Повторення вивчених букв. Звукове моделювання слів. Виразне читання тексту.

Про матеріал
Навчати виразно читати текст, аналізувати його зміст, розвивати зв’язне мовлення, мислення, фонематичний слух, виховувати почуття добра
Перегляд файлу

Читання

1 клас

Тема. Повторення вивчених букв. Звукове моделювання слів. Виразне читання тексту.

Мета. Навчати виразно читати текст, аналізувати його зміст, розвивати зв’язне мовлення, мислення, фонематичний слух, виховувати почуття добра.

Обладнання. Ноутбук, проектор, ілюстрації до казок.

Хід уроку

І. Організація класу

Звучить мелодія „В гостях у казки”

Слайд 2

У країні казок і дивних пригод

Живе чарівний казковий народ.

Створюють в цій казці феї дива –

І дня без чаклунства у них не бува.

У країні казок і дивних пригод

Живе чарівний казковий народ.

Чарують, вони повсякчас,

До себе у гості запрошують нас.

Отож, на сьогоднішньому уроці читання ми йдемо в гості до казки.

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ми будемо повторювати вивчені букви. Навчатися читати виразно текст.

Слайд 3

Отже тема уроку. Повторення вивчених букв. Звукове моделювання слів. Виразне читання тексту.

 

ІІІ. Звукові аналітико – синтетичні вправи

Жили були дві феї. Одна – добра, лагідна, весела, а інша – зла. Перша доглядала за казковими героями, слідкувала за порядком, а її суперниця намагалась їй нашкодити.

Слайд4

Гра „Модель загубилась”

 

Колобок,  зайчик,  лисиця,   вовк,  ведмідь.

- Чиї це слова?

Ти не смій мене чіпати,

Я сьогодні втік із хати.

Там Дід з Бабою жили,

В хаті засіку мели.

Назбирали борошенця,

Тісто виклали на денце,

намастили у жовток,

вийшов гарний Колобок.

З якої казки ці герої?

- Чим закінчилась ця казка?

- А ось і малюнок до казки. Хто помітив помилку?

 

Гра “Зачаровані слова”

То візьме зачарує слова.

Читання складів та утворення слів.

ка    ки      за

на   ря       Зо

каз   гад   зір

Слайд 6

Робота над скоромовкою

 

На засніженій землі

Видно зайченят сліди.

 

Бесіда за змістом скоромовки

  • Яка була земля?
  • Що було видно на землі?
  • Чиї сліди було видно?
  • Зі скількох речень складаються скоромовка? Знайдіть слова із звуком [з].
  • Де він стоїть?
  • Прочитайте скоромовку з питальною інтонацією.
  • Прочитайте скоромовку з окличною інтонацією.
  • В яких казках героєм є заєць?

Змагання

Ці слова з іншої казки. Здогадайтесь з якої?

Слайд 7-8

Ось лиска їде на вовкові й стиха приспівує:

  • Битий небиту везе! Битий небиту везе!
  • Що ти, лиско, таке кажеш? – запитує вовк.
  • Я, вовчику, кажу: „Битий биту везе”.
  • Атож, лиско, атож!

Довіз вовк лиску до нори та й каже:

- Дурнем ти, вовче народився, дурнем і зостанешся.

  • З якої казки ці герої? (Лисичка – сестричка та Вовк - панібрат)
  • Давайте подивимось малюнок до казки. Це витівки злої чаклунки. Давайте виправимо помилку.

 

Фізкультхвилинка

Гуси – лебеді летіли,

На подвір’я тихо сіли.

Посиділи, посиділи...

Враз знялись і полетіли.

Покружляли, покружляли..

Та Івасика почули.

  • Про що він просив?
  • Яким був Івасик – Телесик?
  • Розгляньте малюнок. Що художник зобразив не так?

ІV. Робота над текстом

 

а) Читання тексту вчителем

- Хто знав різні казки?

б) Повторне читання хором.

в) Індивідуальне читання.

г) Аналіз прочитаного.

  • Кому розповідала Зоряна казки?
  • Що вона зробила потім?
  • Що ми розгадували?
  • Про які казки загадувала нам Зоряна?

д) Вибіркове читання

- Прочитайте перше речення.

- Прочитайте питальне речення.

- Знайдіть друге речення.

 

е) Робота в групах

- Поставте питання за змістом  речення.

Фізкультхвилинка

 

Не всі загадки Зоряни ми розгадали. Необхідно дізнатись які слова заховались у променевих таблицях.

Прочитаймо й розгадаймо речення - загадку.

Назвіть звуки у слові лапки

Поділ на склади.

Поставте наголос.

Давайте поставимо наголос на перший склад. Яке слово вийшло?

У кого є лапки? Складіть речення із словом лапки.

Слайд 9

V. Підсумок

Звучить мелодія „В гостях у казки”

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 жовтня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку