Підсумкова робота за твором
Миколи Вороного «Євшан-зілля»
Варіант 1
Дайте розгорнуті відповіді на запитання.
-
Які роздуми викликає в тебе образ юнака-половця?
-
На твою думку, чому хан звертається по допомогу саме до гудця?
-
Чому ні умовляння, ні пісня, а лише євшан-зілля пробудило в юнака синівські та патріотичні почуття?
-
Який настрій перемагає у поемі: туга, безнадія, відчай чи оптимізм, віра, надія? Якщо віра, то у що? Якщо надія, то на кого?
-
Випиши із хмари слів символом чого є євшан-зілля в поемі Миколи Вороного.
-
Що може виконувати роль євшан-зілля для сучасних українців та українок? Як ти думаєш, про що їм варто нагадати?
Підсумкова робота за твором Миколи Вороного «Євшан-зілля»
Варіант 2
Дайте розгорнуті відповіді на запитання.
-
Кому у творі ти співчуваєш? Чому?
-
Як ти розумієш метафору: «Там, де пустка замість серця, порятунку вже не буде…»?
-
Чому саме аромат євшан-зілля пробудив половецьке серце хлопця?
-
Який, на твою думку, епізод у сюжеті твору є кульмінаційним, тобто вирішальним, найбільш напруженим? Свої міркування обґрунтуй.
-
Випиши із хмари слів символом чого є євшан-зілля в поемі Миколи Вороного.
-
Що є тим символічним євшан-зіллям, яке допомагає зараз багатьом українцям та українкам пригадувати, пробуджувати свою національну свідомість?