Підсумковий урок з теми “Енергія” 3 клас

Про матеріал
Підсумковий урок з теми “Енергія” Мета: • узагальнити й систематизувати знання дітей з теми; • активізувати пізнавальну діяльність дітей; • привертати увагу до проблем використання енергії, економії енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища. • створення мотивації для заощадження ресурсів і енергії. • стимулювати інтерес до практичного застосування знань, отриманих в школі. • розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; • виховувати естетичний смак. Очікувані результати навчання: • -розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані) • -називає переваги і недоліки кожної з групп енергії • -знає, як людина використовує енергію води, вітру, сонця • -моделює ситуацію інтерв’ю з експертом за поданим планом • зіставляє прочитане з власним життєвим досвідом; • підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями; • об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності; • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень. • перевіряє достовірність інформації природничого змісту • -формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній
Перегляд файлу

Тема уроку: Підсумковий урок з теми “Енергія”.

Мета:

  • узагальнити й систематизувати знання дітей з теми;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • привертати увагу до проблем використання енергії, економії енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища.
  • створення мотивації для заощадження ресурсів і енергії.
  • стимулювати інтерес до практичного застосування знань, отриманих в школі.
  • розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
  • виховувати естетичний смак.

 

      Очікувані результати навчання:

  • -розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані)
  • -називає переваги і недоліки кожної з групп енергії
  • -знає, як людина використовує енергію води, вітру, сонця
  • -моделює ситуацію інтерв’ю з експертом за поданим планом
  • зіставляє прочитане з власним життєвим досвідом;
  • підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
  • об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень.
  • перевіряє достовірність інформації природничого змісту
  • -формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній

 

    Обладнання: мікрофон; аркуші для вправ ; матеріал для творчої роботи; долонька самооцінювання.

 

Хід уроку

 

І.  Емоційне налаштування

 

1. Вправа “Ранкові враження”

 

-         Розкажіть про свої ранкові враження, продовжуючи речення.

Вранці мене здивувало…
Сьогодні я помітив / помітила…
Я звернув / звернула увагу на…
Мене засмутило…

2. Гра “Диво єдності”.

-  Усі ви різні. Та водночас ви маєте дещо спільне, і всіх вас об’єднує. Пропоную

в цьому переконатися.

  • Махніть правою рукою ті, хто любить уранці пити чай.
  • Махніть лівою рукою ті, хто поспішав до школи, щоб зустріти друзів.
  • Плесніть у долоні ті, хто мріє здійснити подорож.
  • Нехай присяде той, хто хоче продовжити мандрувати разом із жевжиками.

3. Налаштування на роботу

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

Зібратися разом — це початок,

Триматися разом — це прогрес,

Працювати разом — це успіх!

Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати.

 Бажаю всім успіхів

ІІ.  Щоденні новини.  Підсумок фенологічних спостережень.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.  Мотивація пізнавальної діяльності.

- Цього місяця ми шукали  відповіді на багато запитання:

  • Що таке енергія?
  • Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води?
  • Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
  • Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?
  • Як заощаджувати енергію?
  • У чому сила енергії роду?

Отож сьогодні прийшов час підсумувати знання, які ви отримали

при вивченні теми…ЕНЕРГІЯ

ІV. Систематизація та узагальнення знань і вмінь.

- ЩО ТАКЕ ЕНЕРГІЯ? Для чого вона потрібна?

1. Вправа “Асоціації”.( Асоціативний кущ + вправа «Павутинка»)

- Що ви уявляєте, коли чуєте слово “енергія”?

- У ПРИРОДІ ІСНУЮТЬ РІЗНІ ВИДИ ЕНЕРГІЇ. Назвіть їх

2. Гра «Розстав по своїх місцях» Робота в парах.

(розпізнай джерело енергії за описом. Встанови відповідність)

- А звідки ж береться енерія?  Назвіть ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ

3. Вправа “Доповніть схему”

Поновні (Відновлювальні)        Непоновні (невідідновлювальні)       

джерела                                       джерела

  4. Мозковий штурм 

- ЯК ЛЮДИНА ВИКОРИСТОВУЄ ЕНЕРГІЮ

СОНЦЯ?   

 ВІТРУ?  

ВОДИ

І варіант вказує переваги використання, ІІ варіант - недоліки

- Доведіть, що енергія не може зникнути чи виникнути ні з чого.

-Наведіть приклади перетворення енергії з однієї форми в іншу.

5. Завдання «Згрупуй об’єкти»

Робота в парах

 І віріант обирає побутові прилади для роботи яких потрібна електроенергія,

 а ІІ обирає побутові прилади для роботи яких не потрібна електроенергія

6. Розшифровування.

- Відновіть вислів. Поясніть, як ви його розумієте

-Знайди перший кружечок, за лініями прочитай вислів –

«Сонце, вода, повітря – джерела «зеленої» енергії!»

«Шифрограма» (Бережи електроенергію).

 

7. Інтерв'ю́

- Навіщо зберігати енергію?

- Як заощаджувати енергію?

8. Скриня рішень

( наповнення своїми пропозиціями щодо енергозбереження)

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія. Самооцінювання.

- продовж речення :

     Під час вивчення теми

-  я дізнався…

 - мені було цікаво…

 - мої відчуття від уроку …

     - Оцініть свої знання і вміння.

   Долонька самооцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  https://ua.izzi.digital/DOS/306705/datastore/21/publication/306705/pictures/2023/08/28/b254b876fff38eb390a554a540606caa_73-102-convertation-01.svg?v=1698237204

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 січня
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку