Пізнавально-ігрове заняття "Здоровим бути модно!"

Про матеріал

Пізнавально-ігрове заняття «Здоровим бути модно»

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя. Розширити знання дітей про особисту гігієну;систематизувати знання вихованців про розпорядок дня та його вплив на здоров'я. Формувати здоров'язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати охайність,акуратність,дисциплінованість та життєву потребу – бути завжди здоровими.

Обладнання: мультимедійна презентація заняття, кольоровий папір, аудіозаписи ,уявні столики,пазли брудного хлопчика,

роздаткові картки, лепбук «Азбука здоров'я»,мультик про Замазуру,сундучок,символічні подарунки(значки «Здоровими бути модно»)

Хід заняття

Діти, подаруємо один одному посмішку,адже сміх – це ліки від усіх хвороб. Та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве, пізнавальне заняття на тему «Здоровим бути модно».

Мотиваційна хвилинка

У вас на столиках лежать аркуші чистого,гарненького паперу. Коли народжується дитина вона також чистенька,гарненька як ці листочки.

А тепер візьміть їх в руки і будемо його деформувати,руйнувати як ми це робимо в житті зі своїм здоров'ям. Беремо в руки і згинаємо неохайно.

-Не слідкуємо за особистою гігієною;

-не слідкуємо за охайністю одягу;

-шкідливо харчуємось;

-не дотримуємось режиму дня;

-маємо шкідливі звички.

А тепер уявімо,що ми зрозуміли згубність шкідливих звичок і захотіли повернути своє здоров'я. Кладемо листочки на робочий стіл і ручками вирівнюємо його. Діти, став листочок таким як був на початку нашого заняття? Відповідь дітей - Ні!!!

Для того,щоб ми не були такими як ці папірці і залишалися здоровими впродовж всього життя ми маємо пам'ятати,що здоров'я треба берегти змалку,та піклуватись про нього!

А ще на наше заняття – незвичайне!На нього завітав казковий персонаж на ім'я Здоров'ятко ,він живе в містечку Нехворійську в якому люди дотримуються здорового способу життя,слідкують за особистою гігієною і дуже рідко хворіють. Так як в гості зазвичай приходять з подарунками Здоров'ятко теж завітав не з пустими руками.

Він з нами хоче погратися та поспостерігати як ми виконуємо вправи,які він нам запропонує, а за гарно розв'язані завдання ми отримаємо від нього ключ від «Скриньки здоров'я» і при виконанні всіх завдань, відмикнемо скриню і отримаємо гостинці від Здоров'ятка.

Отож,розпочнемо! Я впевнена,що кожен з вас пригадає,що ми вчили на виховних годинах, годинах здоров'я та швиденько впораємось із завданнями.

Гра «Додай словечко»

Відновимо рядки вірша і з'ясуємо,що допомагає дітям зростати здоровими.

Із водичкою дружити,без хвороб у світі жити,

В нагороду за старання подарує…(умивання)

Сила,спритність і постава – це її хороша справа.

За струнку й гнучку статуру люблять діти…(фізкультуру).

Щоб здоровими зростати і щороку підростати,

То смачну,корисну й свіжу споживати варто…(їжу).

Допоможе відпочити,працездатність відновити,

Як захопить у полон повноцінний тихий…(сон).

Молодці! Діти,а хто пригадає віршики про здоров'я.(Вірші про здоров'я).

Отримуємо від Здоров'ятка наш перший ключик (-складові здоров'я).

Для здорового, розумового та фізичного розвитку слід дотримуватись правильного режиму дня. Дотримуватись правильного режиму дня означає регулярно приймати їжу,своєчасно лягати спати,достатньо відпочивати,дотримуватись особистої гігієни та займатись спортом.

Наступне завдання дидактична гра «Ми живемо за режимом»

Діти обирають собі фрукт(яблучко,полуничка,грушка) та розсаджуються за столики відповідного фрукта. Яблуко – ранок, полуниця- обід,груша – вечір. Вихователь роздає картки з малюнками відповідного режиму дня. Діти складають кольорові малюнки та презентують свою команду.

Чудово! Усі дотримуються режиму дня. Вихователь. Чи дотримання розпорядку дня корисно для здоров'я? (відповіді дітей).

Якщо я дотримуюсь режиму дня,то:

*почуваюся веселим та бадьорим;

*усе виконую вчасно;

*встигаю усе зробити.

(отримуємо ще один ключ «Режим дня»).

Діти,в кожного з вас вдома є багато важливих речей серед яких обов'язково мають бути предмети гігієни – пильні вартові вашого здоров'я.

Гра «Предмети гігієни»

Торбинка з різноманітними предметами, діти мають відібрати ті речі,що мають відношення до гігієни,а потім назвати кожну річ і пояснити її призначення.

  • -Для дотримання гігієни вам потрібне мило. Милом ми миємо руки,вмиваємося.
  • -Хто охайний,не обійдеться без шампуню. Шампунем миють волосся та шкіру голови. – Необхідний предмет гігієни – рушник. Рушником витираються після водних процедур.
  • - Важлива й мочалка,її намилюють,або наносять гель для душу і труть нею тіло – так воно гарно вимивається.
  • -Кожного дня ми користуємося зубною щіткою. На неї наносять зубну пасту і чистять зуби,щоб вони були здоровими і білими.

Серед предметів гігієни є такі речі,які краще завжди мати при собі,або в рюкзаку. Діти, які це речі?(носова хустинка та гребінець).

Важливо не тільки мати предмети особистої гігієни, а й добре вміти ними користуватися. Займатися особистою гігієною потрібно із задоволенням та дуже старанно. Отримали ще один ключик «Особиста гігієна» та вже зовсім скоро дізнаємось про подарунок від нашого гостя.

Тепер трішки відпочинемо та разом порухаємося.

Рухавка «Моє здоров'я»

Щоб здоровим виглядати,щоби не хворіти,

Треба личко,вушка й шию – все ретельно мити.

Як купаєшся,то завжди це роби уміло:

Три мочалкою старанно ручки,ніжки й тіло.

Щоб були здорові зуби навіть у малечі,

Слід їх щіточкою чистить щоранку й щовечір.

Щоб себе бадьоро й гарно завше почувати,

Про охайність,акуратність треба пам'ятати!(ставлять руки на пояс і похитують тілом) Чудово! Молодці!

Гра в лепбуці «Моє меню»

За допомогою нашої книги-помічниці пограємо в гру «Моє меню». Кожна українська родина любить смачненько поїсти за великим сімейним столом. А скажіть чи зможете ви приготувати смачний сніданок, обід та вечерю?

(виймають з лепбука завдання). На уявних столиках діти накривають на сніданок,обід та вечерю. Кожна команда розповідає чому обрала саме ці страви.(шкідливу їжу відкладають в сторону,пояснюють чому?)

Почувши вашу відповідь,стало зрозуміло,що усі дітки дотримуються здорового та корисного харчування.

І отримуємо ключ від Здоров'ятка «Здорове харчування».

Стук в двері! Ой,хто це до нас завітав – це хлопчик Бруднюля, в нього брудне обличчя та одяг, поганий настрій та мабуть у нього щось болить. Запросимо Нечипуру до нас? Так!!! А зараз разом з Бруднюлею переглянемо мультик про Замазуру,який нам підготувала наша знайома тітонька Сова.(перегляд мультику про Замазуру).

Діти,а можливо допоможемо Замазурі стати охайним та усміхненим. Ми з вами вже багато дізнались,що для цього потрібно робити. Допоможемо? Знімемо з хлопчика слова- шкідники.(лінь,шкідливе харчування, недотримання особистої гігієни, не займається спортом,злість,не має друзів,не слухає порад)

Молодці! Допомогли Бруднюлі стати охайним та здоровим!

Завдяки нам Нечупура нарешті добре втямив,чому треба стежити за своїм зовнішнім виглядом! Діти,чи сподобалось вам наше заняття?(Так!) Сподіваюсь,що із сьогоднішнього заняття кожен виніс для себе щось пізнавальне,корисне та цікаве. Я знаю,що всі учні нашого класу завжди пам'ятатимуть про те,як важливо бути охайним і дбайливим до власного здоров 'я.

Отримуємо останній ключ від Здоров'ятка та зможемо відчинити скарбничку здоров'я. А як ви гадаєте,що в ній? (відкриваємо) Ой,що тут? Це вам винагорода за гарну роботу та старання на нашому занятті! Діти зі скарбнички дістають значки.

Ой,діти,тут для вас ще подарунок! Звичайно це фрукти для користі нашого здоров'я!

Діти! Я задоволена вашою роботою! Молодці!

Перегляд файлу

Пізнавально-ігрове заняття «Здоровим бути  модно»

Мета:  поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя. Розширити знання дітей про особисту гігієну;систематизувати знання вихованців про розпорядок дня та його вплив на здоров’я. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати охайність,акуратність,дисциплінованість та життєву потребу – бути завжди здоровими.

Обладнання: мультимедійна презентація заняття, кольоровий папір, аудіозаписи ,уявні столики,пазли брудного хлопчика,

роздаткові картки, лепбук «Азбука здоров'я»,мультик про Замазуру,сундучок,символічні подарунки(значки «Здоровими бути модно»)

 

  Хід заняття

Діти, подаруємо один одному посмішку,адже сміх – це ліки від усіх хвороб. Та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве, пізнавальне заняття на тему «Здоровим бути модно».

 Мотиваційна хвилинка

 У вас на столиках  лежать аркуші чистого,гарненького паперу. Коли народжується дитина вона також чистенька,гарненька як ці листочки.

А тепер візьміть їх в руки і будемо його деформувати,руйнувати як ми це робимо в житті зі своїм здоров’ям. Беремо в руки і згинаємо неохайно.

-Не слідкуємо за особистою гігієною;

-не слідкуємо за охайністю одягу;

-шкідливо харчуємось;

-не дотримуємось режиму дня;

-маємо шкідливі звички.

А тепер уявімо,що ми зрозуміли згубність шкідливих звичок і захотіли повернути своє здоров'я. Кладемо листочки на робочий стіл і ручками вирівнюємо його. Діти, став листочок  таким як був на початку нашого заняття? Відповідь дітей  - Ні!!!

C:\Users\User\Desktop\IMG_20180322_144729.jpg    Для того,щоб ми не були такими як ці папірці і залишалися здоровими впродовж всього життя ми маємо пам’ятати,що здоров'я треба берегти змалку,та піклуватись про нього!

 А ще на наше заняття – незвичайне!На нього завітав казковий персонаж на ім'я Здоров’ятко ,він живе в містечку Нехворійську в якому люди дотримуються здорового способу життя,слідкують за особистою гігієною і дуже рідко хворіють. Так як в гості зазвичай приходять з подарунками  Здоров’ятко теж завітав не з пустими руками.

Він з нами хоче погратися та поспостерігати як ми виконуємо вправи,які він нам запропонує, а за гарно розв'язані завдання ми отримаємо від нього ключ від «Скриньки здоров'я» і при виконанні всіх завдань, відмикнемо скриню і отримаємо  гостинці від Здоров’ятка.

Отож,розпочнемо! Я впевнена,що кожен з вас пригадає,що ми вчили на виховних годинах, годинах  здоров'я та швиденько впораємось із завданнями.

 Гра «Додай словечко»

Відновимо рядки вірша і з’ясуємо,що допомагає дітям зростати здоровими.

 Із водичкою дружити,без хвороб у світі жити,

 В нагороду за старання подарує…(умивання)

   Сила,спритність і постава – це її хороша справа.

 За струнку й гнучку статуру люблять діти…(фізкультуру).                   

 Щоб здоровими зростати і щороку підростати,   

То смачну,корисну й свіжу споживати варто…(їжу).

            Допоможе відпочити,працездатність відновити,

Як захопить у полон повноцінний тихий…(сон).

Молодці!           Діти,а хто пригадає віршики про здоров'я.(Вірші про здоров'я).

Отримуємо від Здоров’ятка наш перший  ключик (-складові здоров'я).

Для здорового, розумового та фізичного розвитку слід дотримуватись правильного режиму дня. Дотримуватись правильного режиму дня означає регулярно приймати їжу,своєчасно лягати спати,достатньо відпочивати,дотримуватись особистої гігієни та займатись спортом.

Наступне завдання дидактична гра «Ми живемо за режимом»

Діти обирають собі фрукт(яблучко,полуничка,грушка) та розсаджуються за столики відповідного фрукта. Яблуко – ранок, полуниця- обід,груша – вечір. Вихователь роздає картки з малюнками відповідного режиму дня. Діти складають кольорові малюнки та презентують свою команду.

Чудово! Усі дотримуються режиму дня.      Вихователь.               Чи дотримання розпорядку дня корисно для здоров'я?  (відповіді дітей).                                                                                                                         

Якщо я дотримуюсь режиму дня,то:

*почуваюся веселим та бадьорим;

*усе виконую вчасно;

*встигаю усе зробити.

(отримуємо ще один ключ «Режим дня»).

Діти,в кожного з вас вдома є багато важливих речей серед яких обов’язково мають бути предмети гігієни – пильні вартові вашого здоров'я.

 Гра «Предмети гігієни»

Торбинка з різноманітними предметами, діти мають відібрати ті речі,що мають відношення до гігієни,а потім назвати кожну річ і пояснити її призначення.

  • Для дотримання гігієни вам потрібне мило. Милом ми миємо руки,вмиваємося.
  • Хто охайний,не обійдеться без шампуню. Шампунем миють волосся та шкіру голови.                                                                                                                       – Необхідний предмет гігієни – рушник. Рушником витираються після водних процедур.
  •  Важлива й мочалка,її намилюють,або наносять гель для душу і труть нею тіло – так воно гарно вимивається.
  • Кожного дня ми користуємося зубною щіткою. На неї наносять зубну пасту і чистять зуби,щоб вони були здоровими і білими.

Серед предметів гігієни є такі речі,які краще завжди мати при собі,або в рюкзаку. Діти, які це речі?(носова хустинка та гребінець).

 

Важливо не тільки мати предмети особистої гігієни, а й добре вміти ними користуватися. Займатися особистою гігієною потрібно із задоволенням та дуже старанно.                                                               Отримали ще один ключик «Особиста гігієна»  та вже зовсім скоро   дізнаємось про подарунок від нашого гостя.                   

Тепер трішки відпочинемо та разом порухаємося.

 Рухавка «Моє здоров'я»

Щоб здоровим виглядати,щоби не хворіти,

Треба личко,вушка й шию – все ретельно мити.

Як купаєшся,то завжди це роби уміло:

Три мочалкою старанно ручки,ніжки й тіло.

Щоб були здорові зуби навіть у малечі,

Слід їх щіточкою чистить щоранку й щовечір.

Щоб себе бадьоро й гарно завше почувати,

Про охайність,акуратність треба пам'ятати!(ставлять руки на пояс і похитують тілом)                            Чудово! Молодці!

 

     Гра в лепбуці «Моє меню»

C:\Users\User\Desktop\IMG_20180325_191436.jpg

C:\Users\User\Desktop\IMG_20180325_191729.jpg За допомогою нашої книги-помічниці пограємо в гру «Моє меню». Кожна українська родина любить смачненько поїсти за великим сімейним столом. А скажіть чи зможете ви приготувати смачний сніданок, обід та вечерю?

(виймають з лепбука завдання).   На уявних столиках діти накривають на сніданок,обід та вечерю. Кожна команда розповідає чому обрала саме ці страви.(шкідливу їжу відкладають в сторону,пояснюють чому?)                                                                               

Почувши вашу  відповідь,стало зрозуміло,що усі дітки дотримуються здорового та корисного харчування.

І отримуємо ключ від  Здоров’ятка «Здорове харчування».

 

Стук в двері! Ой,хто це до нас завітав – це хлопчик  Бруднюля, в нього брудне обличчя та одяг, поганий настрій та мабуть у нього щось болить. Запросимо Нечипуру до нас? Так!!! А зараз разом з Бруднюлею переглянемо мультик про Замазуру,який нам підготувала наша знайома  тітонька Сова.(перегляд мультику про Замазуру).

Діти,а можливо допоможемо Замазурі стати охайним та усміхненим. Ми з вами вже багато дізнались,що для цього потрібно робити. Допоможемо? Знімемо  з хлопчика слова- шкідники.(лінь,шкідливе  харчування, недотримання особистої гігієни, не займається спортом,злість,не має друзів,не слухає порад)

     Молодці! Допомогли Бруднюлі стати охайним та здоровим!

Завдяки нам Нечупура нарешті добре втямив,чому треба стежити за своїм зовнішнім виглядом! Діти,чи сподобалось вам наше заняття?(Так!)                                                                                            Сподіваюсь,що із сьогоднішнього заняття кожен виніс для себе щось пізнавальне,корисне та цікаве. Я знаю,що всі учні нашого класу завжди пам’ятатимуть про те,як важливо бути охайним і дбайливим до власного здоров ’я.

Отримуємо останній ключ від  Здоров’ятка та зможемо відчинити скарбничку здоров’я. А як ви гадаєте,що в ній? (відкриваємо)    Ой,що тут? Це вам винагорода за гарну роботу та старання на нашому занятті! Діти зі скарбнички дістають значки. C:\Users\User\Desktop\IMG_20180325_192250.jpg

Ой,діти,тут для вас ще подарунок! Звичайно це фрукти для користі нашого здоров’я!

 Діти! Я задоволена вашою роботою! Молодці!

C:\Users\User\Desktop\IMG_20180322_144235.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
3163
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку