Пізнавальна діяльність : квест-мандрівка :"Полічи - не помились".

Про матеріал
ознайомити дітей з ламаною лінією, вчити визначати направлення ліній, продовжувати вчити орієнтуватися в просторі відносно себе (під час гри), удосконалювати навички лічби в межах 10, вправляти у лічбі в зворотному напрямку, уточнювати і розширювати знання про пори року, закріпити знання про дні тижні . Продовжувати вчити дітей складати і розв’язувати задачі і приклади; розвивати логічне мислення, бажання прагнути досягти правильного результату. Виховувати розсудливість, здатність розмірковувати, доводити свою точку зору.
Перегляд файлу

Тема : Полічи – не помились

Вид : квест-мандрівка

Тип : під групове

Освітні завдання : ознайомити дітей з ламаною лінією, вчити визначати направлення ліній, продовжувати вчити орієнтуватися в просторі відносно себе (під час гри), удосконалювати навички лічби в межах 10, вправляти у лічбі в зворотному напрямку, уточнювати і розширювати знання про пори року, закріпити знання про дні тижні . Продовжувати вчити дітей складати і розв’язувати задачі і приклади; розвивати логічне мислення, бажання прагнути досягти правильного результату. Виховувати розсудливість, здатність розмірковувати, доводити свою точку зору.

Матеріал: іграшковий Колобок, масажні м’ячики, цифри, кружечки різного кольору (дні тижня), простий олівець, зошит в клітинку, лічильні лінійки, індивідуальні картки для розв’язування прикладів і задач.

                                                   ХІД ПРОВЕДЕННЯ.

Психоетюд «Вітання».

Вам всім добре відома казка «Колобок». А сьогодні ми з вами помандруємо вже по новій оповідці про «Колобка». Але спочатку пригадаємо й покажемо руками, як починається казка ( діти імітують вимішування тіста. Ліплення Колобка, випікання його в печі). Тепер полічимо від 1-10 і навпаки(пряма і обернена лічба) і наш Колобок буде готовий. От і спікся Колобок. Ось ми і помандруємо з нашим Колобком і зустрінемося зі звірятами. Кого першим зустрів Колобок? (зайчика). Допоможемо Зайчику : робота з лічильними лінійками( більше, менше, на скільки). Наступні зустрічі з іншими персонажами казки. Завдання: «живі» цифри, робота з лічильними паличками (логічні завдання), гра «Кого не стало» (розвиток уваги), склад числа.

Ознайомлення з ламаною лінією: малювання в зошитах ламаних ліній, з”єднуючі цифри по порядку. Пригадайте предмети з навколишнього світу, які схожі на похилі, вертикальні, горизонтальні лінії.

Логоритміка «Гості».

Гра «передай м’яч правою рукою». Масаж масажними м’ячиками свої долоньок, спинок своїх товаришів. Орієнтація в просторі : в горі, в низу, праворуч, ліворуч.

Дидактична гра «пори року» - логіка.

Колобок дуже задоволений тим, що його не з’їли. А на згадку про себе він дарує вам своє фото, яке ви потім розмалюєте.

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку