Підсумкова робота "Досліджуємо історію і суспільство" для 6 класу відповідно Груп Результатів за І семестр.

Про матеріал
Підсумкова робота за І семестр відповідно до ГРІ, ГР ІІ, ГР ІІІ. Містить завдання до всього навчального матеріалу, вивченого протягом семестру. Оцінюється кожна група результатів. На їхній основі виводиться загальна оцінка за семестр.
Перегляд файлу

Підсумкова робота з «Досліджуємо історію і суспільство» (6 клас І семестр)


Група 1: Орієнтування в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ. (12 балів)

  1. Запитання з вибором (3 бали):
    • Розташуйте в хронологічній послідовності:
      • а) Утворення держави в Єгипті
      • б) Велика грецька колонізація
      • в) поява Законів Драконта
  2. Виконайте історичну задачу та проілюструйте її стрічкою часу. (2 бали):

Александр Македонський народився 356 року до н. е. і загинув 323 року до н. е., тобто він прожив … роки.

  1. Завдання  (3 бали) Визначити століття та записати римськими цифрами:
    •  
      • а) 2021 рік-
      • б) 476 рік-
      • в)1000 рік-
  2. Відкрите запитання (3 бали):
    • Які основні  культурні досягнення цивілізацій Давнього Сходу ви можете назвати.
  3. Назвіть період всесвітньої історії, який ми вивчили в І семестрі. (1 бал)

Група 2: Працюємо з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту (12 балів)

  1. Запитання з вибором (1 бал):
    • Який з цих термінів означає «Господарство, за якого люди брали все необхідне для життя з природи в готовому вигляді,»?
      • а) привласнювальне
      • б) відтворювальне
      • в) сільське
  2. Відкрите запитання (3 бали):Які основні риси Афінського полісу ви можете назвати? Чим він відрізнявся від Спартанської держави?
  3. Завдання (3 бали).  Досліди поданий текст та заповни пусті комірки, відтворюючи причиново-наслідкові зв’язки.

Близько 10 тис. років тому на нашій планеті стало значно тепліше, льодовик почав танути та відступати на північ. Звільнені від льодовика простори поступово вкрилися лісами, утворились озера, річки, болота. В озерах та річках розвелося багато риби, змінився і тваринний світ. Внаслідок потепління вимерли мамонти, печерні ведмеді, шаблезубі тигри, шерстисті носороги. Натомість у лісах оселилися лосі, благородні олені, дикі кабани, лисиці тощо. Люди винайшли лук і стріли і могли влучати у тварин здалеку. Вони виготовляли гачки та сіть із поплавками та почали використовувати плоти зі зв’язаних стовбурів та човни. Ще одним винаходом був бумеранг — палиця у вигляді зігнутого плаского шматка дерева серпоподібної форми, яка при вдалому кидку поверталася назад. Взимку мисливці використовували лижі. Остаточно було приручено собаку — незамінного помічника під час полювання та охорони поселень

Потепління

клімату                                                                                                             

 

 

                                                                     Зміни способу життя людей

  1.         Завдання. (2 бали). Встав пропущену інформацію в поданий текст:

 

Дізнатися про давньогрецьке суспільство XI– IX ст. до н. е., ми можемо з творів давньогрецького поета-----------------.  Назви цих творів ------------- та ---------------.

  1. Завдання  (3 бали). Створи розповідь про країну за допомогою поданої ментальної карти:


Група 3: Виявляємо здатність до співпраці та громадянської позиції (12 балів)

  1. Запитання з вибором (1 бал):
    • Яка з цих ідей найбільше пов'язана з концепцією демократичного управління в Афінах?
      • а) Монархія
      • б) Тиранія
      • в) Народна влада
      • г) Олігархія
  2. Відкрите запитання (4 бали):
    • Які були найважливіші здобутки людства у спільній праці за доби первіс ності? Чому відбулися великі суспільні розподіли праці?
  3. Запитання з вибором (2 бали):
    • Яке з наведених тверджень найкраще описує спартанське суспільство?
      • а) Вони були відомі своїми культурними досягненнями.
      • б) Вони мали військову дисципліну і опікувались підготовкою воїнів.
      • в) Вони ігнорували військові конфлікти.
      • г) Вони віддавали перевагу торгівлі.
  4. Відкрите запитання (4 бали):
    • Які цінності та принципи ви вважаєте важливими для громадянського суспільства на прикладі Стародавньої Греції?

 

 

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку