Тема. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд
Мета. Ознайомити учнів із прийомом письмового додавання трицифрових
чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, аналізувати трицифрові числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння працювати самостійно і в групах; виховувати старанність, працьовитість, почуття колективізму.
Обладнання. Сейф, картки самооцінювання, картка для індивідуальної роботи, плакат із умовою задачі, картки із задачею для групової роботи, цеглинки ЛЕГО.
Хід заходу
Попили води. Сіли зручненько.
Завдання 1. Знайди число. Learning apps.
+ В картку самооцінювання + ті, хто працював біля дошки. КОД.
Завдання 2. Для наступного завдання необхідно записати в зошити число, класна робота.
Робота з числом. На слайді 382. СЛАЙД 2
+ В картку самооцінювання + ті, хто аналізував число. КОД.
- Усно виконайте обчислення 382 + 215 СЛАЙД 3
Чи зручно обчислювати? Швидко вам це вдалося?
- Щоб зручніше було додавати чи віднімати числа, придумали запис у стовпчик. СЛАЙД 4
- Розгляньте. Спробуйте пояснити, як записуються і обчислюються такі вирази. (думки дітей).
- Для обчислення таких виразів є свої правила. Деякі з них ви вже назвали. Давайте узагальнимо ці правила.
1. Правило. СЛАЙД 5
Один учень біля дошки, решта в зошиті.
Один учень біля дошки, решта в зошиті.
Один учень біля дошки, решта в зошиті.
Один учень біля дошки, решта в зошиті.
2.Практичне обчислення виразів.
Вирази 4 на с 45. СЛАЙД 11
2 приклади на дошці.
ГОЛОСУВАННЯ .
Розумію і можу пояснити.
Розумію, але пояснити важко.
Нічого не розумію.
2 приклади самостійно.
Показують жестом. Допомагають один одному.
У кого інша? Доведіть. СЛАЙД 13-15
+ В картку самооцінювання + ті, хто сам розв’язав всі приклади. + хто, допомагав однокласникам.
КОД.
Читання умови вчителем. СЛАЙД 17
Самостійне читання умови.
Робота в групах
Складання короткої умови.
Умова на слайді, будьте уважні.
Одна група працює із карткою із пропущеними числами.
(вчитель і асистент перевіряють умови)
Колективна перевірка на слайді СЛАЙД 18
Вивішую умову на дошку.
+ В картку самооцінювання + ті, хто правильно склав умову.
КОД.
Коротка умова у нас вже є. Можемо приступати до розв’язування. Записали. Задача . Розв’язання. СЛАЙД 19
Яке питання задачі? Як знайти кількість туристів у неділю? Чи можемо одразу знайти ? Чому? З чого почнемо?
+ В картку самооцінювання + ті, хто правильно виконав другу дію.
Формуємо повну відповідь. Коментовано записуємо. СЛАЙД 22
Робота з цеглинками.
На екрані з’являтимуться вирази. Якщо вони записані вірно ЗЕЛЕНА цеглинка, якщо НІ -червона. СЛАЙД 23, 24,25,26
+ В картку самооцінювання + ті, хто правильно обрав вирази. Хто зрозумів правила запису.
КОД.
(У сейфі гроші і картка із написом ЗНАННЯ)
Д.З. Виконуючі д.з. матимете змогу повправлятися в обчисленні виразів. С 45. №4, № 5
СЛАЙД 27
(презентація додається)