14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

ПІДСУМКОВА ПИСЬМОВА РОБОТА ЗА II СЕМЕСТР З БІОЛОГІЇ (10 клас)

Про матеріал
ПІДСУМКОВА ПИСЬМОВА РОБОТА ЗА II СЕМЕСТР З БІОЛОГІЇ (10 клас) перевірити знання з теми; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання на практиці;
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВА ПИСЬМОВА РОБОТА ЗА II СЕМЕСТР З БІОЛОГІЇ

(10 клас)

ВАРІАНТ 2

I рівень Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)

 

1. Віруси – це зовнішньоклітинні паразити.

2. У клітинах рослин фотосинтез відбувається у хлоропластах.

II рівень 

Доповніть незакінчене речення

3. Етап синтезу білка, коли на матричній ДНК синтезується молекула іРНК, – це – ……..

4. Здатність організмів протистояти збудникам захворювань і зберігати власну цілісність – це    …….

Прості завдання з відкритою відповіддю

5. Яка енергія використовується автотрофними організмами для синтезу органічних сполук?

III рівень 

6Знайти відповідність

Біологічні системи

А Віруси

Б Пріони

В Клітина прокаріотів

Г Клітина еукаріотів

Ознаки

1Складаються лише з молекул НК

2Містять нуклеоїд

3Містять ендоплазматичну сітку

4Складаються з білків та молекул НК

5Складаються лише з білкової молекули

Розв’язування задач

7. Пептид, що утворився внаслідок трансляції на основі фрагмента ІРНК будовою – УУЦ УГГ АЦЦ УАА, складатиметься з амінокислот:

а) Фен-Про-Глі-Сер;    б) Сер-Ала-Цис-Вал;        в) Фен-Трп-Тре;

г)Тир-Про;                     д) Вал-Вал-Глю-Глі

8. Відновіть ланцюг ДНК, визначте його довжину і масу

АТГ ГГЦ ЦЦА ААА ТТА ГЦА

9. Визначити послідовність амінокислот ділянки поліпептидного ланцюга білка, якщо послідовність нуклеотидів одного із ланцюгів молекули ДНК:

-А-Т-Т-Ц-Г-Т-Г-А-А-Т-Т-А-Ц-А-Ц-

IV рівень 

Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)

10. Охарактеризуйте етапи енергетичного обміну в багатоклітинних тварин.

11. Які органи і системи органів беруть участь у підтриманні гомеостазу тварин?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВА ПИСЬМОВА РОБОТА ЗА II СЕМЕСТР З БІОЛОГІЇ                  (10 клас)

ВАРІАНТ 1

I рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («тан» чи «ні»)

1. Хемосинтезуючі організми мають хлорофіл.

2. У багатоклітинних водоростей тканин немає.

II рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Доповніть незанінчене речення

3. Непостійні структури, які можуть зникати у процесі життєдіяльності клітини, -      

4. Охарактеризуйте склад ядерного матриксу

Прості завдання з відкритою відповіддю

5. Які умови потрібні для здійснення фотосинтезу?

III рівень 

6.Знайти відповідність

             Групи прокаріотів

А бульбочкові бактерії

Б Ціанобактерії

В Зелені бактерії

Г Нітрифікуючі бактерії

 

Ознаки

1 паразити

2 Здатність до хемосинтезу

3 Фотосинтез з виділенням O2

4 Фотосинтез без виділення O2

5 Здатність фіксувати N з повітря

 

Розв’язування задач

7.    Пептид, що утворився внаслідок трансляції на основі фрагмента ІРНК будовою – ГУУ ГУА ГАА ГГГ, складатиметься з амінокислот:

а) Фен-Про-Глі-Сер;              в) Фен-Трп-Тре;              д) Вал-Вал-Глю-Глі.

б) Сер-Ала-Цис-Вал;            г) Тир-Про;

8. Установіть матрицю ДНК, визначте її довжину і масу

УЦУ АГГ ЦУЦ ГГЦ  ЦЦУ ААУ УАА

9. Визначити послідовність амінокислот ділянки поліпептидного ланцюга білка, якщо послідовність нуклеотидів одного із ланцюгів молекули ДНК:

 

-Г-А-Ц-Т-Г-Ц-А-Ц-Т-Т-А-Ц-Ц-Г-Т-

IV рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)

Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)

10. Що спільного та відмінного між процесами фотосинтезу та клітинного дихання?

docx
Пов’язані теми
Біологія, 10 клас, Контрольні роботи
Інкл
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
4 травня
Переглядів
2982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку