Підсумкова робота
за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.
Предмет: Зарубіжна література
Здобувача освіти 9 класу (сімейна форма здобуття освіти)
______________________________________________________________________
Прізвище, ім'я
Кількість балів за кожне завдання зазначена у тексті роботи.
"Реалізм", "Нові тенденції в драматургії наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.", "Література ХХ – ХХІ ст."
Початковий рівень (1 бал за три правильні відповіді)
Виконати тестові завдання:
1. Заняття, яке приносило Гобсеку неймовірне задоволення:
2. "У мене погляд, як у Господа Бога, я зазираю в душі". Ці слова належать:
3. Комедія М. Гоголя "Ревізор" закінчується:
4. Сюжетом "Ревізора" з М. Гоголем поділився:
5. Акакій Акакійович на образливі слова колег на службі відповідав:
6. Елайза Дулітл приходить в дім професора Хіггінса з метою вдосконалити свою мову й завдяки цьому:
7. Який із наведених прикладів не є образом-символом у п'єсі "Ляльковий дім" Г. Ібсена:
8. Яку посаду обіймав Поліграф Шариков:
9. Яка із перерахованих проблем не має місця в повісті Е. Сігела "Історія одного кохання":
Середній рівень (1 бал за чотири правильні відповіді)
Складіть відповідність:
1. Між цитатою та назвою твору:
№ з/п |
Цитата |
Варіант відповіді |
Назва твору |
1 |
"Я досить багатий, щоб купувати людську совість, щоб управляти міністрами" |
а |
"Ревізор" |
2 |
"Чому забрали килим із парадних сходів? Хіба Карл Маркс забороняє тримати на сходах килими?" |
б |
"Шинель" |
3 |
"Справжній переможець – це той, хто вміє гідно програвати" |
в |
"Гобсек" |
4 |
"Мало сказати: він служив ревно, ні, він служив з любов'ю. Так, у цьому переписуванні йому ввижався якийсь свій розмаїтий і приємний світ". |
г |
"Історія одного кохання" |
|
|
д |
"Собаче серце" |
2. Між темою твору та його назвою:
№ з/п |
Тема твору |
Варіант відповіді |
Назва твору |
1 |
Духовне пробудження людини, її прагнення вільно проявитися як особистості; становище жінки в суспільстві; бунт проти суспільної моралі. |
а |
"Пігмаліон" |
2 |
Пороки суспільства, чиновництво і беззаконня, яке воно чинить; лицемірство, духовна ницість. |
б |
"Ляльковий дім" |
3 |
Неймовірний експеримент, який закінчується перетворенням тварини в людину, а також наслідки, до яких це призвело. |
в |
"Ревізор" |
4 |
Духовне пробудження людини за допомогою мистецтва слова, творчості. |
г |
"Собаче серце" |
|
|
д |
"Історія одного кохання" |
3. Між характеристикою героя та його ім'ям:
№ з/п |
Характеристика |
Варіант відповіді |
Ім'я героя |
1 |
Бідний титулярний радник в департаменті, одинокий, його часто ображають, принижують; він дуже відповідальний; обмежує себе у всьому, не прагне більшого; "маленька людина". |
а |
Гобсек |
2 |
Багатий, жадібний, "вивчає" людські душі, розважливий, справедливий, освічений, трудолюбивий, підприємливий, філософ, чесний, "людина-автомат", поглинає золото, а золото поглинає його. |
б |
Олівер |
3 |
Один із кращих студентів Гарвардського університету, захоплюється хокеєм, багатий спадкоємець, здатний на високе кохання, турботливий, відповідальний, настирний, вміє пробачати. |
в |
Шариков |
4 |
Має почуття власної гідності, самоповаги, природний хист до навчання, здібна учениця, спершу занедбана, невихована, приземлена, згодом – "герцогиня", багатогранна, вміє грамотно спілкуватися, розуміє ставлення до себе. |
г |
Елайза |
|
|
д |
Акакій Акакійович |
Достатній рівень (1 бал за одне питання)
Дати стислі відповіді на питання:
1. У чому, за М. Гоголем, полягає трагедія "маленької людини"?
2. Закінчіть речення. У центрі "старої драми" була поставлена подія чи випадок, а в "новій драмі" - …
3. Які запитання залишив Б. Шоу для роздумів сучасникам і нащадкам?
Високий рівень (3 бали за одне питання в разі надання повної відповіді)
Дати розгорнуту відповідь-міркування (10 - 12 речень) на одне з питань, за вибором:
1. "Ревізор" М. Гоголя – "дзеркало", у яке варто зазирати і сьогодні …
2. Чому "шариковщина" небезпечна для будь-яких часів?
3. Як складеться доля Елайзи Дулітл (за п'єсою Б. Шоу "Пігмаліон")?