ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМАМИ «ЗАГАЛЬНАХАРАКТЕРИСТИКА ЄВРОПИ», «КРАЇНИ ЄВРОПИ».

Про матеріал
Розвивальна та виховна мета: розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв’язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях.
Перегляд файлу

10 клас

 

Урок №18

 

Дата:

 

ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМАМИ

«ЗАГАЛЬНАХАРАКТЕРИСТИКА ЄВРОПИ»,

«КРАЇНИ ЄВРОПИ».

 

Очікувані результати НПД: учні вміють розв’язувати тестові завдання різних рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу.

Розвивальна та виховна мета: розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв’язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях.

Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь, навичок.

Обладнання: атласи, роздавальні матеріали із завданнями.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

 

ІІІ. ЕТАП ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ

І варіант

І рівень

1. УкажітьхарактернуознакугеографічногоположеннябільшостікраїнЄвропи.

А Віддаленівіднайважливішихсировинних баз;

Б розташованіпоблизурайонів, де не припиняютьсявоєнніконфлікти й війни;

В маютьвигіднеприморськеположення;

Г розташовані в межах помірного й тропічногопоясів.

 

2. Які з переліченихкраїнивходятьдо складу Європейського Союзу?

А Сербія, Чорногорія, Македонія;  Б Білорусь, Молдова, Україна;

ВЛитва, Латвія, Естонія;   Г Ісландія, Норвегія, Швейцарія.

 

3. Укажітькраїниізнайменшимипоказникамигустотинаселення в Європі.

А Нідерланди, Польща;   Б Франція, Болгарія;

ВШвейцарія, Білорусь;   Г Ісландія, Росія.

 

4. В якихкраїнахбільшучасткаелектроенергіївиробляють на ГЕС?

А Франція, Німеччина;    БРосія, Білорусь;

В Норвегія, Швеція;    Г Нідерланди, Бельгія.

5. Рослинництво за вартістюпродукціїпереважає над тваринництвом у:

А Німеччині;     Б Італії;

ВВеликійБританії;    Г Швейцарії.

 

6. УкажітьосновнуекспортнупродукціюПольщі:

А промисловеобладнання, побутоватехніка, ліки, текстиль, одяг, взуття, продуктихарчування;

Бмашини й устаткування, нафта і нафтопродукти, автомобілі, озброєння;

В трактори, вантажніавтомобілі, лісоматеріали, картопля;

Г нафта та нафтопродукти, природний газ, руди, метали, деревина.

ІІ рівень

1. Установітьвідповідністьміж центрами туризму та країнами.

1 Цюрих, Женева    АПольща

2 Краків, Сопот     БЧехія

3 Карлові Вари, Прага    В Франція

Г Швейцарія

2. Установіть відповідність між морськими портами та країнами

1 Ліверпуль, Ґлазґо, Брістоль   А Іспанія

2 Гамбург, Любек, Кіль    Б Велика Британія

3 Барселона, Валенсія, Тарраґона  В Італія

Г Німеччина

ІІІ рівень

1. Оберіть три країни, якіпосідаютьпровідніпозиці за виробництвомавтомобіліввЄвропі.

1) Німеччина;  2) Швейцарія;  3) Італія;  4) Франція;

5) Росія;   6) Польща;   7) Греція.

2. Розкрийте зміст поняття джентрифікація.

ІV рівень (одне питання на вибір)

1. Які переваги надає країнам членство НАТО?

2. За допомогою карт атласу установітьхарактерніознакипросторовоїорганіза-

ціїгосподарстваоднієї з країн «ВеликоїСімки» (на власнийвибір).

3. На прикладідвохєвропейськихкраїнпорівняйтеміжнароднуспеціалізацію

високорозвиненихкраїн та країнперехідноїекономіки. Зробітьвисновки.

 

ІІ варіант

І рівень

1. УкажітьхарактернуознакусекторальноїструктуригосподарствависокорозвиненихкраїнЄвропи.

А Визначальна роль сільськогогосподарства;

Бдомінуваннятретинного сектора;

В високачасткадобувноїпромисловості;

Г домінуваннявторинного сектора.

2. Які з переліченихкраїни НЕ входятьдо складу Європейського Союзу?

А Чехія, Словенія, Мальта; Б Польща, Угорщина, Словенія;

В Австрія, Швеція, Ірландія. Г Андорра, Боснія і Герцеговина,Сан-Марино;

3. Укажітькраїниізнайвищимипоказникамигустотинаселення в Європі.

А Україна, Білорусь;    Б Монако, Мальта;

В Угорщина, Румунія;    Г Словенія, Португалія.

4. В якихкраїнахчасткавиробництваелектроенергії на АЕС є найбільшою?

А Фінляндія, Швеція;    Б Франція, Україна;

В Німеччина, Іспанія;    Г Білорусь, Молдова.

5. На вирощуванні ячменю та хмелю спеціалізується:

А Німеччина;     Б Греція;

ВФранція;      Г Італія.

6. УкажітьосновнуекспортнупродукціюРосії:

А промисловеобладнання, побутоватехніка, ліки, текстиль, одяг, взуття, продуктихарчування;

Бмашини й устаткування, нафта і нафтопродукти, автомобілі, озброєння;

В трактори, вантажніавтомобілі, лісоматеріали, картопля;

Г нафта та нафтопродукти, природний газ, руди, метали, деревина.

ІІ рівень

1. Установітьвідповідністьміж центрами туризму та країнами.

1 Кельн, Дюссельдорф    АУгорщина

2 Бухарест, Брашов    БНімеччина

3 Осло, Берген     ВНорвегія

Г Румунія

2. Установітьвідповідністьміжморськими портами та країнами.

1 Санкт-Петербург, Мурманськ  АІталія

2 Неаполь, Генуя     БФранція

3 Гавр, Марсель     ВРосія

Г Іспанія

ІІІ рівень

1. Оберіть три міста, які належать до числа найбільшихфінансовихцентрівсвіту.

1) Берлін;   2) Будапешт;   3) Лондон;    4) Париж;

5) Цюріх;   6) Афіни;    7) Мінськ.

2. Розкрийте зміст поняття рурбанізація.

ІV рівень (одне питання на вибір)

1. Які переваги надає країнам членство в ЄвропейськомуСоюзі?

2. За допомогою карт атласу установітьхарактерніознакипросторовоїорганізаціїгосподарстваоднієї з країнперехідноїекономіки (на власнийвибір).

3. На прикладідвохєвропейськихкраїнпорівняйтеспеціалізаціюсільськогогосподарства. Зробітьвідповіднівисновки.

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

 

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити §§ 9-16.

 

1

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку