ПІДСУМКОВИЙ УРОК ПО ТЕМІ « ТВАРИНИ»

Про матеріал
Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про найбільші групи тварин, розвивати вміння порівнювати варини,класифікувати їх за суттєвими ознаками,встановлювати взаємозв’язки з неживою природою; розвивати спостережливість,вміння аналізувати,робити висновки; виховувати шанобливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВИЙ  УРОК ПО ТЕМІ « ТВАРИНИ»

 

Природознавство

3 клас

 

Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про найбільші групи тварин, розвивати вміння порівнювати варини,класифікувати їх за суттєвими ознаками,встановлювати взаємозв’язки з неживою природою; розвивати спостережливість,вміння аналізувати,робити висновки; виховувати шанобливе ставлення до тварин.


І. Організація класу.

ІІ. Хвилинка спостережень.
Надаю слово працівнику гідрометеоцентру.

Учень.       Вітаю всіх, кого цікавить, якою буде погода сьогодні.(Учень розповідає про температуру повітря, стан неба, опади, інші явища).

  • Який зараз місяць? Чому він так називається?
  •    Які зміни відбуваються в живій та неживій природі?
  •    Які зміни ви помітили у вашому дворі?


                 Живої природи світ таємничий
                 Ми на уроці сьогодні відкриєм.
                  Навчимось його красу не руйнувати,
                  А примножувати,любити,оберігати.

ІІІ. Технологія «Мікрофон» (Мозковий штурм)

               - Природа буває живою і….
               - Ознаки живих організмів…
               - Тваринам для життя потрібно…
               - Тварини розподіляються на..
               - Плазуни-це…
               - Земноводні-це..
               - Риби-це..
               - Комахи-це…
               - Звірі-це..
               - Птахи-це…
              - Які способи живлення тварин існують?

ІV. Знайди «зайве» слово. Поясни,чому воно зайве

                 Собака, білка, корова, кріль, кіт
                 Щука, карась, ведмідь, лящ

V. Вправа «Гронування»(Написати спосіб переміщення тварин)
     
   
                                                  


 

 

 

 

VI. Робота в творчих групах.
Методом «Пресу» довести або спростувати твердження.

 

Метод «Прес»:
Я вважаю…
Тому,що…
Отже…

1група
Довести або заперечити твердження:
Короп-це комаха,бо….
2група
Довести або заперечити твердження:
Муха-плазун,бо…
3 група
Довести або заперечити твердження:
Лось-це звір,бо…
VII. Гра «Відгадай спосіб живлення тварин» (Вчитель показує малюнки різних тварин,діти називають спосіб живлення даних тварин)

VІІІ. Виправ помилку в ланцюзі живлення:

Миша → пшениця → гадюка → орел
Вовк → гілка верби → козуля
ІX. Робота  біля  дошки.
Пояснити схему розмноження:

 1 учень – комах,

2 учень – риб,

3 учень – земноводних,

4 учень – плазунів,

5 учень – птахів,

6 учень – звірів.

X. Технологія «Акваріум».

Клас слухає пояснення, які дає певна група і відповідає на питання:

               - Чи погоджуєтесь ви з думкою групи?
               - Чи була ця думка достатньо доведеною?
               - Який із аргументів ви вважаєте найбільш переконливим?)

Група вирішує проблему: Що б трапилось, якби не стало комах?
XI. Гра «Гармошка» (На листку написати назву певної тварини, зігнути листок і передати наступній парті. Завдання для трьох рядів. Перемагає той ряд, який швидко і правильно виконає завдання)
1 ряд-звірі
2 ряд-риби
3 ряд-птахи
XII.Робота в групах.

Відтворити вигляд  тварини за точковим малюнком.

XIII.  Цікавинки та загадки про тварин.

XIV. Для чого людям потрібні тварини?
 

 





 

 

XV. Підсумок уроку.

doc
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку