Підсумкове (річне) оцінювання курсу «Всесвітня історія»

Про матеріал

Підсумкове оцінювання за рік для учнів, які навчаються за екстернатною формою навчання з Всесвітньої історії в 7 класі, надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті протягом року, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Завдання підсумкової контрольної роботи дозволяють оцінити сформованість усіх предметних компетентностей учнів.

Перегляд файлу

 

Завдання

для проведення підсумкового (річного) оцінювання з курсу «Всесвітня історія»

учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс _7_ класу

 

Початковий  рівень

Кожна правильна відповідь – 0,5 балів, всього – 3 бали.

 

В завданнях № 1-6 треба вибрати одну правильну відповідь.

 

1. Остаточний  розкол між Західною та Східною  християнськими церквами відбувся:

а)1054р.    б)1073р.     в)1077р.    г)1096р.

2. «Кодекс Юстиніана» - це:

а) збірка оповідань про правління Юстиніана

б) список повинностей, які повинні були виконувати селяни у Франкській імперії

в) збірка законів, які діяли у Візантійській імперії

г) перелік творів візантійських авторів, заборонених для читання

3. Головними прикрасами готичних храмів були:

а) вітражі та скульптури             б) картини та ідоли

в) ікони і фрески                          г) орнаменти і в’язь

4. Символом китайських імператорів був...

а) Лев                б) Дракон

в) Сонце            г) Змія

5. Внаслідок якої події утворилася Османська імперія?

а) розгром Візантії;

б) до влади прийшов Баязид

в) започаткування християнства  

г) суперечка братів Мурада ІІ та Мегмеда ІІ

6. Як назвивається папська грамота про "відпущення гріхів", що продавалася за відповідну плату?

а) папський знак                  б) індульгенція

в) симонія                             г) булла

 

 

Середній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.

 

7. Розгляньте портрети і вкажіть, хто на них зображений.

E:\imgpreview.jpg

         

 

8. Дайте визначення поняттю.

Реконкісто – це…   

Василевс – це…

Єресь – це…            

Сьогун – це…

 

9.  Продовжте речення:

а) У 532 р. у Константинополі спалахнуло повстання, яке отримало назву ___________.                                                                                                                            б) Священний місяць, протягом якого дотримується піст мусульманами – це _________.

в) Ватажок  гунів, якого хроністи назвуть «бичем Божим» - це ______________.                                                                                                                          г) Накази Карла Великого називалися:______________________________ .

 

Достатній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.

 

10. Виконайте завдання скориставшись картою.

https://history.vn.ua/pidruchniki/pometun-2015-world-history-7-class/pometun-2015-world-history-7-class.files/image107.jpg

 

Перерахуйте території, що завоювали араби до 750 р.?

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Зображений винахід пов’язують із діяльністю...(ім’я винахідника). У чому полягало значення його винаходу?

12. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації:


 

А) «Чому вже разом з цими несправедливими вимогами барони не просять у мене також і мого королівства?»

Б) «Жодна вільна людина не буде заарештована чи ув'язнена, не буде позбавлена власності, не буде оголошена поза законом чи вигнана, чи знедолена будь-яким [іншим] способом, ніж по законному вироку рівних з нею громадян» 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий  рівень

Кожна правильна відповідь – 1,5 бали, всього – 3 бали.

 

13. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання


А) Хто зображений на даній картині?            ___________________

   

Б) Запишіть висловлювання яке належить даному історичному діячу?_________________________

 

 В) Історичне значення діяльності даного історичного діяча. __________________________________________________________________

 

 


14.  Дайте відповіді на запитання: Собор Святої Софії в Стамбулі може стати мечеттю

А) Як називається ця пам’ятка архітектури?

_________________________________

 

Б) Коли та ким її було збудовано?

_____________________________________

В) Назвіть особливості архітектури  цієї історичної пам’ятки?

________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку