г – хлоропластів 5. При класифікації рослин, подібні між собою об’єднуються в один: А – клас Б – рід В – відділ Г – порядок 6. Повітряне живлення рослин забезпечує орган: А – листок Б – корінь В – брунька Г – квітка ІІ рівень ( За правильне виконане завдання – 1 бал ) 7. Визначте правильність наведеного твердження: Рослини, які потребують порівняно високих температур, називають теплолюбними ( огірок, кавун, диня ) - так; - ні 8. Бактерії сапрофіти живляться органічними речовинами живих істот - так; - ні 9. Укажіть ознаки, характерні для бактерій: А – мікроскопічні, переважно одноклітинні Б – наявність клітинної стінки В – відсутність мітохондрій і хлоропластів, оформленого ядра Г – живлення автотрофне і гетеротрофне ІІІ рівень ( За правильне виконане завдання – 1,5 б.) 10. Укажіть ознаки спільні для плаунів, хвощів та папоротей: А – зовнішня будова Б – генерування в циклі розвитку безстатевого і статевого поколінь В – умови, необхідні для запліднення Г – розмноження спорами 11. Встановіть послідовність подій при фотосинтезі: А – утворення цукру під дією світлової енергії Б – транспорт цукру до всіх органів рослини В – поглинання хлорофілом світлової енергії Г – освітлення листка променями сонця ІY рівень ( За правильну відповідь – 3 б.) Прочитайте текст та напишіть назву рослини, про яку йдеться: Вони є першою ланкою в процесі ґрунтоутворення. Здатні селитися на безплідних гірських породах. Виділяють кислоти, які руйнують гірську породу, а їх відмерлі тіла утворюють органічні речовини, на основі яких формуються грунти, де можуть оселятися інші рослини. Тому їх називають піонерами рослинного покриву.
Перегляд файлу

                               Річна контрольна робота з біології                     6 клас

                                        

                                            І – варіант

1 рівень

( За кожну правильну відповідь – 0,5 б.)

 

1. Укажіть, представники якого відділу утворюють плоди:

А – паперотоподібні                               Б – мохи

В – покритонасінні                                 Г – голонасінні

 

2. Укажіть тип плодів, характерних для представників родини Пасльонові:

А – кістянка                                             Б – зернівка

В – біб                                                      Г – ягода

 

3. Укажіть, які родини належать до класу Дводольні:

А – лілійні                                               Б – айстрові

В – цибулеві                                            Г – злакові

 

4. Одноклітинними водоростями є:

А – дріжді                                               Б – хламідомонада

В – хлорела                                             Г - евглена 

 

5. Тілом живої природи є:

А – свічка                                                Б – птах

В – каміння                                             Г – комп’ютер

 

6.Воду найбільш інтенсивно випаровують:

А – корені                                                Б – стебло

В – листки                                                Г – бруньки

 

ІІ рівень

( За правильно виконане завдання – 1 бал )

 

7. Визначте правильність наведеного твердження:

 

Рослини які здатні витримувати тривалі періоди низьких температур, називають холодостійкими ( ячмінь, овес, пшениця ).

   -  так ; - ні

8. Визначте правильність наведеного твердження:

 

Бактерії – паразити живляться органічною речовиною відмерлих організмів або або виділеннями живих організмів.

  • так ; - ні

 

 

9.Укажіть причину, за якою виникає необхідність озеленяти населені пункти:

 

А – досягнення естетичного вигляду

Б – збільшення кількості лікарських рослин як сировини для фармацевтичної промисловості

В – збільшення кількості кисню в атмосфері

Г – зменшення загазованості та запиленості повітря

 

 

ІІІ рівень

( За правильно виконане завдання – 1,5 б.)

 

10. Укажіть ознаки характерні для грибів:

А – група безхлорофільних організмів

Б – окреме царство

В – однолітні організми

Г – клітини містять одне або кілька ядер

 

11. Установіть відповідність між грибами та їх групами за джерелами надходження поживних речовин:

Гриби:

А – Підберезовики                                    1 – паразити

Б – Дощовики                                            2 – симбіонти

В – Фузарій                                                3 – сапротрофи

 

ІY рівень

( За правильну відповідь – 3 б.)

 

Прочитайте текст  та напишіть назву  рослини, про яку йдеться:

 

Це багаторічна рослина, гігантська трава,  яка росте в тропіках і субтропіках. Стебло її несправжнє, його утворюють піхви листків, які щільно обгортають одна одну. Листки величезні, вони досягають 8 м. завдовжки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Річна контрольна робота  з  біології                                   6 клас

                                        

                                      2 – варіант

 

І рівень

( За кожну правильну відповідь – 0,5 б.)

 

1. Укажіть, що є обмежуючим фактором у розмноженні спорових рослин:

А – світло                                                                Б – Вода

В – повітря                                                              Г – грунт

 

2. Укажіть тип плода, характерний для представників родини Злакові:

А – сім’янка                                                            Б – стручок

В – зернівка                                                            Г – коробочка

 

3. Укажіть, які родини належать до класу Однодольні рослини:

А – капустяні                                                        Б – бобові

В – розові                                                              Г – лілійні

 

4. В клітинах грибів немає:

А – мітохондрій                                                  Б – ядра

В – цитоплазми                                                  Г – хлоропластів

 

5. При класифікації рослин, подібні між собою об’єднуються в один:

А – клас                                                               Б – рід

В – відділ                                                             Г – порядок

 

6. Повітряне живлення рослин забезпечує орган:

А – листок                                                           Б – корінь

В – брунька                                                         Г – квітка

 

ІІ рівень

( За правильне виконане завдання – 1 бал )

 

7. Визначте правильність наведеного твердження:

Рослини, які потребують порівняно високих температур, називають теплолюбними

( огірок, кавун, диня )

              - так;  - ні 

8. Бактерії сапрофіти живляться органічними речовинами живих істот

                                                                                                          - так;  - ні

 

 

 

 

9. Укажіть ознаки, характерні для бактерій:

А – мікроскопічні, переважно одноклітинні

Б – наявність клітинної стінки

В – відсутність мітохондрій і хлоропластів, оформленого ядра

Г – живлення автотрофне і гетеротрофне

 

ІІІ рівень

 ( За правильне виконане завдання – 1,5 б.)

 

10. Укажіть ознаки спільні для плаунів, хвощів та папоротей:

А – зовнішня будова

Б – генерування в циклі розвитку безстатевого і статевого поколінь

В – умови, необхідні для запліднення

Г – розмноження спорами

11. Встановіть послідовність подій при фотосинтезі:

А – утворення цукру під дією світлової енергії

Б – транспорт цукру до всіх органів рослини

В – поглинання хлорофілом світлової енергії

Г – освітлення листка променями сонця

 

ІY рівень

( За правильну відповідь – 3 б.)

 

Прочитайте текст та напишіть назву рослини, про яку йдеться:

 

Вони є першою ланкою в процесі ґрунтоутворення. Здатні селитися на безплідних гірських породах. Виділяють кислоти, які руйнують гірську породу, а їх відмерлі тіла утворюють органічні речовини, на основі яких формуються грунти, де можуть оселятися інші рослини. Тому їх називають піонерами рослинного покриву.

 

doc
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
2929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку