"План - конспект уроку географії у 8-му класі"

Про матеріал

План - конспект уроку географії у 8-му класі з інклюзивною формою навчання, за новим Державним стандартом. Складено відповідно до

НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ Міністерства освіти і науки України

Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Географія 8-9 класи Укладачі: Сак Т.В., Босенко І.І. Київ-2016

НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ.

НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ 5-9 класи

Перегляд файлу

План - конспект уроку географії у 8-му класі

 

Учні вікової норми

Учень ЗПР та ОРА

Учениця з РВ

тема

 

Водні ресурси України, шляхи їх раціонального використання та охорони. Води суходолу своєї місцевості.

тема

Практична робота №7

Позначення на контурній карті назв найбільших річок, озер, водосховищ, каналів.

тема

 

Населення Пн. Америки. Держави (США, Канада, Мексика, Куба) та їх столиці.

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Заповнити самостійно табл. «Болота, їх типи і поширення, причини заболочення.»

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Заповнити самостійно табл. «Озера, їх типи.»

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  На малюнку позначити рослини і тварини Пн. Америки.

 

III. Вивчення нового матеріалу.

Проблемне запитання.

— Чому Україна має проблеми з водними ресурсами?

 

«Асоціативний кущ».

Складання асоціативної схеми за відповідями учнів.

— Які асоціації пов’язані у вас із поняттям «Водні ресурси»?

Заповнення табл. «Шляхи раціонального використання водних ресурсів»

Відпрацювання характеристики річки за типовим планом.

1) скласти повідомлення про Дніпро;

2) визначити, на яких річках України є канали;

3) За фізичною картою України, назвати найбільші водосховища країни.

III. Вивчення нового матеріалу.

Ознайомлення з найбільшими державами Пн. Америки.

Складання пазла.

 

 

Фізкультхвилинка

Фізкультхвилинка

Фізкультхвилинка

Кросворд на тему «Води суходолу своєї місцевості»

Підведення підсумків

Гра «Можна – не можна»

д/з: «Повідомлення по темі»

д/з: «Корисні поради по темі»

д/з:

«Населення. Держави Пн. Америки»

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
23 червня 2018
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку