Підсумкова робота №2 за темою" Взаємне розміщення прямих на площині "

Про матеріал
Підсумкова робота №2 за темою" Взаємне розміщення прямих на площині " за групами результатів. Після кожного завдання указана максимальна кількість балів по кожній групі результатів. Сумарний максимальний бал за кожною групою результатів – 12 балів. За підручником автора Істер.
Перегляд файлу

Геометрія 7 клас   Підсумкова  робота № 2

Взаємне розміщення прямих на площині

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с?

А) одну;   Б) дві;   В) безліч;   Г) жодної.

 

1

0

1

2.Вкажіть неправильне твердження.

      А)  Якщо дві паралельна прямі перетнуті січною, то сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°.

      Б)  Якщо дві паралельні прямі перетнуті січною, то внутрішні різносторонні кути можуть дорівнювати 89° і 90°.

      В)  Якщо дві паралельні прямі перетнуті січною, то відповідні кути рівні.

 

1

0

1

3.На даному рисунку знайди та випиши по дві  пари: а) паралельних прямих; б) перпендикулярних прямих.          

 

Паралелепіпед. Види паралелепіпедів — урок. Геометрія, 10 клас.

1

0

1

4.За даними на рисунку укажіть назви кутів.

0200ct6q-b894.png А) 2 і 6; Б) 3 і 5; В) 2 і 1;  Г) 3 і 6;  Д) 6 і 7; Е) 1 і 5

 

0

1

0

5. На рисунку дано прямі а, в і с-січна . Прямі а і в паралельні, якщо ...0200ct7m-b09b.png

 А) < 1+<2=1800; Б) < 1=<4; В) < 6+<4=1800;

 Г) < 2+<3=1800

 

1

1

1

6. Чи паралельні прямі а і b? Пояснити.

72

1

2

1

7. Котрий із відрізків ВР і ВК є перпендикуляром  до прямої а?  Що означає число 7 см на рисунку 3 ?

 

1

1

1

8. Градусна міра одного з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 34°. Знайти інші сім кутів.

● математичну модель задачі  (малюнок) представ у зошиті

● запиши, що дано та знайти

● запиши  пояснення у розв’язанні  задачі (тип кутів, властивість кутів )

● запиши відповідь до задачі

2

3

3

9. Знайти градусну міру  кута  x ?

● запиши, що дано та знайти

● запиши  пояснення у розв’язанні  задачі (висновок про паралельність прямих, властивість кутів тип кутів )

● запиши відповідь до задачі

3

4

3