Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р. (сімейна форма здобуття освіти)

Про матеріал
Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 - 2023 н.р. з зарубіжної літератури 9 клас за темами "Реалізм", "Новітні тенденції в драматургії наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.", "Література ХХ - ХХІ ст." містить чотири рівні завдань. Призначена для дев'ятикласників та педагогів у якості підсумкової роботи для учнів сімейної форми здобуття освіти.
Перегляд файлу

Підсумкова робота

за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.

Предмет: Зарубіжна література

Здобувача освіти 9 класу (сімейна форма здобуття освіти)

______________________________________________________________________

Прізвище, ім'я

Кількість балів за кожне завдання зазначена у тексті роботи.

"Реалізм", "Нові тенденції в драматургії наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.", "Література ХХ – ХХІ ст."

Початковий рівень (1 бал за три правильні відповіді)

Виконати тестові завдання:

1. Заняття, яке приносило Гобсеку неймовірне задоволення:

  1. збирати плітки;
  2. розглядати діаманти;
  3. вивчати людські долі;
  4. перераховувати свої статки.

2. "У мене погляд, як у Господа Бога, я зазираю в душі". Ці слова належать:

  1. Максиму де Траю;
  2. Гобсеку;
  3. графу де Ресто;
  4. Дервілю.

3. Комедія М. Гоголя "Ревізор" закінчується:

  1. від'їздом Хлєстакова;
  2. весіллям Хлєстакова;
  3. приїздом справжнього ревізора;
  4. німою сценою.

4. Сюжетом "Ревізора" з М. Гоголем поділився:

  1. О. Пушкін;
  2. О. Дельвіг;
  3. П. Плетньов;
  4. В. Жуковський.

5. Акакій Акакійович на образливі слова колег на службі відповідав:

  1. "Як ви смієте? Чи розумієте ви, хто перед вами?";
  2. "Вам відомо, з ким ви говорите?";
  3. "Облиште мене, навіщо ви мене кривдите?";
  4. "Чому ви так? Я такий же, як і ви."

6. Елайза Дулітл приходить в дім професора Хіггінса з метою вдосконалити свою мову й завдяки цьому:

  1. змінити до себе ставлення людей;
  2. здобути місце продавчині в магазині квітів;
  3. стати хазяйкою магазину квітів;
  4. вдало вийти заміж;

 

7. Який із наведених прикладів не є образом-символом у п'єсі "Ляльковий дім" Г. Ібсена:

  1. Різдво;
  2. мигдалеве печиво;
  3. тарантела;
  4. шоколадні цукерки.

8. Яку посаду обіймав Поліграф Шариков:

  1. двірник;
  2. завідуючий підвідділом очищення Москви від безпритульних тварин;
  3. голова будинкового комітету;
  4. швейцар.

9. Яка із перерахованих проблем не має місця в повісті Е. Сігела "Історія одного кохання":

  1. соціальна нерівність;
  2. подружня зрада;
  3. життя і смерть;
  4. стосунки батьків і дітей.

Середній рівень (1 бал за чотири  правильні відповіді)

Складіть відповідність:

1. Між цитатою та назвою твору:

з/п

Цитата

Варіант

відповіді

Назва твору

1

"Я досить багатий, щоб купувати людську совість, щоб управляти міністрами"

а

"Ревізор"

2

"Чому забрали килим із парадних сходів? Хіба Карл Маркс забороняє тримати на сходах килими?"

б

"Шинель"

3

"Справжній переможець – це той, хто вміє гідно програвати"

в

"Гобсек"

4

"Мало сказати: він служив ревно, ні, він служив з любов'ю. Так, у цьому переписуванні йому ввижався якийсь свій розмаїтий і приємний світ".

г

"Історія одного кохання"

 

 

д

"Собаче серце"

2. Між темою твору та його назвою:

з/п

Тема твору

Варіант

відповіді

Назва твору

1

Духовне пробудження людини, її прагнення вільно проявитися як особистості; становище жінки в суспільстві; бунт проти суспільної моралі.

а

"Пігмаліон"

2

Пороки суспільства, чиновництво і беззаконня, яке воно чинить; лицемірство, духовна ницість.

б

"Ляльковий дім"

3

Неймовірний експеримент, який закінчується перетворенням тварини в людину, а також наслідки, до яких це призвело.

в

"Ревізор"

4

Духовне пробудження людини за допомогою мистецтва слова, творчості.

г

"Собаче серце"

 

 

д

"Історія одного кохання"

3. Між характеристикою героя та його ім'ям:

з/п

Характеристика

Варіант

відповіді

Ім'я героя

1

Бідний титулярний радник в департаменті, одинокий, його часто ображають, принижують; він дуже відповідальний; обмежує себе у всьому, не прагне більшого; "маленька людина".

а

Гобсек

2

Багатий, жадібний, "вивчає" людські душі, розважливий, справедливий, освічений, трудолюбивий, підприємливий, філософ, чесний, "людина-автомат", поглинає золото, а золото поглинає його.

б

Олівер

3

Один із кращих студентів Гарвардського університету, захоплюється хокеєм, багатий спадкоємець, здатний на високе кохання, турботливий, відповідальний, настирний, вміє пробачати.

в

Шариков

4

Має почуття власної гідності, самоповаги, природний хист до навчання, здібна учениця, спершу занедбана, невихована, приземлена, згодом – "герцогиня", багатогранна, вміє грамотно спілкуватися, розуміє ставлення до себе.

г

Елайза

 

 

д

Акакій Акакійович

Достатній рівень (1 бал за одне питання)

Дати стислі відповіді на питання:

1. У чому, за М. Гоголем, полягає трагедія "маленької людини"?

2. Закінчіть речення. У центрі "старої драми" була поставлена подія чи випадок, а в "новій драмі" - …

3. Які запитання залишив Б. Шоу для роздумів сучасникам і нащадкам?

Високий рівень (3 бали за одне питання в разі надання повної відповіді)

Дати розгорнуту відповідь-міркування (10 - 12 речень) на одне з питань, за вибором:

1. "Ревізор" М. Гоголя – "дзеркало", у яке варто зазирати і сьогодні …

2. Чому "шариковщина" небезпечна для будь-яких часів?

3. Як складеться доля Елайзи Дулітл (за п'єсою Б. Шоу "Пігмаліон")?

docx
Додано
19 травня 2023
Переглядів
2905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку