План - конспект уроку географії у 8-му класі з інклюзивною формою навчання, за новим Державним стандартом. Складено відповідно до
НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ Міністерства освіти і науки України
Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Географія 8-9 класи Укладачі: Сак Т.В., Босенко І.І. Київ-2016
НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ.НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ 5-9 класи
План - конспект уроку географії у 8-му класі
Учні вікової норми |
Учень ЗПР та ОРА |
Учениця з РВ |
|||
тема
|
Водні ресурси України, шляхи їх раціонального використання та охорони. Води суходолу своєї місцевості. |
тема |
Практична робота №7 Позначення на контурній карті назв найбільших річок, озер, водосховищ, каналів. |
тема
|
Населення Пн. Америки. Держави (США, Канада, Мексика, Куба) та їх столиці. |
І. Організаційний момент. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. Заповнити самостійно табл. «Болота, їх типи і поширення, причини заболочення.» |
І. Організаційний момент. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. Заповнити самостійно табл. «Озера, їх типи.» |
І. Організаційний момент. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. На малюнку позначити рослини і тварини Пн. Америки.
|
|||
III. Вивчення нового матеріалу. Проблемне запитання. — Чому Україна має проблеми з водними ресурсами?
«Асоціативний кущ». Складання асоціативної схеми за відповідями учнів. — Які асоціації пов’язані у вас із поняттям «Водні ресурси»? Заповнення табл. «Шляхи раціонального використання водних ресурсів» |
Відпрацювання характеристики річки за типовим планом. 1) скласти повідомлення про Дніпро; 2) визначити, на яких річках України є канали; 3) За фізичною картою України, назвати найбільші водосховища країни. |
III. Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з найбільшими державами Пн. Америки. Складання пазла.
|
|||
Фізкультхвилинка |
Фізкультхвилинка |
Фізкультхвилинка |
|||
Кросворд на тему «Води суходолу своєї місцевості» |
Підведення підсумків |
Гра «Можна – не можна» |
|||
д/з: «Повідомлення по темі» |
д/з: «Корисні поради по темі» |
д/з: «Населення. Держави Пн. Америки» |