Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для 6 класу за підручником Англійська мова (6-й рік навчання), Карпюк О. Д. (Видавництво: Астон
Узгоджено
заступник директора з НВР
_______________ ____________
«_____» ________________2017р
Календарно-тематичне планування
з англійської мови для 6 класу за підручником О. Карп’юк “English”
на 2017-2018 н. р.
№
|
Дата |
Тематика спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар
|
Вибір комунікативних видів діяльності |
Дома шнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудію вання |
Говоріння |
Пись мо |
Читання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема «Я, моя сім’я, мої друзі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Активізація ЛО |
- запитувати та надавати інформацію про людей; |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags,a dictionary |
Зворот«thereis/thereare» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
Ex. 8, p. 6 Скласти 6 речень про свій клас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Режим дня школяра. Практикум читання. |
- описувати і порівнювати людей; |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 5, p. 9 Вивчити фрази |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Наші друзі. Введення ЛО |
- розповідати про свої захоплення, уподобання; |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
|
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
Ex. 2, p. 14-15 Розкрити дужки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Зовнішність наших друзів. Теперішній час. Питальні речення. |
щось, відхиляти або приймати пропозицію. Надати пораду; |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
|
Питальніречення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1b, p. 18 Розкрити дужки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Як виглядає твій друг? Теперішній тривалий час. |
- розповідати про свої захоплення, уподобання; |
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
Ex. 6, p. 20 Розкрити дужки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Характер мого друга. Активізація грамат.матер. |
- запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
Ex. 2, p. 21 Виготовити проект ,,Що ти любиш?,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Риси характеру. Розвиток навичок письма |
- висловлю- вати свої враження, почуття та емоції |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
Скласти розповідь про свого друга |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Моя сім’я. Введення ЛО |
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації, надання необхідних відповідей |
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Ex. 5, p. 26 Виправити помилки в реч. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Звичайнісінька сім’я. Введення та активіз. ЛО |
|
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
Braid,moustache, brave, hard-working, naughty, rude,skinny, skim,weak |
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
Ex. 3, p. 30, Виписати слова в колонки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Зовнішність членів родини. Прислівник. |
- запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти; |
|
|
|
|
|
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
Ex. 2, p. 32 Доповнити реч. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Розповідь про сім’ю . Ступені порівн.. прикм. та присл.. |
- висловлю- вати свою точку зору та аргументувати свій вибір |
|
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33,Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
Ex. 2, p. 34-35 Виготовити проект ,,Моя сім.я,,
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Як виглядають члени твоєї родини? Практикум письма. |
розпитувати з метою роз'яснення і уточнення інформації, надання необхідних відповідей; |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
Ex. 3, p. 36 Написати листа другу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Друзі пізнаються в біді. Розвиток навичок письма. |
розповідати про свої захоплення, уподобання. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
Ex. 8, p. 38, Скласти 10 речень про Тіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Про мене. Активізація ЛО |
висловлю- вати свою точку зору |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Повторення актуальної лексики |
|
|
|
|
|
Ex. 12, p. 40, Скласти міні-твір про себе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
Цікавий випадок. Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
Ex. 6, p. 43, Переказувати текст |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
|
Аналіз контрольної роботи Узагальнення з теми ,,Я, моя сім,я, мої друзі,,.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати про сім”ю |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема «Шкільне життя» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
Школа. Введення ЛО |
описувати і порівнювати явища і події |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
Ex. 5, p. 50 Вставити пропущені слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
Наша школа. Модальні дієслова. |
запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|
Модальні дієслова |
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
Ex. 6, p. 54 Розкрити дужки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
Шкільні предмети. Практикум аудіювання. |
- описувати і порівнювати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події; |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей. |
|
|
|
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
|
Ex. 3b, p. 59 Заповнити таблицю
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
Розклад уроків. Введення ЛО |
запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Connect,correct, international , improve,language, prefer |
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 5b, p. 64 Доповнити речення |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
Шкільні правила. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
Написати свої шкільні правила |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
Урок англійської мови. Узагальнення знань з теми ,,Шкільне життя,, |
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації, надання необхідних відповідей; |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
Ex. 5bc, p. 82 Виготовити проект ,,Вдоскон. свою англ.,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема «Спорт» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
Cпорт. Введення ЛО. |
висловлю- вати свої враження, почуття та емоції; |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
sailing, hockey, skating, longjump, horseriding |
|
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
Ex. 4, p. 69 Написати статтю в газету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
Види спорту. Активізація ЛО |
запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
Ex. 5, p. 72-73 Виконати тест |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Спортивні ігри. Питальні речення. Сполучники. |
- описувати предмети, дії, явища, події |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
gymnastics, tennis, skiing, football |
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3,p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
Ex. 7, p. 76 Розповідати про себе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Спорт в Україні. Розвиток усного та писемного мовлення. |
- розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
Ex. 2, p. 79 Виготовити проект ,,Спорт в Україні,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
Мій улюблений вид спорту. Практикум говоріння |
- пропонувати щось та приймати чи відхиляти пропозицію |
|
Висловлює повагу до спортсменів |
|
|
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
Спорт у моєму житті. Практикум письма. |
аргументу- вати свій вибір, точку зору; |
|
|
|
|
|
|
|
Роздатк. матеріал |
Картки |
|
Описати один з видів спорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
Улюблений футбольний гравець. Розвиток навичок говоріння |
висловлю- вати свої враження, почуття та емоції; |
|
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
|
|
|
Картки |
|
Роздатк. матеріал |
Скласти 6-8 речень про улюбл. Гравця |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Наша улюблена команда. Практикум письма |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
|
|
|
|
|
|
|
Роздатк матеріал |
|
Розповідати про команду ,,Динамо,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
Де ти тренуєшся? Розвиток навичок читання. |
аргументувати свій вибір, точку зору; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картки |
Скласти 6-8 речень про заняття на фізкультурі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
Займатися спортом. Практикум аудіювання. |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
|
|
|
|
|
|
Роздатк матеріал |
|
|
|
Скласти діалог ,,У спортзалі,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
. |
|
Узагал.знань з теми,Спорт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картки, роздатк. матеріал |
|
Повторити ЛО теми ,, Спорт,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сфера спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності
|
Домашнє завдання |
||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||||||
Тема «Харчування» |
|||||||||||||||
34. |
|
Після зимових канікул. Практикум читання |
аргументу- вати свій вибір, точку зору; |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я . |
Розподіляє кошти на продукти харчування . |
|
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
|
Ex. 1, p. 86,Ex. 4, p. 87 |
Читати текст Р.86-87 |
|
35. |
|
Продукти харчування. Введення ЛО |
висловлю- вати свої враження, почуття та емоції; |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
Ex. 2, p. 94-95 Підібрати назви текстам |
|
36. |
|
Овочі та фрукти. Введення та активізація ЛО |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
|
|
Складає перелік покупок . |
Diet,grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy |
|
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 6, p. 97 Доповнити речення |
|
37. |
|
Солодощі. Контроль мовлення |
аргументу- вати свій вибір, точку зору; |
|
|
Обговорює особливості харчування. |
|
|
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
Виготовити проект «Солодощі» |
|
38. |
|
Улюблені страви Практикум читання. |
аргументу- вати свій вибір, точку зору; |
|
|
|
Складає перелік покупок . |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Повторити вивчені слова теми ,,Харчування,, |
|
39. |
|
Традиціїхарчування. Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
Позначення дії в майбутньому |
|
Ex.1, p. 105 |
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
Ex.4а, p. 107 Виписати слова |
|
40. |
|
Їжа і напої. Розвиток навичок усного мовлення. |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону . |
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
Ex.3, p. 109 Скласти меню |
|
41. |
|
Харчування. Практ.писем. мовлення. |
аргументу- вати свій вибір, точку зору; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Напис.меню для шкільної їдальні |
|
42
|
|
Контроль письма. Корисна та шкідлива їжа.
|
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
|
|
Складає перелік покупок . |
|
|
|
Роздатк. иатеріал |
Картки |
|
Виготовити проект ,, Корисна та шкідлива їжа,, |
|
43 |
|
Чи любиш ти Fastfood? Практикум усного мовлення |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону . |
|
|
|
|
Картки |
|
|
Написати 6-8 речень про Fastfood |
|
44 |
|
Контроль аудіювання. Улюблена страва моєї сім,ї |
|
|
|
|
|
|
|
Роздатк. матеріал |
|
|
Картки |
Розповідати про сімейні страви |
|
45
|
|
Бесіда з офіціантом. Практикум говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Картки
|
|
|
|
Скласти діалог ,, У ресторані,, |
|
46 |
|
У ресторані. Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Картки |
Роздатк. матеріал |
|
Знайти інформацію про вегетеріанців |
|
47
|
|
Аналіз контрольної роботи Чи добре бути вегетаріанцем
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картки |
|
|
Повторити матеріал теми ,, Харчування, |
|
48 |
|
Узагальнення знань з теми ,,Харчування,, Практикум письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роздатк. матеріал |
|
Повторити матеріал, пройдений протягом 1 семестру |
|