Підсумкова робота за твором М.Вороного "Євшан-зілля"

Про матеріал
Підсумкова робота за твором М.Вороного "Євшан-зілля". ГР2. Працює з текстом.
Перегляд файлу

  Підсумкова робота за твором                       

       Миколи Вороного «Євшан-зілля»

Варіант 1

Дайте розгорнуті відповіді на запитання.

  1. Які роздуми викликає в тебе образ юнака-половця?
  2.  На твою думку, чому хан звертається по допомогу саме до гудця?
  3. Чому ні умовляння, ні пісня, а лише євшан-зілля пробудило в юнака синівські та патріотичні почуття?
  4.  Який настрій перемагає у поемі: туга, безнадія, відчай чи оптимізм, віра, надія? Якщо віра, то у що? Якщо надія, то на кого?
  5. Випиши із хмари слів символом чого є євшан-зілля в поемі Миколи Вороного.

C:\Users\Admin\Desktop\Контрольна робота 6 клас Євшан-зілля\Untitled 2 (2).png

  1.  Що може виконувати роль євшан-зілля для сучасних українців та українок? Як ти думаєш, про що їм варто нагадати?

Підсумкова робота за твором                                            Миколи  Вороного «Євшан-зілля»

Варіант 2

Дайте розгорнуті відповіді на запитання.

  1. Кому у творі ти співчуваєш? Чому?
  2.  Як ти розумієш метафору: «Там, де пустка замість серця, порятунку вже не буде…»?
  3.  Чому саме аромат євшан-зілля пробудив половецьке серце хлопця?
  4.  Який, на твою думку, епізод у сюжеті твору є кульмінаційним, тобто вирішальним, найбільш напруженим? Свої міркування обґрунтуй.
  5. Випиши із хмари слів символом чого є євшан-зілля в поемі Миколи Вороного.

C:\Users\Admin\Desktop\Контрольна робота 6 клас Євшан-зілля\Untitled 2 (5).png

  1.  Що є тим символічним євшан-зіллям, яке допомагає зараз багатьом українцям та українкам пригадувати, пробуджувати свою національну свідомість?
docx
Додано
24 листопада
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку