В цій презентації досліджується підвищена агресивність у дітей молодшої школи та розглядаються методи корекції цієї поведінки. Дізнайтеся, чому діти стають агресивними і як батьки та педагоги можуть вплинути на їх поведінку.
Підвищена агресивність у дітей молодшої школи. Методи корекціїВ цій презентації досліджується підвищена агресивність у дітей молодшої школи та розглядаються методи корекції цієї поведінки. Дізнайтеся, чому діти стають агресивними і як батьки та педагоги можуть вплинути на їх поведінку.
Номер слайду 2
Чому діти стають агресивними?1 Навчання протягом COVID-19 пандеміїПерехід на дистанційну освіту може вплинути на соціальний розвиток дітей і призвести до збільшення агресивності.2 Вплив оточення. Сімейне середовище, підростаюча братання, а також токсичне оточення можуть значно впливати на прояви агресії.3 Відсутність навичок управління емоціями. Діти можуть бути агресивними, оскільки не навчилися ефективно керувати своїми емоціями і не знають інших способів виражати свої почуття.
Номер слайду 3
Фактори, що впливають на агресивність дітей. Генетика та біологія. Деякі діти можуть мати біологічну пристрасність до агресивного поведінки через генетичні фактори. Виховання. Спосіб, яким діти були виховані, може впливати на прояви їх агресивності. Соціальне середовище. Перевага агресивного поводження в сім'ях, друзях, школах або на майданчиках може сприяти проявам агресії у дітей. Вплив засобів масової інформаціїЕкспозиція до насильства або агресивних зображень у телевізорі, інтернеті і в інших медіа може впливати на дітей.
Номер слайду 4
Методи корекції поведінки дітей з агресивними проявами1 Навчання соціальних навичок. Навчення дітей, як взаємодіяти з іншими людьми, працювати у команді, вирішувати конфлікти мирним шляхом.2 Терапія зацікавленостіВикористання інтересів дитини для відповідного направлення її енергії та розвитку.3 Розвиток емоційного інтелекту. Навчання дітей розпізнавати і керувати своїми емоціями, розвиток співчуття та емпатії.
Номер слайду 5
Роль батьків у корекції поведінки дітей. Приклад. Батьки повинні бути прикладом мирного спілкування та побудови позитивних відносин. Спілкування. Батьки повинні спілкуватися з дітьми, слухати їх і розмовляти про їх почуття та емоції. Структура та розпорядок дня. Створення структурованого розпорядку дня та режиму, де діти знають, що очікується від них.
Номер слайду 6
Роль педагогів в запобіганні агресивностіСтворення безпечної і включаючої навчальної середовищ. Створення середовища, де кожна дитина відчуває себе безпечною і важливою. Використання позитивних заохочень. Нагородження за позитивну поведінку та підтримка розвитку міжособистісних навичок. Відповідна комунікація. Забезпечення чіткої та ефективної комунікації з учнями, щоб вони розуміли очікування і правила. Диференційований підхід. Враховування різних потреб дітей та надання підтримки тим, хто виявляє агресивну поведінку.
Номер слайду 7
Позитивна альтернатива агресії: соціальні навички і емоційний інтелект. Навчання соціальних навичок та розвиток емоційного інтелекту можуть надати дітям позитивну альтернативу агресії. Це допоможе їм краще розуміти свої почуття та емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими.