9 клас тематична атестація1
Тема. Підсумковий урок
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з тем «Інформаційні технології в суспільстві», «Мережеві технології», «Інформаційна безпека». Розвивати інформаційну компетентність. Виховувати вміння працювати у групі.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Учні обмінюються інформацією: стор.131 завдання 1-6.
ІV. Тестова перевірка знань учнів.
V. Виконання завдань (поваріантно) (Додаток3)
VI. Домашнє завдання
Використовуючи технологію опрацювання тексту, створіть у текстовому процесорі рекомендації щодо запобігання загроз під час роботи з комп’ютером (у вигляді схеми, таблиці; використовуйте оформлення).
Додаток 1
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
6 |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
1. створення продукту за допомогою комп’ютера – інформаційна… 3. служба Інтернету для інтерактивного спілкування 4. набір правил, за якими здійснюється обмін даними між комп’ютерами та пристроями 5. ручні, автоматичні, автоматизовані… 7. сукупність комп’ютерів та інших пристроїв, з’єднаних каналами пердачі даних 10. пристрій для передавання даних між двома і більше ділянками мережі 12. ім’я покровителя Інтернету 14. наука про інформаційні процеси |
2. знання та дотримання етичних норм і законодавства у сфері інформаційних технологій – це інформаційна … 6. передавання, зберігання, опрацювання – інформаційні … 8. наявність в особистості знань, умінь і навичок реалізовувати інформацйні процеси – це інформаційна … 9. організація, яка надають можливість використовувати Інтернет 11. довготривалі телеконференції, у ході яких співрозмовники надсилають і читають повідомлення у зручний для них час 13. мережа широкого простору |
|
|
|
|
|
2к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1т |
е |
х |
н |
о |
л |
о |
г |
і |
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
у |
|
|
|
|
|
8г |
|
|
|
|
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
|
|
|
|
|
10р |
о |
у |
т |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
3с |
к |
а |
й |
6п |
|
9п |
|
а |
|
|
|
|
у |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
|
р |
|
м |
|
|
|
|
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
4п |
р |
о |
т |
о |
к |
о |
л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ц |
|
в |
|
т |
|
|
|
13г |
|
|
|
|
|
|
|
|
7м |
е |
р |
е |
ж |
а |
|
н |
|
|
|
л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
с |
|
й |
|
12і |
с |
и |
д |
о |
р |
|
|
|
|
5с |
и |
с |
т |
е |
м |
и |
|
д |
|
с |
|
|
|
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
е |
|
т |
|
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
|
ь |
|
|
|
л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14і |
н |
ф |
о |
р |
м |
а |
т |
и |
к |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 2
Додаток 3.
І варіант.
TCP/IP адреса інформаційного ресурсу в мережі
URL система доменних імен
HTTP адреса комп’ютера в мережі
ARPANET протокол передавання гіпертексту
IP-адреса мережевий протокол
ІІ варіант.
ІІІ варіант.