Підсумкова робота з розділу "Способи зображення Землі" за групами результатів , 6 клас,НУШ

Про матеріал
Дана підсумкова робота складена у відповідності з підручником Сергія Коберника, Романа Коваленка Географія: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти(НУШ) і дозволить вчителю перевірити знання учнів з вивчаємого розділу у відповідності до груп результатів. У разі потреби вчитель може вносити корективи до підсумкової роботи.
Перегляд файлу

Підсумкова робота з розділу «Способи зображення Землі» 6 клас, НУШ

Група результатів 2 Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

Завдання №1

Описати види масштабу у якому зображений фрагмент топографічної карти. Перевести масштаб із одного виду у інший. У якому напрямку від озера Срібне розташоване джерело Святе та г. Гранітна.

Завдання №2

Діти під час подорожі опинилися біля джерела Святе. Розгорнувши топографічну карту, вони з’ясували, що рухаючись у північному напрямку вони потраплять до г. Гранітна. Розрахуйте відстань, яку потрібно пройти дітям щоб потрапити до г. Гранітна. Врахуйте, що на їхньому шляху знаходиться озеро Срібне. Розрахуйте різницю між абсолютними висотами джерела Святе та г. Гранітна. Опишіть шлях за яким діти будуть долати перешкоди.

Завдання №3

А) За картою півкуль визначте географічну широту міст Києва, Мехіко, Парижа.

Б) За картою півкуль визначте географічну довготу міст Вашингтон, Канберра, Бразиліа.

В) За фізичною картою України визначити координати міст Суми, Харків, Львів.

 

Завдання №4 

 

Визначте довжину автомобільної дороги на місцевості, якщо її довжина на плані становить 6 см (масштаб плану 1 : 5 000).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брич Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 листопада
Переглядів
2721
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку