Тема дистанційного уроку: РОЗПІЗНАЮ СЛОВА – НАЗВИ ЧИСЕЛ.
Мета: формувати в учнів уявлення про слова – назви чисел; учити розрізняти їх за питаннями, знаходити слова – назви чисел в тексті; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пошукову діяльність; формувати комунікативну компетентність спілкуватися українською мовою; виховувати любов до всього прекрасного, тварин.
Обладнання: комп’ютерна техніка , підручник «Українська мова та читання» для 2 класу у 2-х частинах, частина 1 К.І.Пономарьової,
демонстраційний матеріал: у вигляді відеопрезентації (12 хв) за посиланням https://drive.google.com/file/d/109CmEjRmUPB9HcwYTAfyPoX01DupItyT/view?usp=sharing , яке розміщено в електронному журналі класу.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Вступна частина.
Доброго ранку, учні! Пропоную вам уявити , що в животику надувна кулька. Вдих носом – «кулька надувається» і стає великою – великою. Живіт випинається. Видих – «кулька здувається».
Повторіть вправу 4 рази.
Слайд 2. Емоційне налаштування.
Подивіться на слайд та закресліть усі букви А. Яке слово вийшло із залишених букв ?
Так, це олівець.
Слайд 3. Вправа «Шифрувальник». Закресліть усі букви «А» та прочитайте слово.
Послухайте загадку та відгадайте її.
Слайд 4. Робота над загадкою.
Натисніть на паузу.
Відкрийте зошити і запишіть число, класна робота. Пригадайте , як правильно написати букви та буквосполучення. Продовжуйте перегляд презентації. Перевірте написане.
Слайд 5. Хвилинка каліграфії.
ІІ. Основна частина.
Наші друзі продовжують подорожувати цікавими місцями. Відкрийте підручник с.98 Вправа 1. Друзі завітали до студії юних художників і художниць. Прочитай вірш і дізнаєшся, що вони там побачили. Слайд 6.
Прочитайте правило на с. 98 Слайд 7. Перевір себе за правилом.
Допоможемо Щебетунчику порахувати олівці. Натисніть на паузу та запишіть у зошит речення.
Слайд 8-9. Вправа 2-3. Запиши відповіді на запитання Щебетунчика. Числа записуй словами. Підкресли в записаних реченнях слова – назви чисел.
Слайд 10. Вправа 4. Обчисли, скільки всього олівців було в дітей. Запиши свою відповідь реченням. Підкресли слово, яке називає число.
Перевірте написане , переглянувши презентацію далі.
ІІІ. Заключна частина.
На наступному уроці ми почнемо з відповідей на ці питання.
- З якими словами ми познайомилися на уроці?
- На які питання вони відповідають?
- Навіщо, на вашу думку, потрібні такі слова у нашому мовленні?
Встаньте з місця та виконайте вправу для очей. (Діти виконують вправи за поданим зразком у відео презентації)
Пояснення завдання. Вправа 8. (підручник с. 99)
Напиши про райдугу текст (2-3 речення). Використай хоча б одне слово, яке називає число. (Приклад на слайді 11.)
Якщо ти не встиг виконати завдання або не зрозумів тему «Числівник», переглянь ще раз презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/109CmEjRmUPB9HcwYTAfyPoX01DupItyT/view?usp=sharing
Учні, прошу надіслати виконані роботи на Viber мого телефону або на електронну пошту .