Десять рівнозначних варіантів контрольних робіт Перевірка рівня знань за всіма компетенціями Методичні рекомендації щодо проведення тексти для аудіювання перевірка знань учнів
УДК 371.26(076.1)
ББК 74.268.1
М99
Рекомендовано мІнІСТеРСТвом оСвІТИ І наУкИ УкРаЇнИ
(лист від 04.03.2011 р. № 1/11-1815)
Під загальною редакцією О. Я. Коваленко, головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України
Рецензенти:
Н. Г. Шулікіна, вчитель-методист спеціалізованої школи № 57 м. Києва;
О. С. Любченко, вчитель англійської мови Харківської спеціалізованої школи № 162, учитель вищої категорії, учитель-методист;
Н. О. Попова, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов № 3
Національного університету «Юридична академія України ім. Ярослава Мудрого» м. Харкова
мясоєдова С. в.
М99 Англійська мова. 6 клас: Підсумкові контрольні роботи / Під заг. ред. О. Я. Коваленко. — Х.: Вид-во «Ранок», 2011. — 80 с.
ISBN 978-617-540-155-2
Для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів, учителів англійської мови.
Удк 371.26(076.1)
ББк 74.268.1
Навчальне видання
МяСОєдОва Світлана вадимівна англІйСька мова. 6 клас
Підсумкові контрольні роботи
Під загальною редакцією О. Я. Коваленко
Редактор О. М. Назарова. Технічний редактор С. я. Захарченко Коректори: С. С. Губарєва, О. є. Шишацький
Код И15387УА. Підписано до друку 15.03.2011. Формат 84х108/16. Папір офсетний. Гарнітура Шкільна. Друк офсетний. Ум. друк. арк. 8,4.
ТОВ Видавництво «Ранок». Свідоцтво ДК № 3322 від 26.11.2008. 61071 Харків, вул. Кібальчича, 27, к. 135.
Адреса редакції: 61145 Харків, вул. Космічна, 21а. Тел. (057) 719-48-65, тел./факс (057) 719-58-67.
Для листів: 61045 Харків, а/с 3355. E-mail: office@ranok.com.ua
© С. В. Мясоєдова, 2011
© О. Я. Коваленко, передмова, 2011
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
ISBN 978-617-540-155-2 © ТОВ Видавництво «Ранок», 2011 Варіант
1
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «The School of Your Dream».
1) Describe the school buildings in the photos.
2) Explain which school you would like to study at.
3) Say what the school of your dream must have.
4) Compare it with your school.
2
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) Who are the characters in the story?
a) Nasreddin, the poor boy and the restaurant owner.
b) Nasreddin, the poor man and the butcher.
c) Nasreddin, the poor man and the restaurant owner.
d) Nasreddin, the poor woman and the restaurant owner.
2) The restaurant owner was … .
a) very angry and greedy
b) very nice and funny
c) gentle and generous
d) brave and kindhearted
3) Nasreddin took some … from his pocket.
a) soup
b) jingle
c) honey
d) money
4) The judge said to the restaurant owner:
a) «Now stay back and don’t come to me».
b) «Now go back to your restaurant».
c) «Now go back home».
d) «Come back tomorrow».
3
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man in the story had only one piece of bread to eat. |
|
|
2) The restaurant owner asked the man for his bread. |
|
|
3) Nasreddin was a friend of the restaurant owner. |
|
|
4) Nasreddin let the restaurant owner hear a jingling noise of the coins. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
4
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
2
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Usual English Breakfast».
1) Describe the dishes in the photos.
2) Say which photo shows a typical English breakfast.
3) Say what Englishmen usually eat for lunch and dinner.
4) Compare it with food traditions in Ukraine.
10
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What kind of food did the poor man see in the restaurant?
a) Meat.
b) Soup.
c) Bread.
d) Salad.
2) What did the poor man do with the bread?
a) He ate it.
b) He gave it to the restaurant owner.
c) He gave it to the judge.
d) He paid for the soup with his bread.
3) What did Nasreddin do with the coins?
a) He gave them to the restaurant owner.
b) He made a noise with them.
c) He gave them to the poor man.
d) He showed them to the restaurant owner.
4) What was the payment for the smell of the soup?
a) Nasreddin’s wise advice.
b) The sound of money.
c) A few coins.
d) There was no payment.
11
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man in the story had nothing to eat. |
|
|
2) The poor man held his bread over the soup, so that the bread smelt good. |
|
|
3) Nasreddin wasn’t a friend of the restaurant owner. |
|
|
4) Nasreddin let the restaurant owner touch the coins. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
a) The container of soup that was on the table in the restaurant.
b) The hot mist from the soup that went into the bread and gave it a good smell.
c) The person who asked the poor man for money.
d) The person who was a judge at that time.
12
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
3
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Sport and Health».
1) Describe the people in the photos.
2) Say what they are doing.
3) Say which photo describes a healthy lifestyle.
4) Tell your classmates about the best kind of sport for you.
18
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What food did the poor man have?
a) A piece of a pie.
b) Soup.
c) Bread.
d) Nothing.
2) How did the poor man give the bread a good smell?
a) He put his bread into the soup.
b) He held his bread over the soup.
c) He ate his bread and soup.
d) He heated the soup.
3) Why did the restaurant owner take the poor man to Nasreddin?
a) Because Nasreddin was his friend.
b) Because Nasreddin was a judge.
c) So that Nasreddin could pay for the soup.
d) Because Nasreddin was the poor man’s relative.
4) What did Nasreddin take from his pocket?
a) Nothing.
b) Coins.
c) A piece of bread.
d) A pot of soup.
19
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man in the story was walking past a shop. |
|
|
2) The poor man gave his bread to the restaurant owner. |
|
|
3) The restaurant owner took the poor man to the police. |
|
|
4) Nasreddin said that the jingling noise of the coins was payment for the steam of the soup. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
20
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
4
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Ukraine and Britain».
1) Describe the cities in the photos.
2) Say which photo shows the capital of Ukraine.
3) Say what places of interest Kyiv is famous for.
4) Say what you would like to see in London.
26
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What was there inside the pot?
a) Tea.
b) Milk.
c) Soup.
d) Juice.
2) Why did Nasreddin shake the coins next to the restaurant owner’s ear?
a) He didn’t want the restaurant owner to see them.
b) So that the coins made a jingling noise.
c) Nasreddin had done it before he gave the coins to the restaurant owner.
d) In order to give the coins to the poor man.
3) Why did he hold the bread over the soup?
a) To make it warm.
b) So the steam from the soup would go into the bread.
c) In order to warm his hand.
d) He wanted to make the restaurant owner angry.
4) What did Nasreddin pay for with the sound of the coins?
a) For the restaurant.
b) For the soup.
c) For the smell of the soup.
d) For the bread.
27
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man put his bread into the soup. |
|
|
2) The restaurant owner took the poor man to the judge. |
|
|
3) Nasreddin gave some money to the poor man. |
|
|
4) The restaurant owner didn’t like Nasreddin’s decision. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
28
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
5
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Summer Holidays».
1) Describe the people in the photos.
2) Say what they are doing.
3) Say which photo shows summer holidays.
4) Tell your classmates about your last summer holidays.
34
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What food did the poor man have?
a) A piece of a pie.
b) Soup.
c) Bread.
d) Nothing.
2) How did the poor man make the steam from the soup give the bread a good smell?
a) He put his bread into the soup.
b) He held his bread over the soup.
c) He poured the soup over his bread.
d) He heated the soup.
3) What did the poor man do with the bread?
a) He ate it.
b) He gave it to the restaurant owner.
c) He gave it to the judge.
d) He paid for the soup with his bread.
4) What did Nasreddin do with the coins?
a) He gave them to the restaurant owner.
b) He made a noise with them.
c) He gave them to the poor man.
d) He showed them to the restaurant owner.
35
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man noticed a plate of meat on the table of the restaurant. |
|
|
2) The poor man didn’t give money to the restaurant owner as he didn’t smell the soup. |
|
|
3) Nasreddin was a judge at that time. |
|
|
4) Nasreddin told the poor man to pay for the steam of the soup. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
a) The container of soup that was on the table in the restaurant.
b) The hot mist from the soup that went into the bread and gave it a good smell.
c) It was payment for the smell of the soup in the story.
d) The only food the poor man in the story had to eat.
36
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
6
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Typical Ukrainian Supper».
1) Describe the food in the photos.
2) Say which photo shows a typical Ukrainian supper.
3) Tell your classmates about the usual Ukrainian food for breakfast and dinner.
4) Say what everyday food your family likes cooking.
42
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) How many characters are there in the story?
a) One.
b) Two.
c) Three.
d) Four.
2) What was there inside the pot?
a) Tea.
b) Milk.
c) Soup.
d) Juice.
3) What was Nasreddin’s job at that time?
a) He was a waiter.
b) He was a sultan.
c) He was another restaurant owner.
d) He was a judge.
4) What was the payment for the smell of the soup?
a) Nasreddin’s wise advice.
b) The sound of money.
c) A few coins.
d) There was no payment.
43
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The judge in the story had only one piece of bread to eat. |
|
|
2) The poor man ate the bread, but he didn’t eat the soup. |
|
|
3) The restaurant owner asked the man for money in exchange for the bread. |
|
|
4) The restaurant owner tried to protest against Nasreddin’s decision. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
a) The person who was a judge at that time.
b) The person who had only one piece of bread to eat.
c) The hot mist from the soup that went into the bread and gave it a good smell.
d) It was payment for the smell of the soup in the story.
44
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
7
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «The Favourite Sport for Ukrainians».
1) Describe the people in the photos.
2) Say what they are doing.
3) Say which photo shows the most popular sport in Ukraine.
4) Tell your classmates about your favourite kind(s) of sport.
50
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What kind of food did the poor man see in the restaurant?
a) Meat.
b) Soup.
c) Bread.
d) Salad.
2) Why did the restaurant owner take the poor man to Nasreddin?
a) Because Nasreddin was his friend.
b) Because Nasreddin was a judge.
c) So that Nasreddin could pay for the soup.
d) Because Nasreddin was the poor man’s relative.
3) What was Nasreddin’s job at that time?
a) He was a waiter.
b) He was a sultan.
c) He was another restaurant owner.
d) He was a judge.
4) Why did Nasreddin shake the coins next to the restaurant owner’s ear?
a) He didn’t want the restaurant owner to see them.
b) So that the coins made a jingling noise.
c) Nasreddin had done it before he gave the coins to the restaurant owner.
d) In order to give the coins to the poor man.
51
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man noticed a pot of milk on the table in the restaurant. |
|
|
2) The restaurant owner asked the man for his bread. |
|
|
3) Nasreddin thought about the case for some time. |
|
|
4) Nasreddin put some money into the poor man’s pocket. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
a) The container of soup that was on the table in the restaurant.
b) The only food the poor man in the story had to eat.
c) The place the poor man was walking past in the story.
d) The hot mist from the soup that went into the bread and gave it a good smell.
52
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
8
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «A Real Teacher».
1) Describe the people in the photos.
2) Say which photo shows a real teacher.
3) Say what character a teacher must have.
4) Tell your classmates about your teachers.
58
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What food did the poor man have?
a) A piece of a pie.
b) Soup.
c) Bread.
d) Nothing.
2) How did the poor man make the steam from the soup give the bread a good smell?
a) He put his bread into the soup.
b) He held his bread over the soup.
c) He poured the soup over his bread.
d) He heated the soup.
3) What did the restaurant owner ask the poor man for in exchange for the steam from the soup?
a) Bread.
b) Money.
c) Nothing.
d) Sound of the coins.
4) What was the payment for the smell of the soup?
a) Nasreddin’s wise advice.
b) The sound of money.
c) A few coins.
d) There was no payment.
59
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man didn’t pay as he had no money. |
|
|
2) The restaurant owner was sorry for the poor man. |
|
|
3) Nasreddin didn’t think about the case for too long. |
|
|
4) Nasreddin gave some money to the restaurant owner. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
60
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
9
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Healthy Food».
1) Describe the food products in the photos.
2) Say which photo shows a healthy food.
3) Say what food we must eat to be healthy.
4) Tell your classmates about your food tastes.
66
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) What was there inside the pot?
a) Tea.
b) Milk.
c) Soup.
d) Juice.
2) Why did he hold the bread over the soup?
a) To make it warm.
b) So the steam from the soup would go into the bread.
c) In order to warm his hand.
d) He wanted to make the restaurant owner angry.
3) What did Nasreddin take from his pocket?
a) Nothing.
b) Some coins.
c) A piece of bread.
d) A pot of soup.
4) What was the sound of the coins the payment for?
a) For the restaurant.
b) For the soup.
c) For the smell of the soup.
d) For the bread.
67
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man in the story ate his bread and the soup. |
|
|
2) The restaurant owner asked the man for money. |
|
|
3) Nasreddin thought about the case for the whole day. |
|
|
4) The restaurant owner didn’t like Nasreddin’s decision. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
a) The place the poor man was walking past in the story.
b) The only food the poor man in the story had to eat.
c) The hot mist from the soup that went into the bread and gave it a good smell.
d) It was payment for the smell of the soup in the story.
68
Підсумкова контрольна робота
Контроль проводиться з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письма та говоріння. Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Відповіді мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді може бути різним, але вона повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення й адекватно на них реагує. Контроль аудіювання має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Рівень складності вибраного матеріалу відповідає програмовому рівню досягнень учня відповідного класу. Увесь підготовлений матеріал побудований на автентичних текстах. Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення зазвичай повільний. Форми завдань: узгодження картинок відповідно до тексту; вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення справедливості тверджень; встановлення відповідності (добір логічних пар); заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями. Контроль читання має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок із читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Усі тексти, використані в посібниках, є автентичними. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; встановлення відповідності; заповнення пропусків; запитання з короткими відповідями; встановлення справедливості тверджень; встановлення логічного порядку простого тексту; вибір назв тексту із запропонованих. Контроль письма складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення. Продукування письмового повідомлення перевіряє сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів; їх лексикограматичні навички; ступінь засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є вміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реалії життя народу, мова якого вивчається. Використання мови. Мета — визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності у країнах, мова яких вивчалась. Форми завдань: вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; текст із пропусками для заповнення; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю згідно із запропонованою комунікативною ситуацією. Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється. |
Варіант
10
Місце для штампу навчального закладу |
АНГЛІЙСЬКА мовА
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
Look at the pictures and speak about «Summer Vacation».
1) Describe the places in the photos.
2) Say what the people are doing.
3) Say which photo shows summer vacation.
4) Tell your classmates about usual rest for your family in summer.
74
Місце для штампу навчального закладу |
ПІдСумКовиЙ КоНтроЛЬ учня (учениці) класу
1. Listen to the text «Nasreddin and the Smell of Soup». Choose the correct answer to the question.
1) How many characters are there in the story?
a) One.
b) Two.
c) Three.
d) Four.
2) What kind of food did the poor man see in the restaurant?
a) Meat.
b) Soup.
c) Bread.
d) Salad.
3) Why did the restaurant owner take the poor man to Nasreddin?
a) Because Nasreddin was his friend.
b) Because Nasreddin was a judge.
c) So that Nasreddin could pay for the soup.
d) Because Nasreddin was the poor man’s relative.
4) Why did Nasreddin shake the coins next to the restaurant owner’s ear?
a) He didn’t want the restaurant owner to see them.
b) So that the coins made a jingling noise.
c) Nasreddin had done it before he gave the coins to the restaurant owner.
d) In order to give the coins to the poor man.
75
2. Listen to the story and mark the following statements «True» (T) or «False» (F).
|
T |
F |
1) The poor man ate the pot of soup and didn’t pay for it. |
|
|
2) The restaurant owner asked the man to pay for the steam of the soup. |
|
|
3) Nasreddin put some money into the poor man’s pocket. |
|
|
4) The restaurant owner was satisfied with Nasreddin’s decision. |
|
|
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
76