Пізнаємо природу (за програмою Коршевнюк) Урок 3. (автор Янкавець О.О.)

Про матеріал

Для учнів 5 класу НУШ, за підручником Пізнаємо природу авторського колективу О.О. Янкавець, О.Д. Дубчак, Г.В. Ільченко

Перегляд файлу

Умовні позначки

 

 

 

Якщо над словом Ви побачите індекс, то це говорить про виконання певних завдань (за зразком):

Зразок - Наука2,3 – для даного слова треба провести морфемний та фонетичний аналізи.

1 – лексичне значення слова;

2 – морфемний аналіз слова;

3 – фонетичний аналіз слова;

4 – фемінитив (наприклад: ХІМІК, якщо чоловік, але ХІМІКИНЯ, якщо жінка)


Урок 3    ___/___ 20___     Lesson 3

Тема: Шляхи наукового пізнання природи

 

Dictionary

Припущення1hypothesis    

Факти1facts

Ідея1concept

Теорія1theory

Результат1result

Дослідження1 – research

 

Завдання 1. На малюнку зображена ментальна карта організації наукового дослідження. Самостійно оберіть будь-яку область дослідження і спробуйте скласти звіт, відповідно до пунктів ментальної карти.

Scientific method explanation scheme with test experiments outline concept. Reliable approach to question hypothesis and assumptions to analyze and research if its true or false vector illustration.

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

Завдання 2. Скориставшись шаблоном виступу, спробуй виступити або на українській або на англійській мові і представити тему.

Український варіант

Англійський варіант

Добрий день!

Мене звуть …

Моє дослідження в області …

Дякую за увагу!

Good day!

My name is …

My research in…

Thank you!

Завдання 3. Для виділених слів (Dictionary) виконайте відповідні завдання

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Домашнє завдання:

  1. Прочитати: §3, сторінка 14, завдання № 1-3 (усно)
  2. Завдання творчого характеру сторінка 14, завдання № 4 (за бажанням)
  3. Завдання на випередження: прочитати §4.

 

docx
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку