Підсумковий урок "Свято першого десятка".

Про матеріал
"Свято першого десятка" - підсумковий урок з математики дає можливість у формі уявної подорожі в осінній ліс перевірити знання дітей з даної теми.
Перегляд файлу

УРОК  МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ.

СВЯТО ПЕРШОГО ДЕСЯТКА

Мета: перевірити знання дітей з даної теми: про склад чисел першого десятка, вміння називати попереднє і наступне числа, розв’язувати прості задачі, порівнювати числа, вимірювати довжину відрізків, розрізняти геометричні фігури; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати любов до математики.

Обладнання: малюнки лісових звірів, математична галявина, картки для кожного учня,роздатковий матеріал, набір геометричного матеріалу.

Тип уроку: підсумковий.

Форма проведення: уявна подорож.

 

ХІД УРОКУ

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Організація класу.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

На перерві постарались

До уроку готувались.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

2. Мотивація навчальної діяльності.

 Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у ліс, але ліс цей математичний. Будучи на екскурсії, ми бачили, який він красивий в осінню пору. Кого тільки не зустрінеш у ньому. Усі лісові мешканці готуються до зими.

Погляньте на нашу лісову галявину.

Зажурилась бджілка…

Що робити має?

Бо у полі жовкнуть квіти

Де медок збирає.

***

Колючий клубочок

Прибіг у лісочок.

***

Що то за гість?

Ніжок має шість.

Аж чотири крильця має

По квітках собі літає.

Ні бджола, ні джмелик –

Зветься він метелик.

***

Довгі вуха, куций хвіст

Невеличкий сам на зріст.

Довгі лапи: скік та скік.

Ви погнались, а він втік.

***

У дуплі ховає шишки,

Ягоди, гриби, горішки,

З гілочки на гілочку

Перестрибне білочка.

(Малюнки усіх тварин прикріплені на дошці)

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Усні обчислення

* Полічіть від 3 до 8.

*Полічіть від 9 до 4.

* Назвіть усі числа, менші за 6.

* Назвіть усі числа, більші за 7.

* Назвіть числа, які більші за 3, але менші, ніж 8.

* Яке число при лічбі йде за числом 5?

* Яке число передує числу 4?

* Яке число стоїть між числами 6 і 8?

2. Математичний диктант

А тепер вже нам пора

Взятися і до пера.

Сіли всі рівнесенько,

Цифри пишем гарнесенько.

а) запишіть цифрами

- Скільки кольорів у світлофора?

- Скільки у класі хлопчиків?

- Скільки днів у тижні?

- Скільки сонечок на небі?

- Скільки вушок у котика?

- Яка цифра жартівливо випинає лікоть вліво?

б) запишіть сусідів чисел

4      7       9

в) запишіть пропущені цифри

1   -   3   4  -  -  7   8  -   10

(Усі завдання діти виконують на підготовлених картках )

3. Гра «Живі цифри»

Ми – листочки, ми – листочки,

Ми осіннії листочки.

Ми на гілочках сиділи,

Дмухнув вітер – полетіли.

Ми літали, ми літали

І на землю посідали.

(Цифри записані на осінніх листочках.Діти цтворюють числовий ряд від 1 до 10)

4. Робота в групах

(З конструктора LEGO хлопці  складають цифри. А дівчата – з квасолі, банана, морських камінців)

З двох бананів на столі

Оля складе цифру 3.

Якщо це запамятаєш –

Цифру 3 завжди впізнаєш.

5. Віршовані задачі

- Ми прийшли на галявину, де ростуть дві пишні ялинки. Сталася біда: опали всі шишки, і лісові тваринки не будуть мати чим поласувати.

- Давайте допоможемо тваринам, повернемо шишки на ялинки.

(В учнів на партах малюнки шишок з цифрами. Учні розвязують віршовані задачі, і шишку з відповідною цифрою вішають на ялинку).

На травиці біля хати

Метушились цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх?

***

Пригадуєте, білочка одна

Визирнула із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки

А за нею ще 5 білок.

Ми просимо діти милі,

Щоб ви білок полічили.

***

Пять ялинок і дубок

Заглядають у ярок.

Бачиш ти, синочку їх,

Полічи-но, скільки всіх?

***

У ліс, на пеньок

Прилетіло 6 сорок.

Дві пізніше прибуло

Скільки птахів всіх було?

***

Їжачок по лісі йшов,

На обід гриби знайшов.

Під березою один,

8 під дубочком.

Скільки буде в їжачка

На голках грибочків?

***

Руки вгору підніміть

Пальці швидко полічіть:

Зліва 5, і справа 5.

Скільки разом? Як сказать?

***

 

6. Порівняння чисел

Білочки сушать грибочки на зиму. Одна має більше, інша – менше. Просять вас, щоб ви  порівняли числа.

(Діти знову повертаються до підготовлених листків і виконують завдання №2)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Стільки раз в долоні плеснем,

Стільки раз ногою тупнем.

Усі присядьте стільки раз.

Нахиліться стільки раз.

Усі підскочте рівно стільки.

Ну й рахунок. Гра і тільки.

6. Робота з геометричним матеріалом

(Працюємо з картками).

-Уважно розгляньте малюнок трактора з плугами.

- Назвіть фігури, з яких складається малюнок.

- Зафарбуйте червоним кольором усі трикутники, і у відповідному квадратику запишіть, скільки трикутників знайшли.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

Всі ви гарно працювали,

На уроці не дрімали,

Гарно всі відповідали.

То ж скажу вам у кінці:

Перший клас. Ви – молодці!

На листках, де ви працювали на протязі уроку, малюєте смайлики.

Зеленим кольором – Мені все вдалося. Було легко.

Жовтим – Треба ще тренуватися. Було складно.

Червоним – Хвилююся. Я ще не все розумію.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку