КОНСПЕКТ УРОКУ У 5 КЛАСІ (ЗАГАЛЬНА СТРУКТУРА)
1. Тема уроку: Mi mochila. material escolar(шкільне приладдя)
|
|
Урок № __2_ із 2 по даній темі. Підручник автора _ Редько В.Г. Іспанська мова 5 клас (1-й рік навчання) |
|
2. Мета уроку:
|
|
Практична: |
|
Освітня: |
|
Розвиваюча |
1 Розвивати фонематичний слух, пам'ять, увагу, діалогічне та монологічне мовлення. |
Виховна: |
|
3. Методичне обладнання уроку (вид обладнання, його конкретне призначення)
|
|
|
|
|
1. Початок уроку (організаційний момент) |
1хв |
2. Повідомлення теми |
2хв |
3. Розвиток умінь мовлення «питання дня «який сьогодні день?»» |
2 хв |
4. Фізпауза для очей |
3 хв |
5.Повторення лексики |
7 хв |
6. Інтерактивна перевірка лексики |
6 хв |
7. повідомлення і пояснення практичнох частини урока |
3 хв |
8. Подача домашнього завдання |
2 хв |
9. Підведення підсумків роботи |
1 хв |
|
1. Початок уроку |
Зміст мовлення вчителя іноземної мови |
|
|
Вчитель здебільшого розмовляє українською за-для розуміння та через низький рівень знань учнів «добрий день, діти. Сьогодні наш останній спільний урок з вами.» |
|
2. Повідомлення та розбір теми |
|
Повідомлення теми уроку та розбір теми |
«Сьогодні ми продовжуємо нашу тему Mi mochila. material escolar. Хто хоче перекласти тему.» діти тягнуть руку. «Як перекласти Mi mochila?» відповідь учня. «тут я вам допоможу material escolar це шкільне приладдя, наприкла: ручка, зошит та інше» |
3. Розвиток умінь мовлення. Питання дня Мета: повторення лексики на тему «дні тижня», розвиток вмінь формування речення Прийом: бесіда у формі відповіді на питання |
|
|
«Як завжди мі починаємо урок з нашого питання «Que dia es hoy?», хто хоче відповісти на це питання» діти тягнуть руку, вчитель викликає одного учня, відповідь учня. «я тобі допоможу пригадати день тижня». На екран виводиться табличка з іспанською лексикою (дні тижня). Учень знов пробує відповісти а вчитель його виправляє «ми маємо питання в якому закладена конструкція відповіді, ми маємо Сьогодні-hoy+є-es+ день тижня» |
4. Фізкультхвилинка для очей Мета: зняти втому з очей. Прийом: виконання спеціальних вправ для очей. |
|
а) Установка. б) Проведення вправ. в) Підсумок. |
«перед початком теми ми виконамо вправу для очей по відео» перевірка наявності звуку на відео «чудово, тоді ми повторюємо вправи разом і також я дивлюсь якви це виконуєте» далі вчитель показує вправу на відео та додатково пояснює вправу українською наприклад «розтираємо лодоні щоб вони розігрілись і накриваємо їми очі» вчитель відзначає що усні молодці та були активні |
5. Розбір вправи з повторення лексики Мета: закріплення нових слів з теми «Material escolar», навчити учнів правильно вимовляти іспанські слова та їх переклад. Прийом: читання слів іспанською мовою та повторення їх перекладу. |
|
|
Вчитель демонсрує на екрані табличку з малюнками шкільного приладдя які підписані спанською «ми повертаємось до нашої теми. На сьогодні ви вчили ці слова. Зараз ми їх швиденько згадаємо. Читаємо по черзі по одному слову з екрану та називаємо його переклад українською» «Так, дякую. Трошечки згадали» |
6. Інтерактивна вправа: Онлайн тест на відповідність слова та зображення Мета: розвинути навички розпізнавання лексики на тему «Material escolar» через вибір правильної відповіді на основі зображень. Прийом: Лексичний тест з опорою на зображення |
|
|
Вчитель виводить на екран онлайн вправу «давайте спробуємо перевірити ціслова на пам’ять. У нас є іспанське слово і є варіанти малюнків , треба обрати правильне. Ми читаємо слово та кажемо українською що це» «трошечки згадали, та зрозуміли що ці слова треба ще довчити» |
Мета: розвивати мовну здогадку та закріплювати лексику через короткі речення-загадки, що описують шкільне приладдя. Прийом: Мовна загадка, спрямована на розвиток мовної здогадки та асоціативного мислення учнів |
|
|
«оскільки ми авчаємосяв асинхронному режимі ця вправа буде у вас на практичну роботу, яку вам треба виконати і здати до кінця уроку. В цьому завданні треба запоснити пропуски, я вам поясню на прикладі першого речення аби вам було зрозуміліше. Yo escribo en mi cuaderno con un___ тото нам пишуть, що я пишу в зошиті чим? Ручкою. І по такому принципу ви робите всю вправу. Чи є питання по вправі?» |
8. Подача домашнього завдання |
|
|
«і одразу пояснюю домашнє завдання. Вам треба буде повторити слова та виконати вправу прикріплену у ваш Классрум. Ця вправа за принципом схожа на практичну але ці загадки важче, тому у домашній вправі треба буде більше розмислюватись та іноді звертатись до словників. Але для розуміння подивимось на перрше речення - Tiene una punta y escribe con tinta. ¿Qué es? – вона має перо та пише чорнилами. Що це? Ручка. Чи є питання по цій вправі?» |
9. Підведення підсумків роботи |
|
|
«Отже, я дякую вам за урок. Я була рада з вами познайомитись та попрацювати. І моя вам порада Вчіть іспанську!Всім допобаченя та Adios!» |