Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» (топ композитори, які змінили українське мистецтво.)

Про матеріал
Тема. Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» (топ композитори, які змінили українське мистецтво.) Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»; підготувати учнів до на¬ писання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість, любов до музики. Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, презентація «Топ композитори» Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Перегляд файлу

Тема. Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»  (топ композитори, які змінили українське мистецтво.)

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»; підготувати учнів до на­ писання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість, любов до музики.

Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, презентація «Топ композитори»

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

׀ Організація класу

  • Добрий день! Сідайте.

 Американський винахідник Генрі Форд сказав:

    Зібратися разом - це початок,

    Триматися разом - це прогрес,

    Працювати разом - це успіх!

    Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху! 

׀׀ Мотивація навчальної діяльності

Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати     що знаємо і вміємо.  Бо наше головне завдання на уроці – підготуватися до контрольної роботи..Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе памятка:

Я

розумна істота,

особистість творча.

Я

Вчуся, бо все хочу знати!

Історія мистецтва загадкова і суперечна. Проте, завдячуючи праці видатних особистостей, вона завжди змінюється на краще! Сьогодні крім розвязування вправ, ми з вами будемо долати перешкоди і на кожній з них познайомимося з композиторами, які змінили українське мистецтво.

׀׀׀Закріплення знань, умінь і навичок

Перша перешкода – теоретична.

Якщо теорію всю знаєш –

Питання вмить ти розгадаєш.

  • Який вираз називається Числовим?
  • Який визаз називається виразом зі змінними?
  • Вираз називається цілим, якщо він не…
  • Два вирази наз., тотожно рівними,…
  • Що таке тотожність?
  • Які ви знаєте способи доведення тотожності?
  • Скільки існує властивостей степеня?
  • Що називають одночленом?
  • Як піднести одночлен до степеня?
  • Що називають числовим коефіцієнтом?
  • Чому дорівнює степінь одночлена?

Молодці! Професійна музична діяльність в Україні на  межі XVII-XVIII століття була пов’язана з так званими співацькими школами, де свій творчий шлях розпочинав Дмитро Бортнянський (1751−1825) — композитор, який на тлі знищення української державності зміг зберегти традиції рідної культури та втілити їх в багатьох своїх творах.

Хоча він майже все своє життя провів в Російській імперії, де зміг досягти найвищих керівних посад (головний духовний цензор держави), його твори були першими, які почали друкуватися.

Другу перешкоду природа створила,

Запис розвязків вода змила.

 Відновити вам під силу.

 Знайдіть значення виразу: а) 2х ²y ³, якщо x = −0,2, y = −5 ;

б) −400 a² b³ , якщо a = − 1/2 , b = 0,1 .

Так само, зберегти національну свідомість зміг і Семен Гулак-Артемовський (1813−1873), сьогодні відомий багатьом як автор першої української комічної опери «Запорожець за Дунаєм».

При цьому майже все своє життя співак (у Гулака-Артемовського за свідченнями сучасників був яскравий баритон) і композитор прожив за кордоном. Навчаючись в Італії, а пізніше працюючи у Большому театрі, Семен Степанович вирішив звернутись саме до української тематики, і хоча багато дослідників звинувачують його в плагіаті (нібито музика була переписана з опери «Викрадення із сералю» В. А. Моцарта), перша українська опера buffa і сьогодні ставиться на сценах багатьох оперних театрів, приносячи глядачам велике задоволення.

Третя перешкода – алгебраїчна пригода.

В ній участь візьміть.

Кмітливість і уміння покажіть.

Доведіть тотожність: а) 3(а+3в) – 2(2а+в)= 7в-а

Б)( 1/2ав²)² · 16а²в – 3(а²)²в³= а  в

Продовжуючи огляд мистецьких подій неможливо обійти тему створення головної для нашої держави мелодії та її автора -  Михайло Вербицький (1815−1870), автор музики до гімну України (1864), був не лише композитором та диригентом з активною громадянською позицією, а й священиком української греко-католицької церкви. Незважаючи на духовну освіту, Михайло Вербицький обожнював гру на гітарі і навіть створив перший в Україні посібник «Поученіє Гітари».

Четверту перешкоду подолайте:

Значення виразів пошукайте.

Той, хто знає правила

Виконує правильно.

Знайдіть значення Виразів:

А) 5·2³-4²,  Б) 0,2·(-5)²-16·(-1/2)³

Багато українських митців та меценатів в кінці ХІХ століття задумуються над створенням  професійних навчальних закладів на теренах нашої держави. Так само, повернувшись після навчання в Лейпцизькій консерваторії,Микола Лисенко (1842−1912) вирішує створити першу в Україні національну музично-драматичну школу (1904), яка працювала у програмному режимі вищих мистецьких навчальних закладів.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Властивості степеня пригадай,

Вирази швидше обчисляй.

Пяту перешкоду подолай.

Використовуючи властивості степенів, обчисліть значення виразу:

А) 2,5³·4³,  б) 8¹²/64·8

Пізніше просвітницьку діяльність продовжить Рейнгольд Глієр (1874−1956), який у 1913 році очолив київську консерваторію. Пам’ятаючи про співучість української нації, Р. Глієр розширює навчальну програму, відкриваючи клас співу, з метою створити в Києві найкращу оперну школу і йому це вдалося.

Шоста перешкода.

Вирази перед вами.

Перетворіть у звичайні.(стандартні)

Спростіть вираз:

 

 

Серед найвідоміших учнів Глієра  — Л. Ревуцький та Б. Лятошинський. Останній з них  Борис Лятошинський (1895−1968) — став засновником модернізму в українській музиці. Він був єдиним українським композитором, чию симфонічну діяльність визнали у Спілці композиторів СРСР, а його симфонія №3 й досі вважається взірцем музичних творів пам’яті Другої світової війни.

Підсумок уроку.

Сьома перешкода.

Множити і ділити вміємо,

Тож покажемо себе в ділі.

Більшість досліджень стверджують, що слухання музики під час роботи може покращити нашу ефективність, креативність і зробити нас щасливішими. В одному американському журналі опублікували результати дослідження, які вказували на те, ,що хірурги працювали точніше та ефективніше під музику, ніж хірурги в тиші

Тож і ми з вами виконаємо самостійну роботу під музику

Самостійна робота

Учні здійснюють самоперевірку за готовими відповідями

Відповіді Варіант 1. 1 — В. 2 — Б. 3 — Г.

 Варіант 2. 1 — Г. 2 — В. 3 — А.

׀V Домашнє завдання

Повторити §  2-6 підг до к.р

Музика - це розум, втілений в прекрасних звуках. Іван Сергійович Тургенєв

Памятайте: Гарна музика - найкраща таблетка від депресії.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М., Коломієць О.М., Сердюк 3.0.)
До уроку
Перевірте, як засвоїли знання
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1084
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку