Тема уроку: Підсумковий урок з теми “Енергія”.
Мета:
Очікувані результати навчання:
Обладнання: мікрофон; аркуші для вправ ; матеріал для творчої роботи; долонька самооцінювання.
Хід уроку
І. Емоційне налаштування
|
1. Вправа “Ранкові враження”
2. Гра “Диво єдності”. - Усі ви різні. Та водночас ви маєте дещо спільне, і всіх вас об’єднує. Пропоную в цьому переконатися.
3. Налаштування на роботу Американський винахідник Генрі Форд сказав: Зібратися разом — це початок, Триматися разом — це прогрес, Працювати разом — це успіх! Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю всім успіхів ІІ. Щоденні новини. Підсумок фенологічних спостережень. ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація пізнавальної діяльності. - Цього місяця ми шукали відповіді на багато запитання:
Отож сьогодні прийшов час підсумувати знання, які ви отримали при вивченні теми…ЕНЕРГІЯ ІV. Систематизація та узагальнення знань і вмінь. - ЩО ТАКЕ ЕНЕРГІЯ? Для чого вона потрібна? 1. Вправа “Асоціації”.( Асоціативний кущ + вправа «Павутинка») - Що ви уявляєте, коли чуєте слово “енергія”? - У ПРИРОДІ ІСНУЮТЬ РІЗНІ ВИДИ ЕНЕРГІЇ. Назвіть їх 2. Гра «Розстав по своїх місцях» Робота в парах. (розпізнай джерело енергії за описом. Встанови відповідність) - А звідки ж береться енерія? Назвіть ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ 3. Вправа “Доповніть схему” Поновні (Відновлювальні) Непоновні (невідідновлювальні) джерела джерела 4. Мозковий штурм - ЯК ЛЮДИНА ВИКОРИСТОВУЄ ЕНЕРГІЮ СОНЦЯ? ВІТРУ? ВОДИ І варіант вказує переваги використання, ІІ варіант - недоліки - Доведіть, що енергія не може зникнути чи виникнути ні з чого. -Наведіть приклади перетворення енергії з однієї форми в іншу. 5. Завдання «Згрупуй об’єкти» Робота в парах І віріант обирає побутові прилади для роботи яких потрібна електроенергія, а ІІ обирає побутові прилади для роботи яких не потрібна електроенергія 6. Розшифровування. - Відновіть вислів. Поясніть, як ви його розумієте -Знайди перший кружечок, за лініями прочитай вислів – «Сонце, вода, повітря – джерела «зеленої» енергії!» «Шифрограма» (Бережи електроенергію).
7. Інтерв'ю́ - Навіщо зберігати енергію? - Як заощаджувати енергію? 8. Скриня рішень ( наповнення своїми пропозиціями щодо енергозбереження)
V. Підсумок уроку. Рефлексія. Самооцінювання. - продовж речення : Під час вивчення теми - я дізнався… - мені було цікаво… - мої відчуття від уроку … - Оцініть свої знання і вміння. Долонька самооцінювання.
|