Підсумкова контрольна робота з історії України за І семестр 9 клас

Про матеріал

Завдання відповідають темам, що вивчаються у першому семестрі.

Оцінювання: 1-10 по 1б.; 11-12 по 2 б.;13-14 по 4 б.

15-16 по 4б.;

17-18 по 3 б.

Отримана кількість балів ділиться на три. Відповідно 36 відповідає 12 балам

Перегляд файлу

ПКР І семестр історія України 9 клас (тема 1,2)    ВАРІАНТ 1

Виберіть одну правильну відповідь(1-10 питання)

1 Яке місто в 1817 р. отримало статус відкритого вільного порту (порто-франко)?

А) Херсон; Б) Миколаїв; В) Маріуполь; Г) Одеса.

2. Вкажіть поняття, яке відповідає наступному визначенню: «загострене, нестале становище».А) криза; Б) революція; В) переворот .Г) захоплення.

3. Вкажіть назву першої української газети, яка вийшла у Львові.             

А) «Руська правда»; В) «Зоря Галицька»;  Б) Український вісник »;Г) «Основа»

4.У складі якої держави  була Волинь у 19 ст:

А)Росії  Б)Польщі В)Австрії  Г)Угорщини.

5. Назва козацького війська, яке існувало у 1832-1866рр:

А)Азовське Б)Кримське В)Одеське Г)Чорноморське.

6.Який твір називають «декларацією прав української нації….»

А) Історія Малоросії Б) Русалка Дністрова В) Історія Русів Г)Енеїда.

7. Що було основною одиницею адміністративно-територіального поділу українських земель у складі Російської імперії в першій половині ХІХ ст.?

А) область; Б) воєводство;  В) губернія; Г) провінція.

8. Східна Галичина, Північна Буковина, Закарпаття на початку ХІХ ст. були в складі  А) Російської імперії;  Б) Австрійської імперії;

В) Османської імперії;  Г) Німецької імперії.

9. Організації «Товариство об’єднаних слов’ян», «Південне товариство» відносилися до

А) польського національно-визвольного руху; Б) масонського руху;

В) декабристського руху; Г) українського національно-визвольного руху

10. Процес переходу від ручної праці до машинної, від мануфактури до фабрики- …

А) технічний прогрес; Б) промисловий переворот; В) індустріалізація.

Про що або про кого розповідається в історичному джерелі(11-12 питання)

11 «У 1847 p., у зв’язку з відомою всім історією, він був засланий рядовим в Оренбурзький корпус із забороною писати й малювати... Батальйонний командир не любив його за незламний характер, за те, що він не вмів і не хотів нікому вклонятися, водив його кожний день разом з іншими на навчання, де він вчився маршировки і рушничних прийомів...» 

 А) М.Куліш;   Б) М.Костомаров В) Т.Шевченко Г) В.Каразін                                                                                                                          

12. «...Обер-поліцмейстер доправив знайдений поліцейськими служителями у квартирі  Гулака рукопис, який він під час арешту встиг було сховати. Цей рукопис під назвою “Закон Божий” написаний рукою Гулака і складається зі 109 параграфів

 А)  «Малоросійське товариство»; Б)  Товариство об’єднаних слов’ян; В) Кирило-Мефодіївське товариство; Г) «Південне товариство» декабристів.

 

Встановіть відповідність (13-14 питання):

13. А ) Іван Могильницький   Б) Іван Вагилевич

      В) Лук’ян Кобилиця  Г) Іван Котляревський

1) Лідер повсталих селян Буковини, депутат австрійського парламенту; його називали «карпатським Беркутом». 2) Просвітник і церковний діяч , автор першої в Галичині граматики української мови «Граматика язика словено-руського», разом з Дмитром Левицьким заснував перше в Галичині просвітницьке товариство греко-католицьких священників.

3) Поет, філолог, етнограф, громадський діяч., один з організаторів «Руської трійці»; перекладач «Слова о полку Ігоревім» українською та польською мовами; член Руського собору, редагував газету «Дневник руський»

4) Церковний та громадсько-політичний діяч, директор Львівської духовної семінарії, очільник Головної  руської ради; представник Палати панів австрійського парламенту.

5) Учасник російсько-турецької війни 1806-1812 рр., у час російсько-французької війни ініціатор формування козацьких полків; член малоросійської ложі «Любов до істини», основоположник нової української літературної мови.

14. А)1848 р.; Б)1791 р.; В)1837 р.; Г) 1812 р.  ;

1)Російсько-французька війна  2)створення Головної руської ради у Львові;

3) місія В.Капніста до прусського короля;  4)відкриття Харківського університету; 5)видання альманаху «Русалка Дністрова»;

Розташуйте у хронологічній послідовності (15-16 питання):

15.А)скасування панщини на Галичині Б)Ліквідація задунайської Січі

В)Створення в Україні військових поселень Г) Відкриття Харківського університету

16. А)Видання альманаху «Русалкам Дністровая» Б)заборона масонських лож

В) ліквідація греко-католицької церкви на Правобережжі Г)Видання «Енеїди» Котляревського

Виберіть три правильні відповіді (17-18)

17.Що характеризує гурток «Руська Трійця»

1. критикували самодержавство та кріпацтво, а чинний устрій хотіли змінити на федерацію вільних слов’янських народів

2. «Закон Божий»    3. «Зоря»

4. М.Костомаров, М.Гулак, В.Білозерський

5. М. Шашкевич, І.Вагилевич Я. Головацький      6. м.Київ

7. вивчали українську і слов’янські мови, збирали зразки усної народної творчості, описували пам’ятки старовини, виступали за розширення сфери вживання рідної мови

18.Що характеризує соціально-економічний розвиток українських земель у складі Російської імперії:

1. соляна, лісова, нафтова, залізорудна, сірчана галузі промисловості

2. промислове виробництво перебувало на ремісничо-мануфактурній стадії розвитку

3. завершився промисловий переворот

4.«право млина» «право пропінації»

5. Провідне місце у промисловості  належало цукроварінню

6. військові поселення

7. переважали феодально-кріпосні відносини

Максимальна кількість балів 36=12

ПКР І семестр історія України 9 клас (тема 1,2)    ВАРІАНТ 2

Виберіть одну правильну відповідь(1-10 питання)

1. Вкажіть регіон України, у якому відбулося повстання селян під проводом У. Кармелюка  А) Галичина; В) Слобожанщина; Б) Поділля  Г)Буковина

2.  Вкажіть поняття, яке відповідає наступному визначенню:  «прагнення до відокремлення, відособлення».

 А) сепаратизм; Б) сегрегація; В) федералізм; Г) популізм.

3. Яке місто в 1817 р. отримало статус відкритого вільного порту (порто-франко)?А) Одеса ; Б) Миколаїв; В) Маріуполь; Г) Херсон

4.Яка територія не входила до складу Австрії у 19 ст.:

А)Галичина  Б) Волинь В)Буковина Г) Закарпаття

5. Який діяч не був членом «Руської  трійці»:

А)І.Вагилевич  Б)Я.Головацький  В)І.Могильницький   Г) М.Шашкевич.

6.Автор твору «Історія Русів»:

А) Автор невідомий, Б) В.Капніст,  В)Г.Полетика  ,Г)І.Котляревський.

7.Патріотичний автономістський  гурток у Новгород-Сіверську відносився до

А) польського національно-визвольного руху; Б) масонського руху; В) декабристського руху; Г) українського національно-визвольного руху

8 . Укажіть поняття, що відповідає визначенню: Російські дворяни-революціонери початку ХІХ ст., які  здійснили збройний виступ з метою повалення царизму А) будителі; Б) масони; В) декабристи; Г) автономісти

9. Процес переходу від ручної праці до машинної, від мануфактури до фабрики- А) технічний прогрес; Б) промисловий переворот; В) індустріалізація.

10. Лівобережна, Правобережна , Південна та Слобідська Україна на початку ХІХ ст. були в складі А) Російської імперії;      Б) Австрійської імперії;

В) Османської імперії;          Г) Німецької імперії.

 

Про що або про кого розповідається в історичному джерелі(11-12 питання)

11«Україна встане зі своєї могили і кликне знову до братів-слов’ян, і почують її поклик, встане Слов’янщина і не зостанеться в ній ні царя, ні князя, ні графа, ні герцога, ні сіятельства, ні превосходительства, ні пана, ні боярина, ні мужика, ні холопа, ні у Великій Росії, ні в Польщі, ні на Україні, ні в Чехії, ні у хорутан,  ні в сербів, ні у болгарів. І Україна буде незалежною республікою слов’янськім союзі» 

А) «Товариство об’єднаних слов’ян» Б) «Південне товариство   В) «Малоросійське таємне товариство»  Г) «Кирило-Мефодіївське братство»

12 «Проект Харківського університету український дворянин представив російському імператору ще у 1802 році. Офіційне відкриття закладу відбулось у січні 1805 року. Вороги доклали зусиль, щоб на церемонії відкриття його ім’я не було згадано.»

А)І.Котляревський;   Б) М.Костомаров В) Т.Шевченко Г) В.Каразін

 

Встановіть відповідність (13-14 питання):

 13. А) Я. Головацький  Б) М.Костомаров   В) У. Кармалюк  Г) О.Духнович

1)  Один із засновників Кирило-Мефодіївського братства, автор його програмних документів.

2) Предводитель дворянства Переяславського повіту Полтавської губернії, засновник «Малоросійського товариства».

3) Український селянин, ватажок селянского руху на Поділлі у 1813–1835 р

4) Священик, вчений, поет уперше висунув думку об’єднання Закарпаття зі Східною Галичиною та Північною Буковиною в окрему автономну адміністративну одиницю Австрійської імперії.

5) Поет, історик, етнограф, фольклорист; один з організаторів «Руської трійці», 1848 р. очолив кафедру «Руської філології» Львівського університету, згодом ректор цього університету

14. А)1847 р., Б)1798 р., В)1855 р., Г)1853р; 

1)Видання «Енеїди»; 2)« Київська козаччина»; 3) арешт керівників Кирило-Мефодіївського братства;  4)скликання Собору руських вчених у Львові;

5) скасування панщини на Закарпатті.

 

Розташуйте у хронологічній послідовності (15-16 питання):

15. А) Відкриття Київського університету Б) Діяльність Кирило-Мефодіївського братства В) Повстання Чернігівського полку Г) Місія Василя Капніста

16.А) альманах «Русалка Дністровая» Б) перше видання» Кобзаря» В) скасування панщини на Буковині Г)створення товариства греко-католицьких священників

Виберіть три правильні відповіді (17-18)

17.Що характеризує  «Кирило-Мефодіївське»братство

1. М.Костомаров, М.Гулак, В.Білозерський

2. М. Шашкевич, І.Вагилевич Я. Головацький

3. критикували самодержавство та кріпацтво, а чинний устрій хотіли змінити на федерацію вільних слов’янських народів

4. “книга буття українського народу”

5. “Русалка Дністровая”    6. м.Львів

7. вивчали українську і слов’янські мови, збирали зразки усної народної творчості, описували пам’ятки старовини, виступали за розширення сфери вживання рідної мови

18.Що характеризує соціально-економічний розвиток українських земель у складі Австрійської імперії:

1.завершився промисловий переворот

2. соляна, лісова, нафтова, залізорудна, сірчана галузі промисловості

3. «право млина» «право пропінації»

4. промислове виробництво перебувало на ремісничо-мануфактурній стадії розвитку

5. Провідне місце у промисловості  належало цукроварінню

6. переважали феодально-кріпосні відносини

7. військові поселення   

 Максимальна кількість балів 36=12


 

docx
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку