Комунальний заклад
«Гімназія №34»
Кам’янської міської ради
Письмо малої букви л.Написання складів та слів з нею
1 клас
м. Кам’яяянське
Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малоъ буки л (ел), писати її
в рядках зошита у поєднанні з іншими буквами;
розвивати артикуляцію,спостережливість, логічне мислення учнів;
виховувати бережливе ставлення до
власного здоров’я.
Обладнання: зразок рукописної букви л; мультимедійна презентація, коробкки з звуковими фішками.
Хід уроку
І Організаційний момент
Пролунав уже дзвінок.
Починається урок,
Будем гарно працювати,
Щоб мову рідну добре знати
II. Звукові аналітичні і синтетичні вправи зі звуками
1. Гра «Впіймай звук»
Учитель читає вірш, діти плескають у долоні, коли чують звук [л].
Лялечка.
Міла лялечку купила,
Цілий день її носила.
Міла ляльку одягала,
Цілувала, милувала.
Ім'я лялечці дала -
Ляльку Галочкою кликала.
Міла лялечку качала.
Славно - славно наспівувала:
Гала - Гала - Галочка,
Ось тобі скакалочка,
Ось тобі скринька,
Шоколад і булочка.
2.Мовна розминка
Ла, ла, ла — Алла дівчинка мала. Ла, ла, ла — липа в долині зацвіла. Ли, ли, ли — діти булочку взяли. Ли, ли, ли — в гості ми до неї йшли. Ли, ли, ли — ми в садочок йшли. Ло, ло, ло — їдемо в село. Ло, ло, ло — снігом землю замело. Ло, ло, ло — в мами тісто підійшло. Лу, лу, лу — ми танцюємо на балу. Лу, лу, лу — купили ми пилу. Ле, ле, ле — дай мені желе.
|
Ал, ал, ал — поспішаємо на бал. Ал, ал, ал — на столі пенал. Ал, ал, ал — їдем на вокзал. Ол, ол, ол — забиваю гол. Іл, іл, іл — купуєм новий стіл. Іл, іл, іл — тягне воза віл. Ел, ел, ел — їсть сіно осел. Ел, ел, ел — налили воду в котел. Ил, ил, ил — на підлозі пил. Дла, дла, дла — кінь без сідла. Гла, гла, гла — мамі я допомог
|
3. Гра « Яке слово зайве»
Лан.Міла,лупа, лимон,паркан,лялька
- Завдання виконані . Тримайте квитки. Рушаємо.
III. Повідомлення теми і мети уроку
– Поки ми з вами їдемо, згадайте, з якою буквою і звуком ви познайомились вчора
на уроці читання?( таблиця) Пригадаємо віршик.
1. Ось лисичка,левеня,
Граються вони щодня.
Допоможуть вивчить «Л»,
Щоб її ти знав тепер.
- Сьогодні на уроці ми з вами закріпимо правильну вимову звука [л], навчимося
Писати рядкову літеру л,склади ,слова та речення з нею.
2 Назви слова зі звуом IлI
3.Звук-буквенний аналіз слів
Лев, мило,Ліна
4.Графічна робота
IV Робота над темою уроку.
1.Демонстрація зразка рукописної літери в сітці зошита
– Подивіться на рукописну букву л, порівняйте її з друкованою.
- Що спільного? Чим відрізняється?
2.Штриховка літери
Фізкультхвилинка
3. Пояснення написання літери
3. Робота в зошиті
4.Письмо маленької літери
«Письмо» учнями в повітрі під рахунок, з орієнтацією на показ учителя: раз-і, два-і,
три.
5 Гра «Салон краси». Взаємоперевірка. Зіставлення написаних літер зі
зразком. Аналіз помилок. Вибір «Королеви» серед літер.
6.Пальчикова гімнастика
Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
7.Читання і запис складів
8. Порівняння написання л м
9. Письмо складів
10. складання речень.
11 Списування друкованого речення.
V Підсумки уроку
Рефлексія
сьогодні я дізнався…
мені було цікаво…
мені було важко опрацьовувати...
я виконував завдання...
я зрозумів, що…
теперь я можу…
я відчув, що…
я навчився…
у мене вийшло…
я спробую...
мене здивувало…
ці знання я зможу використати (поза уроками)...
мене здивувало…
мені захотілося...