Плакати "Цікава інформатика"

Про матеріал

Даний набір плакатів призначений для підвищення інтересу учнів з інформатики.

1. Правила під час роботи за комп'ютером.

2. Гімнастика для очей.

3.Найдорожчі помилки в інформатиці.

4. Сторінками історії.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Під час роботи за комп’ютером дотримуйся таких правил: Тримай безпечну відстань очей до екрана монітора – від 50 см. Не використовуй сторонні предмети. Не принось на робоче місце їжу та напої. При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером: дивні сигнали, блимання, запах та інші неполадки в роботі - негайно повідом учителя або лаборанта у школі, й вдома – дорослих. Руки мають бути чистими та сухими. Час безперервної роботи за комп’ютером має не перевищувати 15 хв15 хв. Розміщуй ПК на рівній поверхні.

Номер слайду 2

Гімнастика для очей. Вправа 1. «Вгору-вниз»Потрібно здійснювати плавні рухи очима, піднімаючи їх вгору і опускаючи вниз. Вправа 2. «Діагональ»Підняти очі вправо вгору, потім подивитися вниз вліво. Вліво вгору — вправо вниз. Повторіть кілька разів. Вправа 3. «Прямокутник»Підніміть очі вгору і подумки почніть «малювати» ними прямокутник. Потрібно водити очима прямо, зверху вниз, прямо, від низу до верху. Вправа слід виконувати плавно і обережно, не поспішаючи. Вправа 4. «Циферблат»Уявіть, що перед вами знаходиться великих розмірів циферблат. Потрібно почати оглядати його за годинниковою стрілкою (це обов’язкова умова). Під час перегляду потрібно подумки зупинятися очима на цифрах «три», «шість», «дев’ять», «дванадцять». Повторити 2 — 3 рази. В кінці вправи моргнути. Вправа 5. «Змійка» «Намалюйте» очима веселу змійку. Почати «малювати» потрібно з хвоста, роблячи рухи очима знизу вгору. Потім «намалювати» голову і піти у зворотний бік, водячи очима зверху вниз.

Номер слайду 3

Блок живлення. Цей блок перетворює змінний струм стандартної мережі електроживлення (220 В, 50 Гц) на постійний струм низької напруги. Більшість блоків живлення має вентилятор для відведення із системного блока надмірного тепла, що виділяється під час роботи електронних пристроїв. Відеока́рта — електронний пристрій, частина комп'ютера, призначена для обробки і генерації зображень з подальшим їхнім виведенням на екран периферійного пристрою. Операти́вна па́м'ять — пам'ять ЕОМ, призначена для зберігання коду та даних програм під час їхнього виконання. Центральний процесор, ЦП — призначений для обробка даних по заданій програмі шляхом виконання арифметичних і логічних операцій, а такожпрограмне керування роботою пристроїв комп'ютера. Жорсткий диск - в комп'ютерному сленгу «вінчестер» - запам'ятовуючий пристрій (пристрій зберігання інформації) довільного доступу, засноване на принципі магнітного запису. Матери́нська пла́та - ба́зова пла́та, відома також як головна плата — плата, на якій містяться основні компоненти комп'ютера, що забезпечують логіку. Слот розширення —роз'єм, зазвичай в комп'ютері, з'єднаний з системною шиною і призначений для установки додаткових модулів (карт розширення), що розширюють конфігурацію пристрою.

Номер слайду 4

« Найдорожчі помилки в інформатиці»«Кожен вчиться на своїх помилках» – цей вираз нам не раз повторювали з самого дитинства, але ж деякі помилки можуть і не дати нам шанс на виправлення. Найкращий спосіб виправити помилку – не робити її взагалі. Не дарма ж кажуть: «Сім раз відміть – один відріж».І в се ж таки помилки трапляються, ось декілька з них, які стали відомими на весь світ:  6.  У США в липні 1962 р. з-за пропуску дефіса в програмі довелося підірвати космічну ракету, що стартувала з мису Кеннеді до Венери. Ракета коштувала 18,5 млн. доларів.1. Вельми дорогою була розробка програмного забезпечення космічної програми “Аполлон”. Незважаючи на ретельну перевірку і дублювання, в програму вкралася помилка. У результаті під час підльоту до Місяця корабель став несподівано обертатися. Тільки винахідливість космонавтів, відключившись комп’ютерне управління, врятувала експедицію від катастрофи.2. Програма комп’ютера Нью-Йоркського банку, що здійснює продаж державних цінних паперів, була розрахована на 36 тисяч операцій. Однак цього виявилося недостатньо, і в один з листопадових днів 1985 р. в розпал піку ділової активності пам’ять виявилася занадто малою для зберігання інформації про всі операції. в системі відбувся збій. У результаті Нью-Йоркський банк заборгував 32 млрд. доларів. Для ліквідації помилки в програмі банк змушений був взяти в борг 24 млрд. доларів, віддавши в заставу всі свої активи.3. Одним з перших збоїв комп’ютерної системи, який відчула на собі ціла країна, став збій в роботі комп’ютерної системи обробки міжміських дзвінків компанії AT & T в 1990 році. Через це абоненти компанії майже на 9 годин втратили можливість телефонувати в інші міста і країни, а сама несправність стала чи не найбільшою за всю історію існування цієї телекомунікаційної компанії.4.  У 1996 році відзначилися французи. Через помилки в програмному забезпеченні 4 червня був перерваний політ космічної ракети Ariane 5. Збитки в результаті склали більше 500 мільйонів доларів. А причина крилася в тому, що через недогляд змінна, яка описувала горизонтальну швидкість ракети, була представлена цілим 16-бітним числом. У результаті, як тільки ця значення змінної перевищила 32 768 (2 в 15-му степені), система управління ракетою, що називається, “підвисла”, а ракету, яка мов «зійшла з розуму», довелося знищити.5.   Наступна абсолютно жахлива історія, пов’язана з помилками в програмному забезпеченні, трапилася в Канаді в 1987 році. І пов’язана вона з розробленим компанією Atomic Energy of Canada Limited (AECL) медичним апаратом Therac-25, що використовувалися для радіаційної терапії хворих на рак. Як і в попередніх випадках, програмне забезпечення нещасливого апарату містило помилки. У результаті цього в період з 1985 по 1987 рік кілька десятків хворих, які проходили лікування на Therac-25, отримали підвищену дозу радіації, а для чотирьох з них лікування під управлінням комп’ютера і зовсім закінчилося трагічно.

Номер слайду 5

Найвідоміші особистості світу ІТЦих людей сміливо можна назвати геніями сфери високих технологій. Їм вдалося не тільки заробити мільйони, навіть мільярди в IT, а й прославитися на весь світ. Вони є авторами масштабних проектів і джерелом мудрих думок, які надихають на нові звершення і донині. Ада Лавлейс – перша жінка-програміст. Вона розвіяла міф, що тільки чоловіки гідні займатися програмуванням. Їй належить створення двійкового коду і введення таких понять, як робочий центр і цикл. Ада серйозно займалася вивченням аналітичної машини Беббіджа і навіть створила для неї програму. «Слідувати своїй інтуїції краще, ніж стаду» – Дональд Кнут. Якщо більшість приймають якусь ідею, то вона, швидше за все, невірна. А це означає, що потрібно щось змінювати в своїй роботі. Такій думці слідує професор Стенфордського університету, який в свої 77 продовжує невтомно працювати над «Мистецтвом програмування». Білл Гейтс: «Якщо людина розумна і знає, як застосовувати свій розум, вона зможе досягти будь-якої мети». Відомий засновник компанії Microsoft. Білл Гейтс вважає, що якщо стояти на місці і не розвиватися, то все досягнуте стає марним. З 13 років проводив дні і ночі за написанням комп’ютерних програм, а так як у нього не було власного комп’ютера, то займатися цим доводилося в школі. На думку Білл Гейтса, надзвичайно важливе значення для досягнення успіху має команда, адже це – інтелектуальний капітал. Тому часто багатий і знаменитий Гейтс особисто проводить співбесіди з новими працівниками. Марк Цукерберг – наймолодший мільярдер світу та творець всесвітньовідомої мережі Facebook. Кажуть, що цікавість до програмування Марк виявляв з дитинства. У 12 років він створив свій перший продукт «Zuck. Net» для обміну миттєвими повідомленнями, який дозволяв спілкуватися між собою членам сім’ї. А вже вступивши в Гарвард на факультет психології, відвідував курси IT, де у нього з’явилася ідея створення сайту для спілкування студентів. Згодом задум перетворився на всесвітню інтернет-мережу.«Кожному в нашій країні слід вчитися програмувати комп’ютер, адже це вчить нас думати». Стів Джобс. Відомий на весь світ творець Apple говорив: «Секрет успіху – вірити в свою місію». Для Стіва на першому місці завжди була мета змінити світ на краще, а не отримати гроші завдяки бізнесу. Тому Apple створювався для надання нових можливостей людині в користуванні персональними комп’ютерами. Як бачимо, це Стіву дійсно вдалося. Сергій Брін – співзасновник пошукової системи Google, успішний підприємець, входить в список найбагатших людей Америки. За словами бізнесмена, його успіх полягає в тому, що його метою було не отримання величезних статків, а те, щоб про нього думали, як про новатора, який заслуговує на повагу і приносить зміни в цей світ: «Якщо вдасться досягти такого результату, то разом з ним прийде і слава, і успіх, і гроші». Шеріл Сендберг – успішна жінка, яка ще раз доводить, що побудувати кар’єру в сфері IТ може кожна.5 років займає позицію операційного директора Facebook і володіє 8-річним досвідом роботи в Google на позиції віце-президента з глобальних операцій. Вона досконало знає, як працювати з такими інструментами інтернет-реклами, як Google, Ad. Words і Ad-Sense

Номер слайду 6

Еволюція комп’ютерної мишки“XY індикатор для систем відображення даних”На ролику. Перша мишка Xerox. Перша оптична мишка. Перша миша, що надійшла в продаж. Перша миша, яку можна було використовувати без килимка. Трекбол. Миша Pro від Apple. Магічна миша від AppleІндустріальний дизайн

pptx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
5241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку