Геометрія 7 клас Підсумкова робота № 2
Взаємне розміщення прямих на площині
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с? А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
|
1 |
0 |
1 |
2.Вкажіть неправильне твердження. А) Якщо дві паралельна прямі перетнуті січною, то сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°. Б) Якщо дві паралельні прямі перетнуті січною, то внутрішні різносторонні кути можуть дорівнювати 89° і 90°. В) Якщо дві паралельні прямі перетнуті січною, то відповідні кути рівні.
|
1 |
0 |
1 |
3.На даному рисунку знайди та випиши по дві пари: а) паралельних прямих; б) перпендикулярних прямих.
|
1 |
0 |
1 |
4.За даними на рисунку укажіть назви кутів. А) 2 і 6; Б) 3 і 5; В) 2 і 1; Г) 3 і 6; Д) 6 і 7; Е) 1 і 5
|
0 |
1 |
0 |
5. На рисунку дано прямі а, в і с-січна . Прямі а і в паралельні, якщо ... А) < 1+<2=1800; Б) < 1=<4; В) < 6+<4=1800; Г) < 2+<3=1800 .
|
1 |
1 |
1 |
6. Чи паралельні прямі а і b? Пояснити.
|
1 |
2 |
1 |
7. Котрий із відрізків ВР і ВК є перпендикуляром до прямої а? Що означає число 7 см на рисунку 3 ?
|
1 |
1 |
1 |
8. Градусна міра одного з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 34°. Знайти інші сім кутів. ● математичну модель задачі (малюнок) представ у зошиті ● запиши, що дано та знайти ● запиши пояснення у розв’язанні задачі (тип кутів, властивість кутів ) ● запиши відповідь до задачі |
2 |
3 |
3 |
9. Знайти градусну міру кута x ?
● запиши, що дано та знайти ● запиши пояснення у розв’язанні задачі (висновок про паралельність прямих, властивість кутів тип кутів ) ● запиши відповідь до задачі |
3 |
4 |
3 |