Для учнів 5 класу НУШ, за підручником Пізнаємо природу авторського колективу О.О. Янкавець, О.Д. Дубчак, Г.В. Ільченко
Умовні позначки
Якщо над словом Ви побачите індекс, то це говорить про виконання певних завдань (за зразком):
Зразок - Наука2,3 – для даного слова треба провести морфемний та фонетичний аналізи.
1 – лексичне значення слова;
2 – морфемний аналіз слова;
3 – фонетичний аналіз слова;
4 – фемінитив (наприклад: ХІМІК, якщо чоловік, але ХІМІКИНЯ, якщо жінка)
Урок 3 ___/___ 20___ Lesson 3
Тема: Шляхи наукового пізнання природи
Dictionary
Припущення1 – hypothesis
Факти1 – facts
Ідея1 – concept
Теорія1 – theory
Результат1 – result
Дослідження1 – research
Завдання 1. На малюнку зображена ментальна карта організації наукового дослідження. Самостійно оберіть будь-яку область дослідження і спробуйте скласти звіт, відповідно до пунктів ментальної карти.
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
Завдання 2. Скориставшись шаблоном виступу, спробуй виступити або на українській або на англійській мові і представити тему.
Український варіант |
Англійський варіант |
Добрий день! Мене звуть … Моє дослідження в області … Дякую за увагу! |
Good day! My name is … My research in… Thank you! |
Завдання 3. Для виділених слів (Dictionary) виконайте відповідні завдання
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Домашнє завдання: