Підсумкова робота 1 "Інформаційні процеси та системи" (за ГЗР), 6 клас

Про матеріал
Підсумкова робота 1 за темою «Інформаційні процеси та системи» для оцінювання чотирьох груп загальних результатів у 6 класі на 2 варіанти.
Перегляд файлу

Підсумкова робота 1 «Інформаційні процеси та системи» (6 клас)

Варіант 1                                                         Прізвище_________________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) Поясни, що таке інформаційна система. Наведи приклади інформаційних систем, які ти використовуєш у школі. Поясни, як ці системи допомагають тобі навчатися.

______________________________________________________________________________________________________________  

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) З’ясуй, які інформаційні процеси відбуваються при виконанні описаних дій. Постав «+» у відповідну комірку.

 

Передавання інформації

Пошук

інформації

Опрацювання інформації

Зберігання інформації

Запам'ятовування вірша

 

 

 

 

Розповідання казки брату

 

 

 

 

Виправлення помилок в написаному тексті

 

 

 

 

Перегляд прогнозу погоди

 

 

 

 

Запис вражень від подорожі

 

 

 

 

Розгадування кросворду

 

 

 

 

Перегляд енциклопедії

 

 

 

 

Замовлення піци по телефону

 

 

 

 

Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями (6 б) Поясни, що таке інсталяція програми. Які ризики пов'язані з встановленням програм з неперевірених джерел? Як ці загрози можуть вплинути на роботу комп’ютера та твої особисті дані?

Інсталяція програми – це _______________________________________________________________________________  

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(6 б) Тобі запропонували встановити нову програму, але ти не впевнений у її безпеці. Опиши      3 кроки, які ти зробиш, перш ніж встановити її.

1.   ___________________________________________________________________________________________________________

2.   ___________________________________________________________________________________________________________

3.   ___________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(12 б / 6 б) У середовищі Презентації Google створи презентацію на тему "Інформаційні процеси під час уроку математики» за планом:  1) Титульний слайд:

*   заголовок «Інформаційні процеси під час уроку математики»

*   підзаголовок (клас та прізвище)

2)    Один слайд – опис одного процесу (передавання інформації, опрацювання, пошук, зберігання);

3)    Додати доречні ілюстрації;

4)    Назвати презентацію «Інформаційні процеси_Прізвище».

 

Надай доступ до перегляду файла вчителю Критерії оцінювання: 

1

Створено презентацію та надано їй назву «Інформаційні процеси_Прізвище»

1 бал

2

Створено титульний слайд із заголовком та підзаголовком

1 бал

3

Створено слайд про процес передавання інформації та додано опис процесу

2 бали

4

Створено слайд про процес опрацювання інформації та додано опис процесу

2 бали

5

Створено слайд про процес пошуку інформації та додано опис процесу

2 бали

Створено слайд про процес зберігання інформації та додано опис процесу

2 бали

7

Додано відповідні зображення на слайди

2 бали

 

           

Підсумкова робота 1 «Інформаційні процеси та системи» (6 клас)

Варіант 2                                                             Прізвище_______________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) Поясни, що таке інформаційна система. Наведи приклади інформаційних систем, які використовують твої батьки у повсякденному житті. Поясни, як ці системи допомагають їм виконувати різні завдання.

______________________________________________________________________________________________________________  

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) З’ясуй, які інформаційні процеси відбуваються при виконанні описаних дій. Постав «+» у відповідну комірку.

 

Передавання інформації

Пошук

інформації

Опрацювання інформації

Зберігання інформації

Розміщення фото з сімейного свята у альбомі 

 

 

 

 

Публікація фото з відпустки

 

 

 

 

Вибір оптимального маршруту

 

 

 

 

Проведення анкетування

 

 

 

 

Копіювання файлів на флешку

 

 

 

 

Розв’язування задачі

 

 

 

 

Введення запиту в Google

 

 

 

 

Світловий сигнал світлофору

 

 

 

 

Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями

(6 б) Поясни, що таке деінсталяція програми. Чому важливо видаляти непотрібні програми з комп'ютера? Які наслідки можуть виникнути, якщо цього не робити?

Деінсталяція програми - це_____________________________________________________________________________  

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(6 б) Тобі потрібно видалити програму, яка більше не використовується. Опиши 3 кроки, які ти обов’язково зробиш для безпечної деінсталяції. 

1.   ___________________________________________________________________________________________________________

2.   ___________________________________________________________________________________________________________

3.   ___________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(12 б / 6 б) У середовищі Презентації Google створи презентацію на тему "Інформаційні процеси у бібліотеці" за планом:  1) Титульний слайд:

*   заголовок «Інформаційні процеси у бібліотеці»

*   підзаголовок (клас та прізвище)

2)    Один слайд – опис одного процесу (передавання інформації, опрацювання, пошук, зберігання);

3)    Додати доречні ілюстрації;

4)    Назвати презентацію «Інформаційні процеси_Прізвище»

 

Надай доступ до перегляду файла вчителю Критерії оцінювання: 

1

Створено презентацію та надано їй назву «Інформаційні процеси_Прізвище»

1 бал

2

Створено титульний слайд із заголовком та підзаголовком

1 бал

3

Створено слайд про процес передавання інформації та додано опис процесу

2 бали

4

Створено слайд про процес опрацювання інформації та додано опис процесу

2 бали

5

Створено слайд про процес пошуку інформації та додано опис процесу

2 бали

Створено слайд про процес зберігання інформації та додано опис процесу

2 бали

7

Додано відповідні зображення на слайди

2 бали

 

pdf
Додано
2 грудня
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку