Урок для організації дистанційної форми навчання у 7 класі.
Тема уроку: Північна Америка. Геологічна будова поверхні та рельєф материка, їх порівняння з Південною Америкою. Корисні копалини та закономірності їх розміщення.
Мета уроку: дослідити взаємозв’язок між тектонічною будовою материка і рельєфом; сформувати уявлення про загальні риси будови та рельєфу Північної Америки, визначити закономірності поширення корисних копалин; розвивати логічне мислення; вміння працювати із матеріалом підручника, тематичними картами, аналізувати, порівнювати, знаходити зв'язок між етапами пошуково – дослідницької діяльності; виховувати, самостійність.
Самостійне опрацювання матеріалу підручника, карт атласу та додаткового матеріалу до теми (§35, попрацювати з картами).
Завдання для учнів.
Використовуючи прийом “Ромашка Блума” охарактеризуйте тему.
1.Прості питання.
Перерахуйте основні форми рельєфу Північної Америки.
2. Уточнюючі питання.
Складіть три уточнюючих питання до теми. Питання, за допомогою яких, ви хотіли б уточнити деталі.
Наприклад: Чому саме вершини гір Аппалачі пологі, заокруглені та вирівняні?
3. Пояснювальні питання.
Поясніть:
Чому на заході материка формується область альпійської та мезозойської складчастості?
Чому на півдні утворилась молода платформа?
Чому в Аппалачах є великі поклади кам'яного вугілля?
4. Творчі питання.
Поясніть:
- що було б, якби, замість Кордільєр на заході, до узбережжя океану простяглися рівнини?
- Що було б, якби, Північна Америка не зазнала зледеніння?
- Що було б, якби, Кордільєри були горами байкальської складчатості?
5. Практичні питання.
6. Оцінювальне питання.
Оцініть у чому переваги та слабкі сторони особливостей рельєфу материка. Наведіть по три аргументи. (можете виконати завдання у вигляді таблиці Аргументи за; аргументи проти)
Оцінювання власної роботи
Шкала оцінювання
№ питань |
Перелік питань |
Кількість балів |
П.І.Б. учня_________ (самооцінювання) |
Оцінювання вчителя |
1. |
Прості питання |
0-2 бали |
|
|
2. |
Уточнюючі питання |
0-2 бали |
|
|
3. |
Пояснювальні питання |
0-2 бали |
|
|
4. |
Творчі питання |
0-2 бали |
|
|
5. |
Практичні питання |
0-2 бали |
|
|
6. |
Оцінювальне питання |
0-2 бали |
|
|
Сума балів |
|
|
Домашнє завдання Опрацювати §35, попрацювати з картами.