Підсумкова контрольна робота за рік

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з біології 7 клас. В матеріалі зібрані тестові завдання з різних тем. Завдання різного рівня складності.
Перегляд файлу

Підсумковий контроль за рік біологія 7 клас

І рівень

 Виберіть одну правильну відповідь (по 0,5 б)

  1. Найменшою одиницею класифікації тварин є:

а) клас; б) вид; в) царство;    г) рід.

     2. Радіальний (променевий) тип симетрії притаманний:

          а) Членистоногим; б) Молюскам; в) Кишковопорожниним.

     3. Хітинова оболонка наявна у:

          а) Членистоногим; б) Молюскам; в) Кишковопорожниним.

      4. Нервова система розкидано-вузлового типу наявна у:

          а) Червів; б) Молюскам; в) Кишковопорожниним;   г) Ссавців.

      5. Шийний відділ хребта у ссавців складається з:

          а) 8 хребці; б) різної кількості хребців; в) 4 хребців; г) 7 хребців.

      6. Повітряні мішки наявні у;

          а) Ссавців; б) Рептилій;    в) Риб;  г) Птахів; д) Ракоподібних.

      7. Наука, що вивчає поведінку тварин;

          а) Екологія; б) Еволюція;  в) Етологія; в) Зоологія;  г) Генетика.

      8. Поведінка тварин пов’язана з очищенням тіла має назву;

          а) захисна; б) грумінг;  в) хомінг;  г) дослідницька

      9. Партеногенез характерний для:

          а) бджоли медоносної; б) таргана чорного;  в) рака річкового;  г) жаби озерної.

      10. До якої групи екологічних чинників належить діяльність людини?:

         а) господарської; б) антропогенної; в) біотичної; г) абіотичної.

ІІ рівень (по 1 б)

  1. Дайте визначення поняттям:  гермафродити; яйцеклітина; регенерація.
  2. Встановіть відповідність між твариною та будовою серця:

  1. Окунь
  2. Голуб
  3. Крокодил
  4. Жаба

а) серце трикамерне з неповною перегородкою

б) серце двокамерне

в) серце чотирикамерне

г) серце трикамерне


  1. Встановіть відповідність між групою тварин та представником:

  1. Дельфін
  2. Саламандра
  3. Гекон
  4. Скат
  5. Ему
  6. Кальмар
  7. Бабка
  8. Креветка
  9. Медуза

а) Кишковопорожнинні;

б) Птахи;

в) Молюски;

г) Ссавці;

д) Комахи;

е) Амфібії;

є) Рептилії;

ж) Риби

з) Ракоподібні


   ІІІ рівень (по 1 б)

  1. Встановіть відповідність між поняттями:

  1. Ядро
  2. Лізосоми
  3. Рибосоми
  4. Цитоплазма
  5. Мітохондрії

а) збереження спадкової інформації

б) синтез білків

в) внутрішнє середовище клітини

г) енергетичні станції


  1. Встановіть відповідність між розвитком та твариною якій він притаманний:

  1. Коник-стрибунець
  2. Метелик Махаон
  3. Павук-хрестовик

 

а) прямий

б) непрямий з повним перетворенням

в) непрямий з неповним перетворенням


IV Рівень ( 2 б)

  1. Складіть два харчових ланцюги на вибір (відповідно малюнку) вказуючи місце організму в харчовій ланці (продуценти, консументи, редуценти).

Chaîne alimentaire : les interdépendances du vivant

docx
Додано
16 травня 2021
Переглядів
2282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку