«___»__________ 20___ року
Урок №15. Захист презентацій.
Цілі:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручник, навчальна презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint.
Міжпредметні зв’язки:
Учні повинні:
знати:
пояснювати зміст понять:
пояснювати:
порівнювати:
описувати:
вміти:
вбудовувати об’єкти;
підготовлювати до друку і друкувати слайди презентації;
оцінювати презентацію за заданими критеріями.
Хід уроку
І. Організаційний етап (2 хв.)
1. Привітання. Перевірка присутніх. Перевірка готовності учнів до уроку.
2. Правила техніки безпеки в комп'ютерному класі.
3. Підготовка комп'ютерів до роботи.
4. Налагоджування власних презентацій для демонстрації.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку (2 хв.)
Сьогодення ставить перед учнем вимоги не тільки отримувати знання на уроці, але вчитись здобувати їх самостійно, а також, використовуючи можливості комп’ютера, — представляти результат своєї роботи у вигляді публікацій, буклетів, інформаційних бюлетенів, презентацій, веб-сайтів. Навіть ті, хто цього ніколи раніше не робив, мають навчитися всім цим навичкам і не лише дізнатися про те нове, що стосується теми проекту, а і показати іншим представлення своїх знань у цікавій, гарній формі. Сьогодні у нас заліковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації». Тому логічно цей залік провести у вигляді захисту творчих робіт – презентацій, виконаних у програмі Microsoft Office PowerPoint, де будуть перевірені навички створення презентацій та вміння виступу перед аудиторією з власною презентацією.
ІІІ. Узагальнення та систематизація теоретичних знань (8 хв.)
Але перш ніж приступити до захисту проектів, над якими ви працювали впродовж вивчення всієї теми, ми трішки пригадаємо теорію. Першим нашим завданням буде розгадати ребус.
Тож приступимо? Ви готові?
(Презентація)
Перевірка теоретичного матеріалу, використовуючи опитування учнів за допомогою Plickers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ось декілька для вас рекомендації перед початком виступу:
ІV. Захист презентацій (30 хв.)
Організація класу до показу презентацій.
Сьогодні кожен представлятиме й захищатиме свою презентацію і даватиме відповіді на всі запитання, які ставитимуть ваші однокласники. У вас будуть суворі судді. Це ви самі.
На робочому столі відкрийте файл Критерії оцінювання презентації.xlsx. Кожен з вас оцінюватиме презентації згідно цих критеріїв. При оцінюванні й виставлянні балів зверніть увагу на зміст кожного слайда, розкриття теми, його дизайн, вдале використання різних ефектів анімації, звуковий супровід, естетичне оформлення та яке враження справила презентація на кожного з вас. Наявність зробленої презентації оцінюється 10 балами. Кожний наступний пункт можна оцінити від 0 до 10-ти балів.
Прохання уважно слухати, аналізувати, продумувати запитання, які можна поставити, робити в зошитах помітки і активно долучатись до оцінювання. Кожному учню на захист презентації виділяється не більш ніж 3—4 хв.
Таблиця переводу кількості балів в оцінку
Кількість набраних балів |
Оцінка |
0 – 9 |
1 |
10 – 64 |
6 |
65 – 74 |
7 |
75 – 84 |
8 |
85 – 90 |
9 |
91 – 93 |
10 |
94 – 96 |
11 |
97 – 100 |
12 |
<10 |
1 |
>100 |
помилка |
Демонстрація учнями власних презентацій.
Учні по черзі представляють свої презентації, а решта ставить запитання, оцінює.
Свої відповіді сформуйте за таким алгоритмом:
Я вважаю, ...
Тому що, ...
Наприклад, …
Отже, ...
Учні оцінюють кожну презентацію, використовуючи критерії. Оцінка учня – середнє арифметичне, отриманих оцінок від однокласників та вчителя.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
Вправу виконувати сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд - прямо, відвернувшись від комп'ютера.
V. Підведення підсумків уроку (2 хв.)
Інтерактивна гра «Інтерв'ю»
Кожен з вас сьогодні представив свої презентації. Ви мали змогу за допомогою них розкрити та дослідити вибрані теми, продемонструвати пророблену роботу своїм однокласникам.
Аналіз виступів та оцінювання учнів.
Вчитель дякує учням за презентації, які кожен мав змогу представити і захистити, виставляє бали кожному учню, враховуючи учнівське оцінювання, відзначає змістовні, естетично оформлені презентації. Учитель, зазначає, що при вивченні базових дисциплін учні повинні створювати комп'ютерні презентації, щоб розкрити певне поняття, тему, проблему, провести дослідження, експеримент. Особливо це буде корисним у захисті науково-дослідницьких робіт з МАН, створенні навчальних проектів, реклами. В майбутньому учні, можливо, стануть бізнесменами і їм неодноразово доведеться презентувати різні проекти, бізнес-плани, рекламувати свою продукцію, створюючи мультимедійні презентації, та надсилати їх в Інтернет. Хотілося б, щоб здобуті на уроках знання були поштовхом для розвитку учнівської творчості.
VI. Домашнє завдання (1 хв.)
Повторити вивчений матеріал з теми «Комп’ютерні презентації». Удосконалити свої презентації, врахувавши одержані пропозиції та зауваження.