Письмо великої букви У

Про матеріал
Тема: Письмо великої букви У. Мета: ознайомити учнів з великою буквою У; навчати дітей правильно писати нову букву окремо та в поєднанні з іншими вивченими буквами; розвивати вміння орієнтуватися у сітці зошита, увагу, виразність мовлення учнів; виховувати інтерес до навчання в школі. Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Тема:  Письмо великої букви У.

Мета: ознайомити учнів з великою буквою У; навчати дітей правильно писати нову букву окремо та в поєднанні з іншими вивченими буквами; розвивати вміння орієнтуватися у сітці зошита, увагу, виразність мовлення учнів; виховувати інтерес до навчання в школі.

Обладнання: розрізна друкована й рукописна азбуки, фішки для звукового аналізу, ілюстрація до казки, кубик з запитаннями, зошит з друкованою основою.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                                                                     Хід уроку

І. Організація класу.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок.

Починаємо урок!

Перед початком уроку у мене ось такий настрій. (показую смайлик).

А який настрій у вас?(на партах смайлик сонечка, сонечко з хмаринкою).

Я надіюся, що наш гарний настрій буде протягом усього уроку.

Але перш ніж розпочати урок, нумо пригадаймо правила.

• Правило піднятої руки. Що воно означає?

• Уміння слухати.

• Працювати активно.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань.

Діти, а ви любите казки?

От і до нас сьогодні на урок завітала казка.

У казковому царстві сталася така пригода. Баба послала діда до лісу по дрова. Адже на вулиці стало холодно. А він пішов і згубив дорогою рукавичку. Зажурився дідусь, мерзнуть його руки. Сів на пеньок та й думає, як йому бути далі. Як йому нагріти руки ? Нумо, допоможім дідусеві зігрітися?

 

Для цього треба нам виконати завдання.

Пригадаймо, а які букви ми вивчили на попередніх уроках?

А, О, І ,И та почати вивчати букву У.

Я вам роздам листочки і буду називати букви, а ви їх будете записувати. (А велике, а маленьке, О, о, І, і, и, у маленьке).

З нашою допомогою на галявині, де сидів дідусь запалало вогнище. І наш дідусь почав гріти свої руки.

  •      Тим часом нашу рукавичку знайшла мишка.

                Вона дуже хоче потрапити в рукавичку, щоб зігрітися.

               Тож допоможемо їй та виконаємо завдання від рукавички для мишки.

Яку букву ми вчили на уроці читання? У

А нумо складім з кубиків Лего букву У. 

 

Ми справились із завданням для мишки. І рукавичка пустила її погрітись.

  • Наступною до рукавички  прибігла жабка. Давайте для жабки допоможемо зігрітися і виконаємо завдання від рукавички.

                                              Пограємо у гру «Упіймай звук.»

Я буду читати слова, а ви уважно слухаєте і де чуєте слово із буквою У плещете в долоні.

Школа, урок, учитель, дзвінок, перерва, зошит, рука, Україна, Ужгород, Рівне, удав.

Впоралися з завданням і допомогли мишці зігрітися.

  • А зараз до рукавички прибіг зайчик. Виконаємо завдання від рукавички для зайчика.

Складем звуковий аналіз слова.

Відгадайте загадку.

  1. Ось до класу всіх скликає.

          Голосистий цей дзвінок,

 І ми радо поспішаєм

      Не в садок, а на … (урок)

 Скільки букв у слові урок?

Скільки складів у слові урок?( у-рок.)

Нумо,  пригадаймо якими фішками позначаємо голосні букви, а як приголосні., а пом'якшені приголосні.

 У вас на партах лежать фішки зробіть звуковий аналіз цього слова. [○ – ○ –]

А скільки звуків?

  1. Вранці він заходить в клас

                       І знання дає для нас. (Учитель)

Скільки букв у слові учитель?

Скільки складів? (у-чи-тель)

А тепер за допомогою фішок зробіть звуковий аналіз цього слова. (Учитель)

[○ – ○ – ○ ]

А скільки звуків. А чому?

 Всі впоралися з завданням і допомогли зайчику зігрітися.

 

  • А ось і лисичка, що хоче зігрітись.

Виконаємо завдання від рукавички для лисички.

Тут завдання не просте, а рухливе.

Фізкультхвилинка

 

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться.

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте.

І за парти тихо сядьте.

Молодці, впоралися з завданням і допомогли лисичці зігрітися.

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу.

  • А це хто? Вовчик. Давайте для вовчика-братика допоможемо зігрітися. Також виконаємо завдання від рукавички.

Діти, сьогодні ми з вами навчимося писати велику літеру У.

А де ми використовуємо у письмі велику букву У.

У іменах, назвах предметів та на початку речення.

А які імена ви знаєте на букву У. (Уляна. Устина.)

А в якій країні ми живемо. А з якої букви пишеться Україна.

— Велика буква "У" складається з прямої похилої, заокругленої угорі і внизу та прямої похилої з заокругленням унизу ліворуч.

Починаємо писати трохи нижче міжрядкової лінії, ведемо вгору, заокруглюємо, торкаючись міжрядкової лінії і ведемо похило вниз до верхньої рядкової, заокруглюємо і ведемо лінію до міжрядкової. Не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену, ведемо до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо її ліворуч.

 

Обведіть літеру, разом зі мною, у повітрі. Пишемо під лічбу "і-раз-і, два-і".

Відкрийте прописи роздивіться букву та її елементи на першому робочому рядку.

А тепер обведіть у зошиті букву за пунктиром та допишіть її самостійно до кінця рядка.

Написання букви в зошиті.

Повторимо правила письма:

-Як треба правильно сидіти під час письма?

-Як розмістити зошит на парті?

-Як потрібно тримати олівця?

Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика).

Письмо великої букви У в поєднанні з малою у.

Письмо речень з буквами Уу.

 Впоралися з завданням і допомогли вовчику зігрітися.

 

 

ІV   Заключна частина. Рефлексія

 

  • Наступний до рукавички прибіг ведмедик. Давайте для ведмедика допоможемо зігрітися і виконаємо завдання від рукавички.

А ведмедик нам приніс завдання на ось такому кубику.

Кубик, діти не простий,

Не звичайний – чарівний.

Він знання перевіряє,

Працювати допомагає.

 

• Яку літеру ми навчилися писати?

• У яких словах пишеться велика буква У?

• А які літери ми з вами вже вивчили?

• Покажіть, як правильно потрібно сидіти за партою?

• Як правильно тримати олівця?

• Чи сподобався вам урок?

  • Ось і зігрівся наш дідусь біля вогнища і надумав відправити Песика шукати рукавичку. Біг-біг Песик і побачив Рукавичку, загавкав, всі звірі злякалися і розбіглися. Собака забрала рукавичку і принесла її дідусеві. І вони разом пішли додому до своєї бабусі.

Ось і закінчився наш урок.

Всі учні гарно працювали на уроці.

В мене після закінчення уроку ось такий настрій, а який настрій у вас.

1

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку