19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Пізнавальне призначення курсу «Я у світі» полягає у набутті учнями елементарних знань про людину, соціальне оточення та географічне середовище, у яких відбувається її життєдіяльніс

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з курсу « Я у світі» 5 клас (35 год., 1 год. на тиждень )
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

 

 

 

Програми для 5-10 класів

спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для

розумово відсталих учнів

 

 

Я у світі

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6901 від 17.08.2009)

 

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6902 від 17.08.2009)

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6903 від 17.08.2009)

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-5572 від 15.07.2009)

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6910 від 17.08.2009)

                                                                                                             © Міністерство освіти   і науки

України, 2009

Календарно- тематичне планування з курсу

« Я у світі» 5 клас (35 год., 1 год. на тиждень )

№ з/п

 К-сть

годин

Зміст навчального матеріалу

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

 

5

Людина

 

Формування уявлень про державу, конституцію, закон, правопорушення, на основі усвідомлення сутності понять.Формування причинно-наслідкових зв’язків у процесі вивчення місця людини у природі, у суспільстві. Збагачення, уточнення активного словника лексикою, що позначає моральні категорії: добро, зло, щедрість тощо.

1

1

Людина – частина природи.

 

2

1

Правила життя людини у природі. Відношення українського народу до природи рідного краю. Людина член суспільства.

 

3

1

Людські чесноти українського народу: ввічливість, делікатність, працелюбство, акуратність. 

 

4

1

Добро і зло. Щедрість і жадібність. Правила життя людини у суспільстві.

 

5

1

Держава, конституція, закон. Правопорушення: на можна  чинити  злочин собі, іншим людям, природі.

 

 

7

Твоя країна – Україна

 

Розвиток пам’яті на основі збереження інформації про культурно історичні традиції, видатних українців. Розвиток наочно-образного мислення на основі розподілу господарської діяльності людей на міську та сільську.

Розвиток усного мовлення в процесі складання розповіді про Україну за планом.

Виховання любові до Батьківщини.

6

1

 Державні та народні символи України. Українська мова - державна мова     України.

 

7

1

  Культурна спадщина українського народу: мистецтво, література, традиції, обряди, звичаї, народні свята.

 

8

 

9

1

 

1

 Місто та село. Господарська діяльність міста та  села. Господарська діяльність людей у деяких містах України. Славетні українці.

 

10

1

Видатні міста України.

 

11

1

Київ - столиця України.

 

12

1

Урок- узагальнення

 

 

5

Рідний край

 

Розвиток просторової орієнтації в процесі визначення своєї місцевості на карті України .

 Формування уявлень про рідний край, історичні традиції, обряди тощо. Розширення та уточнення лексики іменниками та прикметниками, що означають обрядові свята, промисли, страви.

Виховання любові до рідного краю.

13

1

Рідний край на території України. Довкілля, природа.

 

 

14

1

Минуле рідного краю. Твій родовід. Реліквії роду, народу. Рідна хата, рідне місто, село.

 

15

1

Дім твого життя, буття. Затишок, тепло батьківського дому.

 

16

1

Назви міст, сіл, рік, озер.

 

17

1

Історичні традиції, обрядові свята, промисли, будівлі, страви рідного краю. Рідна школа, рідна земля.

 

 

2

Рослинний і тваринний світ рідного краю

 

Розширення та уточнення  стійких понять про характерні рослини і тварини рідного краю.

 

18

1

Назви і використання найхарактерніших рослин  рідного краю.

Різноманітність рослин у природі.

 

19

1

Свійські і дикі тварини рідного краю. Назви, використання.

Різноманітність тварин у природі, їх довкілля. Як тварини добувають корм, як захищаються. Червона книга України.

 

20

1

Урок- узагальнення

 

 

 

2

Населення рідного краю

 

Розвиток пам’яті на основі відтворення та збереження інформації про видатних діячів, освітньо-культурні заклади рідного краю.

21

1

Національний склад.  Видатні діячі.

 

22

1

Основні пам’ятні місця (дати) і освітньо-культурні заклади міста,  села: пам’ятники, парки, бібліотеки, музеї, театри, та інше

 

 

2

Форма землі

 

Розширення та уточнення  уявлень про рельєф своєї держави, місцевості, на основі усвідомлення їх постійних ознак.

 

23

1

Різноманітність форм поверхні України, своєї місцевості.

Поверхня своєї місцевості (гори, рівнини).

Екскурсії: для ознайомлення з формами рельєфу навколишньої місцевості.

 

24

1

Кримські гори. Рослинний та тваринний світ кримських гір.

 Карпатські. Рослинний та тваринний світ карпатських гір.

 

 

2

Корисні копалини

 

Формування уявлень про корисні копалини рідного краю. Формування стійких понять про корисні копалини на основі усвідомлення їх постійних ознак.

25

1

Корисні копалини рідного краю.

 

26

1

Визначення, склад, походження, використання. Охорона земних надр і поверхні суші.

 

 

1

Ґрунти

 

Розширення та уточнення понять про значення ґрунту..

27

1

 Ґрунти рідного краю. Їх використання і охорона.

 

28

1

Урок- узагальнення

 

 

 

2

Вода

 

Розширення та уточнення понять про водні ресурси своєї місцевості. Розвиток мислення шляхом формування причинно-наслідкових зв’язків між водою та живою природою.

29-

30

1

Води рідного краю.

Вода в найближчому оточені: джерело, колодязь, струмок, річка.

Промислове значення води для людей, тварин, рослин у вашій місцевості.  Охорона води від забруднення.

 

 

1

Повітря

 

Формування уявлень про стихійні явища. Формування понять про погодні явища своєї місцевості.

31

1

Погода.  Метеорологічні служби і прогноз погоди.

Стихійні явища. Погодні явища характерні для рідного краю.

 

 

1

Природні угрупування рідного краю

 

 

Формування уявлень про основні природні угрупування. Розвиток  мислення на основі порівняння, класифікації та узагальнення постійних та змінних ознак природних угрупувань.

32

1

Ліс – природне угрупування. Луки – природне угрупування.

Прісна водойма – природне угрупування.

Болото – природне угрупування

 

33-34

2

Господарство твого краю

Промисловість рідного краю.

Сільське господарство рідного краю.

Транспорт і шляхи сполучення міста,  села рідного краю.

 

Розширення уявлень про зміст промислової і сільськогосподарської діяльності людини. Розвиток усного мовлення в процесі складання розповіді про галузь промисловості, сільського господарства за планом.

35

1

Урок- узагальнення

 

 


 

doc
Додано
1 лютого
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку