Завдання уроку. Познайомитися з прийомом додавання трицифрових чисел;Удосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа;Розвивати вміння розв’язувати задачіРозвивати у мислення, кмітливість, зв’язне мовлення, обчислювальні навички, вміння коментувати. Виховувати спостережливість, пізнавальний інтерес.
Пройшов 100 м Вінні-Пух. Постояв, перевівши дух,А потім ще 130 Ішов він до крамниці. Втомився дуже, ледь не впав!Яку він відстань подолав? Знайшла ворона сиру 300 грамів,І почала його клювати до нестями,Аж поки 30 не лишилось. Тож скільки грамів сиру У неї в шлунку помістилось? 300 метрів через ліс. Біг за зайцем братик Лис. Потім, не жаліючи ніг,Ще 500 за іншим біг. Тай цього не упіймав. Яку відстань подолав? 800м. Кролик з мамою,не сам, зїли моркви кілограм. Кролик схрумав 200грамів. Скільки залишилось мамі? 230м270г800м800м“Веселі задачі”230800270120
Алгоритм письмового додавання1. Запишіть другий доданок під першим так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями.2. Одиниці додати до одиниць і знайдений результат запишіть під одиницями.3. Десятки додати до десятків і знайдений результат запишіть під десятками.4. Сотні додати до сотень і знайдений результат запишіть під сотнями. Вивчення нового матеріалу 4 _____ 5 6 2 5 5 1 1 1 1 7 1 1
Якщо при додаванні одиниць дістаємо число, більше за 10, то це число ми розкладаємо на десятки і одиниці і в стовпчику під одиницями записуємо одиниці, а отриманий десяток запам’ятовуємо і додаємо до десятків. Якщо при додаванні десятків дістаємо число, більше за 10 (1 сотня і кілька десятків), то у стовпчику під десятками записуємо вільні десятки, а отриману сотню запам’ятовуємо і додаємо до сотень. Вузлик на пам’ять
Мандрівка рідним краєм. Серед мальовничих просторів Поділля розкинувся найвіддаленіший район на заході Черкаської області. Це споконвічний хліборобський край з багатим чорноземом, високорозвиненим сільським господарством. МОНАСТИРИЩЕ6002506503257004501000810438 -125 +100 -13 +200= ?600
Інтернет-ресурси:http://video.novashkola.ua/3-klas/matematika-3-klas/urok-30/ ( відео письмове додавання)https://learningapps.org/8854394https://www.youtube.com/watch?v=_Fxg. Uauh18 Yhttps://learningapps.org/6705501 (математична розминка)Список використаних джерел. Література: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 1-4 класи»Богданович М. В. Математичні джерельця/ Богданович М. В.– К.: Веселка, 1988. – 168 с. Корчевська О. Математика. 3 клас. Збірник завдань/О. Корчевська. – Вид.2-ге, переробл. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2017. – 144 с. М. О. Володарська. Математика 3 клас. І семестр ( за підручнтком Ф. М. Ривкінд, Л. В. Оляницької). /О. М. Пілаєва, А. О. Рудакова.- Х.: Вид. група “Основа”, 2014. – 144с. - (Серія “ Початкова школа. Мій конспект)