Письмо букви «д», складів та слів з новою буквою.

Про матеріал
Тема. Письмо букви «д», складів та слів з новою буквою. Мета: навчальна: формувати вміння писати маленьку букву «д» поєднувати її з іншими вивченими буквами у складах і словах; закріплювати вміння орієнтувати у сітці зошита, правильно розташовувати букву на рядку. Розвиваюча: розвивати окомір, спостережливість, увагу; уміння спів ставляти та аналізувати структуру друкованої і рукописної букви; активізувати словниковий запас учнів, розвивати уміння добирати слова з новою буквою, вміння робити звуко-буквенний аналіз слів. Виховна: виховувати старанність, наполегливість, прагнення до оволодіння каліграфічним письмом.
Перегляд файлу

imageТема. Письмо букви «д», складів та слів з новою буквою. Мета: навчальна: формувати вміння писати маленьку букву «д» поєднувати її з іншими вивченими буквами у складах і словах; закріплювати вміння орієнтувати у сітці зошита, правильно розташовувати букву на рядку. Розвиваюча: розвивати окомір, спостережливість, увагу; уміння спів ставляти та аналізувати структуру друкованої і рукописної букви; активізувати словниковий запас учнів, розвивати уміння добирати слова з новою буквою, вміння робити звуко-буквенний аналіз слів.

Виховна: виховувати старанність, наполегливість, прагнення до оволодіння каліграфічним письмом.

image

1)Порівняння рукописної і друкованої букви. Знаходження спільного і відмінного у формі та особливостях написання букви.

Мета: навчити дітей відрізняти друковану та рукописну букву  «д»

image

     Що це за буква (показ на друковану літеру)?

–А це, діти, рукописна буква «д»

     Що в них подібне, а чим вони відрізняються?(Відповіді учнів)

image

2)Аналіз будови рукописної букви  «д» з переліком її елементів. Мета: навчити дітей аналізувати будову рукописної букви,та з'ясовувати з яких елементів складається буква  «д».

image

-    з яких елементів складається буква  «д»?(овалу і нижньої петлі)

-    у яких буквах складові елементи подібні до елементів букви  «д»?(«0»,«у»

image

3)Написання нової букви за пунктирним зразком у зошитах з друкованою основою.

Мета: виховувати  в учність старанність, наполегливість, прагнення до оволодіння каліграфічним письмом.

-    Тепер, коли ми підготували руку до письма, спробуємо написати букву дв друкованому зошиті. Вам потрібно обвести цю букву за пунктирним зразком. У першому рядку напишемо літеру «д», яка складається з овалу та петлі. Вона нам допомож е притримуватися нахилу і відстаней між літерами.

image

Пальчикова гімнастика "Маленький їжачок"

Їжачок маленький замерз (поясніть дитині — їжаку холодно, і він сховав голки).

imageІ в клубок згорнувся.(стисніть руку в кулак)

Сонечко пригріло — їжачок розгорнувся

(виптяміть пальці, ніби їжак виставив свої голки).

image

4)Звуковий аналіз слів та фонематичне моделювання виділених складів.

Мета: навчити дітей правильно аналізувати подані слова.

Перша група – слово «дідусь» Скільки звуків і букв у слові?

звуків [д' і д у с'] – 5, букв д, і, д, у, с, ь – 6

Кількість складів у слові: ді-дусь – 2

Звукова модель слова (звукова схема): [᐀ ○ – ○ ᐀]

image

Друга група – слово «димар»

Скільки звуків і букв у слові димар? звуків [д и м а р] – 5, букв д, и, м, а, р – 5

Кількість складів у слові: ди-мар – 2

Звукова модель слова (звукова схема): [– ○ –○ –]

Третя група – слово «для»

Скільки звуків і букв у слові? звуків [дл'а] – 3, букв д, л, я – 3

Кількість складів у слові: для – 1

Звукова модель слова (звукова схема): [– ᐀ ○]

image

5)Складання учнями речення з одним із записаних слів:

(дощ,дерево,день,диня,дім,дрова).

Мета: розвивати критичне мислення учнів.

-Давайте спробуємо скласти власні речення із одним із цих слів.

(Діти пропонують свої варіанти та обирають найкращі). Ось наші речення:

1.    Дівчинка посадила дерево.

2.    Біля печі лежать дрова.

pdf
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку