"Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел"

Про матеріал
Діагностична робота № 6. з теми "Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел" складається з шести завдань. Перше завдання на установлення закономірності та продовження ряду чисел. Друге завдання розв'язати задачу на дві дії.Третє завдання записати і обчислити вирази в стовпчик. Четверте завдання розв'язати рівняння на знаходження від'ємника та доданка. П'яте завдання добір двох чисел, що є розв'язкоми нерівності. Шосте завдання на знаходження сторони квадрата за даним периметром.
Перегляд файлу

Дата       ……………………………………………………………..

Діагностична робота  №6  з теми «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»

І. Варіант

1.Установи закономірність і продовж ряд чисел ще п’ятьма числами.

220,  250,  280,  …………………………………………………………………….

2.Розв’яжи задачу.

На овочевій базі зберігається 576 кг моркви, а буряків  на 238 кг менше. Скільки всього кілограмів моркви і буряків зберігається на овочевій базі ?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

3.Обчисли вирази, записуючи числа в стовпчик.

945 – 468 ;    990 – 374 ;      627 + 336 ;      359 + 454 .

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4.Розв’яжи рівняння.

814 – а = 605                     с + 175 = 670

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5.Добери два числа, що  є розв’язками нерівності  497 <  Х  <  509.

………………………………………………………………………………………

6.Периметр квадрата дорівнює 16 см. Знайди довжину сторони квадрата. Накресли цей квадрат.    ……………………………………………………….

 

 

 

 Дата ………………………………………………………………………………………Діагностична робота з теми «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»

ІІ. Варіант

1.Установи закономірність і продовж ряд чисел ще п’ятьма числами.

140,  180,  220,  ……………………………………………………………………

2.Розв’яжи задачу.

У школі навчається 267 дівчат,  а  хлопчиків на 56 більше. Скільки всього учнів навчається у школі ?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3.Обчисли вирази,  записуючи числа у стовпчик.

864 – 375;   880 – 563 ;    429 + 254;    367 + 238.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4.Розв’яжи рівняння.

а + 163 = 560                    728 – х =409

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5.Добери два числа, що є розв’язками нерівності  376 < у < 403

…………………………………………………………………………………….

6.Периметр квадрата 12 см. Обчисли довжину сторони квадрата.  Накресли цей квадрат. …………………………………………………………

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крачковська Ліна Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
3138
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку