Письмовий контроль з теми: «Творчість поетів-шістдесятників: В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко, В. Стуса»

Про матеріал
Письмовий контроль № 5 з теми: «Творчість поетів-шістдесятників: В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко, В. Стуса»
Перегляд файлу

 Письмовий контроль № 5 з теми:

«Творчість поетів-шістдесятників: В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко, В. Стуса»

Варіант №1

Рівень I ( 1-3 балів)

Визначте одну правильну відповідь:

1. Дмитро Павличко в поезії «Два кольори» використовує поетичний символ

а) калини; б) дороги; в) сонця; г) вітру.

2. Ліна Костенко належить до

а) Київської школи поетів; б) Нью-Йоркської групи; в) шістдесятників; г) «Празької школи».

3. Дмитро Павличко є автором усіх названих збірок поезій, окрім:
а) «Гранослов»; б) «Неповторність»; в) «Покаянні псалми»; г) «Бистрина».

4.   Перша поетична збірка Ліни Костенко має назву:

а) «Проміння землі»; б) «Над берегами вічної ріки»; в) «Вітрила»; г) «Зоряний інтеграл».

5. Головна тема роману Ліни Костенко «Маруся Чурай» - зображення:

а) облоги Полтави польською шляхтою в 1659 р.; б) передумов для створення пісень, які стали народними;

в) нещасливого кохання Марусі й Грицька на тлі картин життя України XVII ст.; г) нерозділеного кохання Марусі Чурай та Івана Іскри, його жертовності заради любові.

6. Яка хвороба підточувала здоров’я  Марусі Чурай:

а) сухоти; б) виразка; в) мігрень; г) депресія.

Рівень ІІ (4-6 балів)

Дайте відповідь на питання: 

1. Визначте жанр твору М. Вінграновського «Сеньйорито  акаціє, добрий  вечір…».

2. Визначте ідею поезії В. Стуса «О земле втрачена, явися…».

3. Визначте тему поезії  Івана Драча «Балада про соняшник».

4. Назвіть проблеми порушені у романі Ліни Костенко «Маруся Чурай».

5. Визначте ідею поезії Ліни Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать».

6. Поясніть про які кольори йде мова у творі Д. Павличка «Два кольори», що вони означають.

Рівень ІІІ (7-9 балів)

Дайте відповідь на питання:

1. Дайте визначення поняттю «пісня».

2. Порівняйте героїв із твору Ліни Костенко «Маруся  Чурай» Івана Іскру та Гриця Бобренка.

3. Дайте визначення поняттю «історичний роман».

Рівень IV (10-12 балів)

Напишіть міні-твір на одну із  тем:

1. «Багатство любовної лірики Ліни Костенко».

2. «Образ Марусі Чурай – втілення моральної краси і таланту (за історичним романом Л. Костенко “Маруся Чурай”)».

3. «Трагічний, величний і вічний Василь Стус».

 

Письмовий контроль № 5 з теми:

«Творчість поетів-шістдесятників: В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко, В. Стуса»

Варіант №2

Рівень I ( 1-3 балів)

Визначте одну правильну відповідь:

1. Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?

а) Л.Костенко; б) В.Симоненко; в) Д.Павличко; г) М.Вінграновський.

2. Де жила героїня роману Ліни Костенко „Маруся Чурай”?

а) у Києві; б) у Львові; в) у Полтаві; г) у Харкові.

3. Перша збірка поезій Дмитра Павличка має назву:

а) «Любов і ненависть»; б) «Моя земля»; в) «Таємниця твого обличчя»; г) «Правда кличе!».

4. У якому році народилась Ліна Костенко: а) у 1925; б) у 1928 ; в) у 1930; г) у 1937.

5. За які гріхи покаялася священику Маруся (за твором Л. Костенко «Маруся Чурай»):

а) один раз збрехала матері; б) вбила Гриця; в) вкрала пісню; г) сіль позичену не віддала сусідці.

6. Укажіть найбільш влучне жанрове визначення твору Л. Костенко «Маруся Чурай»:

а) історична пісня; б) драматична поема; в) історична драма; г) історичний роман у віршах.

Рівень ІІ (4-6 балів)

Визначте одну правильну відповідь:

1. Визначте жанр твору М. Вінграновського «Прилетіли коні — ударили в скроні...».

2. Поясніть назву твору Ліни Костенко «Маруся Чурай».

3. Визначте ідею поезії Ліни Костенко «Неодумано, негадано…».

4. Поясніть образи-символи у творі Д. Павличка «Два кольори», що вони означають.

5. Визначте тему твору В. Стуса «Господи, гніву пречистого…».

6. Визначте проблему у поезії Івана Драча «Балада про соняшник».

Рівень ІІІ (7-9 балів)

Дайте відповідь на питання:

1. Дайте визначення поняттю «роман у віршах».

2. Порівняйте героїнь із твору Ліни Костенко «Маруся  Чурай» Галину Вишняківну та Марусю Чурай.

3. Дайте визначення поняттю «архетипні образи».

Рівень IV (10-12 балів)

Напишіть міні-твір на одну із  тем:

1. «Образ природи у творчості Л. Костенко».

2. «Трагедія митця в суспільстві (за романом «Маруся Чурай»).

3. «Василь Стус — незламний лицар правди і свободи».

doc
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку